cvrdlikání motoru 1,8TDDi

droffo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 21.07.2009 08:13

cvrdlikání motoru 1,8TDDi

Příspěvek od droffo » 21.07.2009 08:23

mám fofo 1,8TDDi rok 04 najeto 95tis, motor při studeném startu nějak cvrdliká, až jakoby zvoní, dělá to jen za studena při volnoběhu, po řidání plynu nebo ohřátí motoru přestane a zas jen dieslovsky klepe. Nevíte někdo čím to je, popř. jak to odstranit?Díky

Uživatelský avatar
Wincenzou
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 768
Registrován: 29.05.2009 13:38
Bydliště: Trutnov

Re: cvrdlikání motoru 1,8TDDi

Příspěvek od Wincenzou » 21.07.2009 09:17

droffo píše:mám fofo 1,8TDDi rok 04 najeto 95tis, motor při studeném startu nějak cvrdliká, až jakoby zvoní, dělá to jen za studena při volnoběhu, po řidání plynu nebo ohřátí motoru přestane a zas jen dieslovsky klepe. Nevíte někdo čím to je, popř. jak to odstranit?Díky

Mám to samé ( pravděpodobně). Jediná rada byla dát to do servisu.... jinak mrkni na tohle ->
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=12752
Ford Focus I kombi, 1.8TDDI, 66kW, r.v. 2002, pastelově modrá

Obrázek

Obrázek

Galerie

droffo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 21.07.2009 08:13

Re: cvrdlikání motoru 1,8TDDi

Příspěvek od droffo » 20.11.2009 15:30

Tak jsem uposlechl jediné rady a dal to do servisu.Teď jsem lehčí o 6,5tis., ale už to necvrdliká. Byla to napínací kladka klínového řemenu a vodící kladka.

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3115
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: cvrdlikání motoru 1,8TDDi

Příspěvek od jenikHK » 20.11.2009 20:17

jako by tu o tom nebylo napsáno dost. Stačilo by vyměnit kladku za 650 a ložisko za 30, ale z čeho by pak servisy žily...
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Uživatelský avatar
Wincenzou
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 768
Registrován: 29.05.2009 13:38
Bydliště: Trutnov

Re: cvrdlikání motoru 1,8TDDi

Příspěvek od Wincenzou » 22.11.2009 13:27

droffo píše:Tak jsem uposlechl jediné rady a dal to do servisu.Teď jsem lehčí o 6,5tis., ale už to necvrdliká. Byla to napínací kladka klínového řemenu a vodící kladka.

Takže rozvody? Rozumím tomu dobře. Mám je měněné před 50 tis. kilometry. Jak si to měl ty?
Mimochodem, jakou jsi měl spotřebu a jakou máš teď? Jen jestli se to nějak nezměnilo.
Díky.
Ford Focus I kombi, 1.8TDDI, 66kW, r.v. 2002, pastelově modrá

Obrázek

Obrázek

Galerie

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: cvrdlikání motoru 1,8TDDi

Příspěvek od foki » 22.11.2009 20:47

pokud me zrak neklame tak pise klinoveho .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

droffo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 21.07.2009 08:13

Re: cvrdlikání motoru 1,8TDDi

Příspěvek od droffo » 23.11.2009 08:22

Ne, rozvody mám původní a zatím se je nechystám měnit. Tohle byla volná napínací kladka klínového řemene a špatné ložisko, zvonilo to při studeném motoru asi jako ventily. No hlavně, že to vydrželo a nikde mi to nekřuplo.

Uživatelský avatar
Wincenzou
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 768
Registrován: 29.05.2009 13:38
Bydliště: Trutnov

Re: cvrdlikání motoru 1,8TDDi

Příspěvek od Wincenzou » 23.11.2009 20:36

Možná zbytečná otázka, co by se stalo kdyby to "křuplo"?
Dá se to i nějak jinak rozpoznat, že to není v pořádku?
Ford Focus I kombi, 1.8TDDI, 66kW, r.v. 2002, pastelově modrá

Obrázek

Obrázek

Galerie

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: cvrdlikání motoru 1,8TDDi

Příspěvek od foki » 24.11.2009 07:50

nic , jen by se to zacalo prehrivat protoze by ti nesla vodni pumpa ale jeste predtim by se rozsvitil altik
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

mojfofo
Příspěvky: 1
Registrován: 23.11.2009 19:53

cvrlikanie

Příspěvek od mojfofo » 24.11.2009 09:15

caute chcem sa opytat mne tiez zacalo cvrlikat tak som vymenil sponovak chvilu prestalo ale teraz zacalo znova ale ked sa trocha zohreje a neda sa to vobec pocuvat ako sa zvysuju otacky tak sa zvysuje aj zvuk no je to strasne. vie niekto poradit aj s tymto? Uz som zufali prestane to na chvilu ked nastriekam remen pripravkom na osetrovanie gum ale inak to piska stale zatial diki

droffo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 21.07.2009 08:13

Re: cvrdlikání motoru 1,8TDDi

Příspěvek od droffo » 24.11.2009 12:39

jak říká foki, nic moc by se motoru nestalo, ten klínový řemen pohání alternátor, vodní čerpadlo, klimatizaci a servo, ale hlavně by to bylo na odtah, servisák mi řekl, že to může vydržet tis. km, nebo to odejde po stovce a s tím jsem rozhodně nechtěl jezdit někam dál byla tam velká vůle napínáku.

Uživatelský avatar
Wincenzou
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 768
Registrován: 29.05.2009 13:38
Bydliště: Trutnov

Re: cvrdlikání motoru 1,8TDDi

Příspěvek od Wincenzou » 24.11.2009 13:54

Jo jenže já se bojím, že nedokážu přesně detekovat ten zvuk, protože je to moje první auto a nevím, jaký je normální zvuk u diesela forda.........
Ford Focus I kombi, 1.8TDDI, 66kW, r.v. 2002, pastelově modrá

Obrázek

Obrázek

Galerie

Uživatelský avatar
mirec1000
Nováček
Nováček
Příspěvky: 68
Registrován: 08.08.2008 19:44

Re: cvrdlikání motoru 1,8TDDi

Příspěvek od mirec1000 » 13.12.2009 16:12

Zdravím vsetkych,

precital som si okolo toho viac, ale moj problem sa hodi najviac sem.

Pred tyzdnom mi zacal klepkat motor na volnobehu. Po pridani plynu to prestane, alebo to prehlusi zvuk motora.
Myslel som ci to nebude kladka klinaku, ale ide to ako keby z hlavy valcov od ventilov.

Rozvody som menil asi pred 40tis km a klinak asi pred 30tis km. Realny stav km je niekde cez 210000
Nastartuje pomerne lahko, otacky nekolisu, ide pekne.

Zajtra sa chystam k servisakovi, ale zaujimalo by ma, ci sa niekto stretol s niecim podobnym.

Dakujem za odpovede.
Ford Focus Combi Ghia 1.8TDCi, 74kw, 12/2003 Machine Silver
Obrázek

Uživatelský avatar
mirec1000
Nováček
Nováček
Příspěvky: 68
Registrován: 08.08.2008 19:44

Re: cvrdlikání motoru 1,8TDDi

Příspěvek od mirec1000 » 15.12.2009 18:37

bola to kladka, ktorá je spojená s alternátorom - pekne vymlátená
Ford Focus Combi Ghia 1.8TDCi, 74kw, 12/2003 Machine Silver
Obrázek

Uživatelský avatar
Viktor
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: cvrdlikání motoru 1,8TDDi

Příspěvek od Viktor » 06.02.2010 19:22

Potřebuji poradit,
mám fofo 1,8 TDCI se 198 000 km (kupované nové) a budu již po 4-té měnit napínací kladku klínového řemene.
1. odešla v 40 000 km (odtah)
2. ve 100 000 km (odtah)
3. v 160 000 km (našli v servisu)
a poslední v 198 000 km.............je to normální???
V aut. servisu mi řekli, že jsem jediný kdo má takovéto problémy. Jediná výhoda je, že to pořád mění na záruku (2 roky na ND), ale dost mě to štve. Není to žádná paráda, když vám na dálnici ve 130 najednou přestane fungovat servo.
Nevíte co s tím?
Díky.
Ford Focus 1,8 TDCi 74kW 2004, Ø 5,7l/100km, 333 335 km

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů