Me zkusenosti s nakupem FF2 v D
Napsal: 13.09.2008 12:05
Ahoj, tak uz taky patrim mezi nove majitele FF2. Predem upozornuju, ze to bude trochu delsi cteni, ale treba se to nekomu muze hodit. Byl jsem pro toto auto rozhodnuty jiz asi rok a shromazdoval jsem informace, ktery rocnik a jakej motor. Volba padla na kombi, 1,6 TDCi s 80kW. Po navsteve par bazaru v CR jsem dospel k nazoru, ze si auto koupim v D. Asi 14dni jsem se dival pravidelne nekolikrat denne na server mobile.de a pak jednou rano jsem tam objevil vysnene auticko. Je to 11/2006, mel najeto pouze 17600km a byl za rozumnou cenu. To auto na tom serveru jeste pred pul hodinou nebylo a tak jsem nelenil a poslal mail prodejci. Do pul hodky mi volal, ze auto je volne a jestli mam zajem tak si pro nej muzu prijet. Poslal mi doplnujici fotky (vzdycky mi zavolal, ze mi posila ty slibeny informace), a kupni smlouvu. Tu chtel vytisknout, podepsat a nascanovanou poslat zpatky kvuli rezervaci. Na navsteve jsme se domluvili az skoro za tyden a ubezpecil me, ze mi auto podrzi.
Ja si tedy vymenil CZK na € (doporucuju ve smenarnach smlouvat a domluvit lepsi kurz) a s kamaradem vyrazil do Regensburgu. Autosalon jsme nasli bez problemu a na jednom miste videli asi 300 focusu (vetsina z nich model 2008). Auto jsme prohledli, nechali si ho zvednout na zvedaku a volba byla jasna. Jednalo se v podstate o nove auto a vypadalo moc pekne. Dalsi faze byla tedy papirovaci.
Prodejce tvrdil, ze mi nemuze ukazat nemeckej TP, protoze na nakup dalsich aut pouziva uver a do zastavy dava prave stavajici auta a tim padem doklady ma banka. Po zaplaceni penez doklady druhy den vyzvedne a posle mi je postou. Jedine co mi ukazal byla kopie malyho technicaku. Mel jsem s tim trohu problem, ale nakonec jsem se rozhodl mu duverovat a sel jsem do toho. Zaplatil jsem, prodejce poslal kolegu na urad a za hodinku mi prinesli prevozni znacky na 5 dni. Stalo me to 96€.
S autem jsem prejel do Cech a musel zaridit cesky formality. Na ty jsem ovsem musel mit origo technicak. Ten skutecne za par dni prisel doporucene do vl.rukou a ja mohl na dovozovou TK, emise a evidencku. Emise staly 470, evid. 150 a TK 1360Kc. Dale na urad, tam 1500Kc za registraci na cesky papiry a 800Kc za znacky.
Dneska jsem maximalne spokojeny, ale v prubehu toho procesu jsem mel docela strach jestli mi ty papiry opravdu prijdou nebo ne. Ale vyplatilo se mi to a dneska si uzivam jizdu s mym tmave sedym mazlikem
.
Ja si tedy vymenil CZK na € (doporucuju ve smenarnach smlouvat a domluvit lepsi kurz) a s kamaradem vyrazil do Regensburgu. Autosalon jsme nasli bez problemu a na jednom miste videli asi 300 focusu (vetsina z nich model 2008). Auto jsme prohledli, nechali si ho zvednout na zvedaku a volba byla jasna. Jednalo se v podstate o nove auto a vypadalo moc pekne. Dalsi faze byla tedy papirovaci.
Prodejce tvrdil, ze mi nemuze ukazat nemeckej TP, protoze na nakup dalsich aut pouziva uver a do zastavy dava prave stavajici auta a tim padem doklady ma banka. Po zaplaceni penez doklady druhy den vyzvedne a posle mi je postou. Jedine co mi ukazal byla kopie malyho technicaku. Mel jsem s tim trohu problem, ale nakonec jsem se rozhodl mu duverovat a sel jsem do toho. Zaplatil jsem, prodejce poslal kolegu na urad a za hodinku mi prinesli prevozni znacky na 5 dni. Stalo me to 96€.
S autem jsem prejel do Cech a musel zaridit cesky formality. Na ty jsem ovsem musel mit origo technicak. Ten skutecne za par dni prisel doporucene do vl.rukou a ja mohl na dovozovou TK, emise a evidencku. Emise staly 470, evid. 150 a TK 1360Kc. Dale na urad, tam 1500Kc za registraci na cesky papiry a 800Kc za znacky.
Dneska jsem maximalne spokojeny, ale v prubehu toho procesu jsem mel docela strach jestli mi ty papiry opravdu prijdou nebo ne. Ale vyplatilo se mi to a dneska si uzivam jizdu s mym tmave sedym mazlikem
