Zdravím, hledal jsem poctivě, ale nepodařilo se mi najít odkaz na tento problém.
Při jízdě, zařazeném rychlostním stupni, po ubrání plynu se ozve z prední části auta tupá rána. Tto samé při přidání plynu. Stává se to jen při razantním ubrání nebo přidání.
Díky za vaše zkušenosti.
Klepání při ubrání, přidání plynu 1,8 TDCi
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 23.08.2008 10:38
Klepání při ubrání, přidání plynu 1,8 TDCi
Ford Fokus 1,8 TDCi, 2004
- pipin
- Nováček
- Příspěvky: 87
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Hranice
Re: Klepání při ubrání, přidání plynu 1,8 TDCi
Podobný problém měl kolega a nakonec se z toho vyloupnul vadný dvojhmotový setrvačník. V autě jsem jel a projevovalo se to takovým ostrým cvaknutím a cinknutím při prudkém přidání plynu. Kromě toho byl motor při volnoběhu neklidný a vibroval. Přeji ti aby to bylo něco jiného protože to vůbec nebylo levné opravit.
Ford C Max 1.8 TDCI
- ondora
- Nováček
- Příspěvky: 134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Teplice
Re: Klepání při ubrání, přidání plynu 1,8 TDCi
co volné šrouby kol?
FORD FOCUS KOMBI SPORT TDCi 85kW 02/2006 stříbrná metal
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 23.08.2008 10:38
Re: Klepání při ubrání, přidání plynu 1,8 TDCi
ne, kola OK, jen jako-by při prudkém přidání plynu, nebo prudkém ubrání, padla tupá rána v prostoru motoru, převodovky. Mám podezření na poloosy, klouby poloos. Možná i na uložení motoru. Nicméně, stabilizační tyče se jeví v pořádku.
Motor při akcerelaci nevybruje, při jízdě v plném rejdu na 1. rych. stupeň nic necvaká, jen ta vůle při přidání nebo ubrání (prevážně přímá jizda). Pokud jedu plynule, ani tento problém neregistruji.
Pokud by byla vůle někde mezi převodovkou a nábojem kola, kdy je záhodno prikročit k opravě? (např. kovové klepání, vybrace, znatelná velká vůle, atd...) A jaká je nejjednodušší kontrola.
Dík za postřehy a poznatky
Motor při akcerelaci nevybruje, při jízdě v plném rejdu na 1. rych. stupeň nic necvaká, jen ta vůle při přidání nebo ubrání (prevážně přímá jizda). Pokud jedu plynule, ani tento problém neregistruji.
Pokud by byla vůle někde mezi převodovkou a nábojem kola, kdy je záhodno prikročit k opravě? (např. kovové klepání, vybrace, znatelná velká vůle, atd...) A jaká je nejjednodušší kontrola.
Dík za postřehy a poznatky
Ford Fokus 1,8 TDCi, 2004
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host