Stránka 62 z 76

Re: oprava turba na vysočině

Napsal: 15.01.2013 11:53
od smoula
Marod22 píše:Bol to extrémny prípad, netreba tu s tým strašiť. Kopec ľudí zas z toho bude chytať paranoje. :dih:
+1 :( Tak nějak... :-(

Re: oprava turba na vysočině

Napsal: 15.01.2013 14:39
od foki
bp1 píše:tak,tak.je to spotrebni material.pokud ma treba 250,ma na to narok.
to jo ale ten spotrebak nema byt uz ve 120t km nebo v rozpeti 2000km treba 5x . tak casto se nemeni ani olej nebo desticky . proto bych to spotrebakem nenazýval .

Re: oprava turba na vysočině

Napsal: 15.01.2013 15:40
od bp1
Foki,to mas pravdu,ze ve 120 je neco spatne,Lukysek ani nenapsal,kolik ma najeto.jen si myslim,ze pri napr.250ti uz je to vec,ze kterou musi pocitat,tak jako se spoustou jinych veci,i kdyz 66kw vydrzi o hodne vic nez80kw.a navic si myslim,ze vetsina s problemem ve 120ti je mela tak mozna na tachometru.

Re: oprava turba na vysočině

Napsal: 15.01.2013 15:56
od Lukysek
jo kuci sorry najeto 160tis km takovy dotaz ma se tam lit olej 5w30 žejo
ale ja TAM LIJU 5W40 MOHLO BY TO MIT NATO VLIV

Re: oprava turba na vysočině

Napsal: 15.01.2013 19:04
od foki
bp1 píše:Foki,to mas pravdu,ze ve 120 je neco spatne,Lukysek ani nenapsal,kolik ma najeto.jen si myslim,ze pri napr.250ti uz je to vec,ze kterou musi pocitat,tak jako se spoustou jinych veci,i kdyz 66kw vydrzi o hodne vic nez80kw.a navic si myslim,ze vetsina s problemem ve 120ti je mela tak mozna na tachometru.
taky to neni zcela pravda :

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/fo ... age=150000

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/fo ... age=150000

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/fo ... age=150000

Re: oprava turba na vysočině

Napsal: 17.01.2013 10:49
od Wolodyjowsski
Obvyklá životnost turba bývá kolem 150 000 km. Samozřejmě, někomu vydrží dýl, někomu míň.
Já taky najel 230 tisíc s Mitsubishi na origo tlumičích a před prodejem měly ještě kolem 50 % účinnost...

turbo u 1,8 TDCI 85kW

Napsal: 28.07.2013 21:00
od bandy71
nevi nekdo neco o poruse kapacita plniciho turbo kompresoru nedostatecna?tlaky a všechno kolem bylo změřeno a vyšlo z toho,že turbo plní pozdě.JEZDIL JSEM S NÍM NA DOVOLENÉ A NEMÁ VŮBEC TAH,JAKO KDYBY TAM TURBO ANI NEBYLO...Z výfuku se mi kouří černý kouř jako bych pálil pneumatiky...poradte,dík.Je to na výměnu turba?Mechanik mi řekl,že jsou špatný střiky...má to souvislost?

Re: turbo u 1,8 TDCI 85kW

Napsal: 28.07.2013 21:42
od Jardak
Prvně by se chtělo podívat jestli není netěsnost v tlakovým vzduchovým vedoucí od turba přes intercoler do sání motoru. Černej kouř znamená moc nafty na málo vzduchu.

Re: turbo u 1,8 TDCI 85kW

Napsal: 28.07.2013 21:49
od bandy71
co způsobuje moc nafty na málo vzduchu?někde něco netěsní?

Re: turbo u 1,8 TDCI 85kW

Napsal: 28.07.2013 22:02
od Jardak
Jj třeba je děravej intercoler, nebo vzduchový potrubí, takže v sání není takovej přetlak jakej by měl bejt. Takže motor má málo vzduchu, i když řj. motoru by podle tlakových čidel na sacím potrubí měla dávku nafty (a tím výkon motoru) snížit.
Co vzduchovej filtr, není ucpanej?

Re: turbo u 1,8 TDCI 85kW

Napsal: 28.07.2013 22:41
od bandy71
vzduchovvý filtr?nevím,olejový jsem měnil nedávno.dík za radu

Re: turbo u 1,8 TDCI 85kW

Napsal: 28.07.2013 22:43
od tomason
co EGR ventil když čoudí

Re: turbo u 1,8 TDCI 85kW

Napsal: 28.07.2013 22:51
od bandy71
nevím kde ho hledat vzduchový filtr...

Re: turbo u 1,8 TDCI 85kW

Napsal: 28.07.2013 22:53
od bandy71
k čemu slouží egr ventil?

Re: turbo u 1,8 TDCI 85kW

Napsal: 28.07.2013 22:59
od Standa.64
Kdyby motor nešel vůbec do tahu a jel stále bez turba,tak bych zkontroloval táhlo naklápění lopatek.Já ho měl už vypadlý a byl to pěkný lenoch a taky slušně hulil.Vzduchový filtr je před baterií vedle levého světlometu. :D Egr ventil je eko kurvítko na zlepšení emisí :D