Stránka 7 z 7
Re: Nejde za studena nastartovat
Napsal: 28.02.2013 08:07
od zdenyvm
Měnil jsi už tu baterku? Podobné radosti jsem řešil u jednoho FF1 1,8TDCi, výměna baterky vyřešila startovací problém jednou pro vždy. Jak tu doporučovali - Varta Silver je dobrá volba.
Re: Nejde za studena nastartovat
Napsal: 28.02.2013 20:09
od Eidž
bobson píše:Dělal jsem taky repas čerpadla a vstřiků a prostě zastudena v mrazu to na první pokus moc nešlo..
žhavičky
startér
nafta
baterka
Re: Nejde za studena nastartovat
Napsal: 01.03.2013 07:07
od bobson
Dvoje žhavičky jsem měnil, baterie/starter ok a nafta tam kupodivu taky je

Auto jsem po opravách dal do bazaru a doufám že se prodá zato co jsem do něj nacpal....
Re: Nejde za studena nastartovat
Napsal: 07.03.2013 19:50
od 2Romeo
Taky přispěji do klubu
FOFO mi špatně chytal pod cca 7-8 stupňů. Furt jsem přemejšlel čím by to mohlo bejt, když:
vstřiky jsou ok měněný
čerpadlo ok
žhavičky nový (dokonce i žhavěj, zkoušeno na autě)
baterka je tam rok Varta 74ah
startér jsem měl u chlapíka ten ho jen zkouknul a promáznul a řek, že je ok
filtr vyměněnej
tankuju Vervu
atd....
Pak jsem se tu někde dočetl něco o čidlu teploty hlavy, tak jsem začal měřit odpor při různejch teplotách. Odpor se od 90 do nějakejch 20 stupňů zvyšoval tak nějak normálně, bylo to tak, jak jsem tu našel na fóru(škoda že jsem našel odpor jen při 20 a 90 stupních). Jak šla teplota níž, tak tam začaly lítat hodnoty jako 80 000 ohmů při 4 stupních, což znamená, že se moc rychle zvyšoval, skoro o 50 000 ohmů oproti 20 stupňům a při -25 by byl už hafo moc..... Čidlo ukazovalo nejspíš klamné údaje jednotce...
Koupil jsem u Forda čidlo teploty hlavy, který Ford inovoval a místo 900,- stojí 370,- vyměnil ho (hoďka a půl práce, jelikož se musí dost věcí sundat, aby se na něj člověk dostal) dnes byly 2 stupně a chytnul normálně a žhavim jen jednou, dřív by už auto koktalo....
Nechci to zakřiknout ale snad vyřešeno no....

Doufám že to někomu pomůže, čidlo za necely 400,- to za zkoušku stojí....

Re: Nejde za studena nastartovat
Napsal: 07.03.2013 20:30
od EL
To 2Romeo: můžeš napsat FINIS čidla teploty hlavy?
Re: Nejde za studena nastartovat
Napsal: 11.03.2013 19:44
od 2Romeo
Finis 1710151 doufám, že je to on ukazuje to tak v Microcatu...
Teď pujdou teploty k -10 tak to zkusim zase vyhodit na mráz a uvidíme... Dám vědět
Re: Nejde za studena nastartovat
Napsal: 12.03.2013 13:49
od Mr.Dawe
2ROMEO: Mohl bys mi popsat výměnu nebo jsi to nechával dělat přímo Fordy? Podle toho co píšeš mi přijde žes to dělal osobně. Jinak já startuju do +8 na drc, do nuly jak kdy, pod nulou nadvakrát Chytne, chcípne, chytne, běží. Díky
Re: Nejde za studena nastartovat
Napsal: 16.03.2013 19:27
od 2Romeo
Sám jsem to dělal, musíš sundat kaslik na baterku, trubku do intercooleru, kaslik na vzduch filtr, a odlučovač oleje a si na tom čidle z boku hlavy....
Re: Nejde za studena nastartovat
Napsal: 17.03.2013 16:34
od Mr.Dawe
Díky, už jsem na to předběžně koukal. Kaslik baterky a ty hadice byly jasný, o tom, že musí pryč i kaslik na filtr sem nevěděl. Každopádně tobě to pomohlo? Teď když byl mráz, tak startoval FoFo v pohodě?
Re: Nejde za studena nastartovat
Napsal: 17.03.2013 16:49
od EL
To 2Romeo: pomohla výměna čidla teploty hlavy?
Za studena nechce startovat!
Napsal: 19.03.2013 01:09
od lukal
Zdravím, snažil jsem se zde pročíst všechna témata, ale nikde jsem nenašel řešení pro můj problém.
Napadá mě jedině relé žhavení, zkusím sem dát aspoň video.
Problém: Při studeném motoru nechám nažhavit a startér točí a nic se neděje, cca po 10 sekundách se rozbliká žhavení. Jakmile cca 5-6x otočím kličky do polohy žhavení a nechám vždy zhasnout kontrolky chytne. Žhavičky jsem dal nové, ale problém to nevyřešilo, palivový filtr je tam tak 3 tis km.
Díky za rady...
Ford Focus 1.8 TDCI 85 kw, r.v 2003
Re: Nejde za studena nastartovat
Napsal: 19.03.2013 08:55
od Jardak
Možná čidlo vačky,chtělo by to napíchnou - blikalo žhavení bude uložená nějaká chyba.
Re: Nejde za studena nastartovat
Napsal: 20.03.2013 08:59
od Mr.Dawe
Tak jsem včera ráno, byla nula čidlo teploty hlavy odpojil, pak startoval a opět na dvakrát (chytne to hned bez převalování a pak po 5 vteřinách zdechne, pak chytne opět hned a běží), tak teď nevim jestli je to důkaz že je KO nebo že to nemá vliv, takže je problém jinde nebo co si o tom myslet. Po nahození jsem čidlo připojil.