Pozri sa ale, co su to za automaty - 90% hydromenice, 9% variatory a zvysok dvojspojky.Standa.64 píše:S automatama jezdí celá amerika,tam manuální řazení je rarita nebo výsadou sport.aut.
Prave toto je kamen urazu. Spravili to, ale bohvie ako. Pretoze tieto prevodovky sa neopravuju, ale menia. Najdu sa sice manici, co ju dokazu repasovat, ale stoji to nehorazne prachy. Neverim, ze to ten predajca riesil takto, skor si myslim, ze to polepil aby to ako tak jazdilo. Ani srnka netusi, co s tym urobili a ani pan Boh netusi, kolko to este najazdi. Dalsiu opravu / vymenu uz bude cvakat DJ. A palka to bude poriadna. Prave preto sa toho treba extremne rychlo zbavit, kym to jazdi. Je to tikajuca casovana bomba. Tu sa nejedna o otazku, Ci sa to pokazi, ale Kedy sa to pokazi. Z dobre informovanych zdrojov mam info, ze tie PowerShifty lubia po cca 120 - 150k km klaknut. Z toho isteho zdroja su ale informacie o PowerShiftoch, ktore urobili viac ako 200k km. Ked tento drbol po 120k a bol bohvie ako opraveny, pre majitela to nevesti nic dobre.Standa.64 píše:Pokud ti automat spravili a funguje tak jak má ,tak nevidím sebemenší důvod se auta zbytečně zbavovat.
Keby dostal zbrusu novu prevodovku, bola by situacia uuuplne ina. Takto s tym rychlo do Aciek.
FUGAS :
