Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Odpovědět
Dreede
Junior
Junior
Příspěvky: 272
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od Dreede » 20.02.2014 14:17

pkadecka píše: Po autech s LPG přímo z výroby zas tak velká poptávka není. I škodovka je nabízela, jenže to byly motory 1.6 MPI, ty ale s příchodem TSI skončily. Ford v Německu nabízí focuse LPG (motor 1.6, ale nevím jaký, výkon má 86kW) za 23070,- EUR, benzínový s 1.0 ecoboost 74kW stojí 19420,- EUR (to je v Kč 100 000 rozdíl), 1.6 ecoboost 110 kW stojí 21820,- EUR, diesel 1.6 tdci 70 kW za 21120,-, diesel 2.0 tdci 103 kW za 23270,-.

Podle mě to v ČR nenabízejí pro hodně malý zájem zákazníků, lidi si radši koupí za stejné nebo menší peníze diesel.
Jasne, ja som len reagoval na to, že sa nepredávajú u nás. Napríklad v Taliansku má takmer každá pumpa LPG a dokonca som na dovolenke musel čakať v rade, čo sa mi samozrejme na SK stane málokedy. Ceny sa jednorázovo zdajú vysoké, ale to mesačné ubúdanie z peňaženky je pre mňa markantne nižšie oproti starej 1.6 s neporovnateľnou dynamikou.
______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi

Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od kiblik » 20.02.2014 14:19

Tak to me teda zarazilo, to je zcela urcite jeden z duvodu proc zadny z techto motoru neni predurcen k bezproblemove prestavbe na LPG. Predstava, ze musim kazdych 20tis.km kontrolovat vule ventilu, abych je neupalil je dost odrazujici. Vzdyt i Felicie 1.6 mela hydr. zdvihatka.....pred 20ti lety :hah:
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

Dreede
Junior
Junior
Příspěvky: 272
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od Dreede » 20.02.2014 14:31

kiblik píše:Tak to me teda zarazilo, to je zcela urcite jeden z duvodu proc zadny z techto motoru neni predurcen k bezproblemove prestavbe na LPG. Predstava, ze musim kazdych 20tis.km kontrolovat vule ventilu, abych je neupalil je dost odrazujici. Vzdyt i Felicie 1.6 mela hydr. zdvihatka.....pred 20ti lety :hah:
Origo LPG má FF hlavu, kontroluje sa každých 40tis km.
______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi

Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od kiblik » 20.02.2014 14:36

Co je to FF hlava ??
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4765
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od pkadecka » 20.02.2014 15:01

FF = flexifuel, tj. stejná (nebo podobná) hlava jako mají auta z výroby připravená na spalování E85, tj. odolnější materiál atd.

Rozdíl mezi Focusem 1.0 EB a Focusem 1.6 LPG je 100 tisíc Kč (po přepočtu). A to ta 1.0 má ještě nižší spotřebu - 4,7 vs. 6,0 (na plyn 7,6). Cenová návratnost bude docela dost km potažmo let.

Navíc přestavba samotná stojí tak 30, takže českej zákazník by si opět řekl, proč mám dávat za auto o sto litrů víc, když bych čistě benzínový mohl nechat přestavět na LPG za třetinu. A pak by si koupil ten diesel ;)
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

Dreede
Junior
Junior
Příspěvky: 272
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od Dreede » 20.02.2014 15:46

A ty si myslíš, že s 1.0 budeš chodiť za 4,7? :)
______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi

Uživatelský avatar
321910336
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1071
Registrován: 20.01.2012 23:10
Bydliště: Přerov

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od 321910336 » 20.02.2014 16:46

kiblik píše:Tak to me teda zarazilo, to je zcela urcite jeden z duvodu proc zadny z techto motoru neni predurcen k bezproblemove prestavbe na LPG. Predstava, ze musim kazdych 20tis.km kontrolovat vule ventilu, abych je neupalil je dost odrazujici. Vzdyt i Felicie 1.6 mela hydr. zdvihatka.....pred 20ti lety :hah:
a když zadám do googlu frázi podpálené ventily, tak hned první výsledky samé škodovky :ble2: , to by byla radost ještě řešit hydroštely a že by jich tam bylo dvakrát víc než na té škodovce
Ford Focus 2018 1.0 92 kw Titanium Obrázek
Ford Focus 2007 1.6 74 kW Trend LPG

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od V12 » 20.02.2014 17:14

smoula píše:Vždyt si psal, že 2.0i ve focusu je nejlepší a nejspolehlivější motor :-(
To si myslim stale.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

yeaah
Nováček
Nováček
Příspěvky: 64
Registrován: 10.10.2013 17:10
Bydliště: Praha

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od yeaah » 01.03.2014 22:48

Jake svicky do 2.0 LPG? Pripadne asi zvazuju vymenit filtry na LPG. Pokud jsem po delsi jizde na plyn, tak mi auto prenasi vibrace, cukani do interieru, vzdy na neutral a kdyz stojim na miste. Ted se mi jeste stalo, ze kdyz se chtelo prepnout na lpg, hned chciplo a dokonce i za jizdy.. Po delsi jizde na benzin a naslednym prepnuti, uz jelo na plyn v pohode. Chovani auta na benzin mi prijde naprosto okej, jen ten plyn zlobi..
Po cem zkusit patrat? Pripadne kde to nechat v Praze proverit? Neptun Harfa ma cely tyden skoleni, takze tam nejdriv 10.3. Kdyby vas napadlo, kam jinam, budu rad.. Potrebuju to co nejdriv vyresit. Diky :palec_nahoru:
FFIIC 2.0 LPG

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od foki » 01.03.2014 22:58

nechci rejpat ale nemel by jsi mit z noveho auta radost ? nez starost :dih:
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
_eXplorer_
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 27.01.2010 22:02
Bydliště: Kladno

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od _eXplorer_ » 01.03.2014 23:04

U LPG se mění každých 20.000km filtry na plynu (2ks) a svíčky, sám si je stejně nevyměníš, takže servis. Já mám zkušenost s Neptun Harfa, jestli nemají čas a nechceš čekat pak kouknu kdo v okolí dělá servis BRC.
Ford FocusII Titanium 2.0 107kw FlexiFuel

můj Ford život:
Probe I, Galaxy I, Galaxy II, Focus II, Mondeo IV, Focus II FL HTB, Focus II FL combi, Focus III

yeaah
Nováček
Nováček
Příspěvky: 64
Registrován: 10.10.2013 17:10
Bydliště: Praha

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od yeaah » 02.03.2014 08:29

V Harfe mi rekli to same, ze nevi jestli budou umet diagnostiku.. Pohledam kdo by mohl umet BRC. S prodejcem to rozhodne hodlam resit, chtel sem to aspon par dni zkoumat abych mel jistotu, ze to dela porad
FFIIC 2.0 LPG

Uživatelský avatar
jimm
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1612
Registrován: 08.04.2011 14:12
Bydliště: Teplice

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od jimm » 02.03.2014 16:54

Podívej se do sekce mondea,možná že tam něco najdeš :nixw:
ford mondeo 1.8 92kw lpg elpigaz r.v.2001 https://www.lpg.cz/main/

yeaah
Nováček
Nováček
Příspěvky: 64
Registrován: 10.10.2013 17:10
Bydliště: Praha

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od yeaah » 05.03.2014 09:32

Tož pan Čáp ma jasno, podpaleny vyfukovy ventily. Ted dostat prachy z dovozce/prodejce a muzu to jit vyresit. Chci to uhrat na skrytou zavadu, to samy o nefunkcnosti plynu (chcipani pri prepinani na plyn = asi duvod spatneho predehrati, nedostatecna teplota, spatne serizeni nebo nevim. A jeste cukani/vibrace po delsi jezde na plyn, kdyz stojim na neutral)..
Melo by smysl dodelat flashlube?? protoze jak koukam ani hlava SYDA neni jistota, ale pravdepodobne vubec nekontrolovali vule po celou dobu provozu. Pritom v servisce plynu, asi neco takoveho je..musim si to prelozit :mrgreen:
Rad bych dostal tak 20tKč, at to proste muzu spravit. To bude boj. :nunu:
FFIIC 2.0 LPG

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od smoula » 05.03.2014 09:47

Držím palce!!! :palec_nahoru:

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti