Jasne, ja som len reagoval na to, že sa nepredávajú u nás. Napríklad v Taliansku má takmer každá pumpa LPG a dokonca som na dovolenke musel čakať v rade, čo sa mi samozrejme na SK stane málokedy. Ceny sa jednorázovo zdajú vysoké, ale to mesačné ubúdanie z peňaženky je pre mňa markantne nižšie oproti starej 1.6 s neporovnateľnou dynamikou.pkadecka píše: Po autech s LPG přímo z výroby zas tak velká poptávka není. I škodovka je nabízela, jenže to byly motory 1.6 MPI, ty ale s příchodem TSI skončily. Ford v Německu nabízí focuse LPG (motor 1.6, ale nevím jaký, výkon má 86kW) za 23070,- EUR, benzínový s 1.0 ecoboost 74kW stojí 19420,- EUR (to je v Kč 100 000 rozdíl), 1.6 ecoboost 110 kW stojí 21820,- EUR, diesel 1.6 tdci 70 kW za 21120,-, diesel 2.0 tdci 103 kW za 23270,-.
Podle mě to v ČR nenabízejí pro hodně malý zájem zákazníků, lidi si radši koupí za stejné nebo menší peníze diesel.
Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
-
- Junior
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Tak to me teda zarazilo, to je zcela urcite jeden z duvodu proc zadny z techto motoru neni predurcen k bezproblemove prestavbe na LPG. Predstava, ze musim kazdych 20tis.km kontrolovat vule ventilu, abych je neupalil je dost odrazujici. Vzdyt i Felicie 1.6 mela hydr. zdvihatka.....pred 20ti lety 

KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
-
- Junior
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Origo LPG má FF hlavu, kontroluje sa každých 40tis km.kiblik píše:Tak to me teda zarazilo, to je zcela urcite jeden z duvodu proc zadny z techto motoru neni predurcen k bezproblemove prestavbe na LPG. Predstava, ze musim kazdych 20tis.km kontrolovat vule ventilu, abych je neupalil je dost odrazujici. Vzdyt i Felicie 1.6 mela hydr. zdvihatka.....pred 20ti lety
______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Co je to FF hlava ??
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
FF = flexifuel, tj. stejná (nebo podobná) hlava jako mají auta z výroby připravená na spalování E85, tj. odolnější materiál atd.
Rozdíl mezi Focusem 1.0 EB a Focusem 1.6 LPG je 100 tisíc Kč (po přepočtu). A to ta 1.0 má ještě nižší spotřebu - 4,7 vs. 6,0 (na plyn 7,6). Cenová návratnost bude docela dost km potažmo let.
Navíc přestavba samotná stojí tak 30, takže českej zákazník by si opět řekl, proč mám dávat za auto o sto litrů víc, když bych čistě benzínový mohl nechat přestavět na LPG za třetinu. A pak by si koupil ten diesel
Rozdíl mezi Focusem 1.0 EB a Focusem 1.6 LPG je 100 tisíc Kč (po přepočtu). A to ta 1.0 má ještě nižší spotřebu - 4,7 vs. 6,0 (na plyn 7,6). Cenová návratnost bude docela dost km potažmo let.
Navíc přestavba samotná stojí tak 30, takže českej zákazník by si opět řekl, proč mám dávat za auto o sto litrů víc, když bych čistě benzínový mohl nechat přestavět na LPG za třetinu. A pak by si koupil ten diesel

Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
-
- Junior
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
A ty si myslíš, že s 1.0 budeš chodiť za 4,7? 

______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
a když zadám do googlu frázi podpálené ventily, tak hned první výsledky samé škodovkykiblik píše:Tak to me teda zarazilo, to je zcela urcite jeden z duvodu proc zadny z techto motoru neni predurcen k bezproblemove prestavbe na LPG. Predstava, ze musim kazdych 20tis.km kontrolovat vule ventilu, abych je neupalil je dost odrazujici. Vzdyt i Felicie 1.6 mela hydr. zdvihatka.....pred 20ti lety

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
To si myslim stale.smoula píše:Vždyt si psal, že 2.0i ve focusu je nejlepší a nejspolehlivější motor
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 64
- Registrován: 10.10.2013 17:10
- Bydliště: Praha
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Jake svicky do 2.0 LPG? Pripadne asi zvazuju vymenit filtry na LPG. Pokud jsem po delsi jizde na plyn, tak mi auto prenasi vibrace, cukani do interieru, vzdy na neutral a kdyz stojim na miste. Ted se mi jeste stalo, ze kdyz se chtelo prepnout na lpg, hned chciplo a dokonce i za jizdy.. Po delsi jizde na benzin a naslednym prepnuti, uz jelo na plyn v pohode. Chovani auta na benzin mi prijde naprosto okej, jen ten plyn zlobi..
Po cem zkusit patrat? Pripadne kde to nechat v Praze proverit? Neptun Harfa ma cely tyden skoleni, takze tam nejdriv 10.3. Kdyby vas napadlo, kam jinam, budu rad.. Potrebuju to co nejdriv vyresit. Diky
Po cem zkusit patrat? Pripadne kde to nechat v Praze proverit? Neptun Harfa ma cely tyden skoleni, takze tam nejdriv 10.3. Kdyby vas napadlo, kam jinam, budu rad.. Potrebuju to co nejdriv vyresit. Diky

FFIIC 2.0 LPG
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
nechci rejpat ale nemel by jsi mit z noveho auta radost ? nez starost 

Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- _eXplorer_
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 27.01.2010 22:02
- Bydliště: Kladno
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
U LPG se mění každých 20.000km filtry na plynu (2ks) a svíčky, sám si je stejně nevyměníš, takže servis. Já mám zkušenost s Neptun Harfa, jestli nemají čas a nechceš čekat pak kouknu kdo v okolí dělá servis BRC.
Ford FocusII Titanium 2.0 107kw FlexiFuel
můj Ford život:
Probe I, Galaxy I, Galaxy II, Focus II, Mondeo IV, Focus II FL HTB, Focus II FL combi, Focus III
můj Ford život:
Probe I, Galaxy I, Galaxy II, Focus II, Mondeo IV, Focus II FL HTB, Focus II FL combi, Focus III
-
- Nováček
- Příspěvky: 64
- Registrován: 10.10.2013 17:10
- Bydliště: Praha
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
V Harfe mi rekli to same, ze nevi jestli budou umet diagnostiku.. Pohledam kdo by mohl umet BRC. S prodejcem to rozhodne hodlam resit, chtel sem to aspon par dni zkoumat abych mel jistotu, ze to dela porad
FFIIC 2.0 LPG
- jimm
- Zkušený
- Příspěvky: 1612
- Registrován: 08.04.2011 14:12
- Bydliště: Teplice
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Podívej se do sekce mondea,možná že tam něco najdeš 

ford mondeo 1.8 92kw lpg elpigaz r.v.2001 https://www.lpg.cz/main/
-
- Nováček
- Příspěvky: 64
- Registrován: 10.10.2013 17:10
- Bydliště: Praha
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Tož pan Čáp ma jasno, podpaleny vyfukovy ventily. Ted dostat prachy z dovozce/prodejce a muzu to jit vyresit. Chci to uhrat na skrytou zavadu, to samy o nefunkcnosti plynu (chcipani pri prepinani na plyn = asi duvod spatneho predehrati, nedostatecna teplota, spatne serizeni nebo nevim. A jeste cukani/vibrace po delsi jezde na plyn, kdyz stojim na neutral)..
Melo by smysl dodelat flashlube?? protoze jak koukam ani hlava SYDA neni jistota, ale pravdepodobne vubec nekontrolovali vule po celou dobu provozu. Pritom v servisce plynu, asi neco takoveho je..musim si to prelozit
Rad bych dostal tak 20tKč, at to proste muzu spravit. To bude boj.
Melo by smysl dodelat flashlube?? protoze jak koukam ani hlava SYDA neni jistota, ale pravdepodobne vubec nekontrolovali vule po celou dobu provozu. Pritom v servisce plynu, asi neco takoveho je..musim si to prelozit

Rad bych dostal tak 20tKč, at to proste muzu spravit. To bude boj.

FFIIC 2.0 LPG
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Držím palce!!! 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti