



Napřed se ti ohřeje chladící. Motoru to trvá mnohem déle, protože aby byl prohřátý, tak se musí zahřát celý. Když bude mít chladící 88°C a tím pádem bude zahřátá, tak motor a olej ještě nedosáhne optimální teploty. Tím pádem když to budeš honit, nastane vlivem rozdílných teplot nerovnoměrné rozpínání kovu a špatné mazání. Když jsi tak chytrý, tak si opravdu zajeď třeba do Kvasin, ať ti tam vysvětlí mazání, chlazení, zahřívání motoru. A radši napřed čti než sem něco piš. Pro tebe naprosto platí mluviti stříbro, mlčeti zlato.Radekjo píše:Hal9000-zahřátí motoru ti opravdu nenastane za 5km, zvlášť u nafty. To se ti zahřeje chladící kapalina. Zajímavá myšlenka. Dřív se mě zahřeje kapalina než motormyslel jsem že kapalina odvádí teplo z motoru
![]()
Pěkně si to napsal, tohle se myslím snažíme vysvětlit všichni. Hoši Krásné Vánoce. Buďte rádi, že postak nemusel dneska do práce a buďte v kliduHal9000 píše:Tady nejde o to co bude mít vyšší teplotu! Psal jsi jak to máš daleko do práce, že si při těch 5km rád přišlápneš. To co jsme ti tu psali je, že se ti chladící kapalina zahřeje, ale motor a navíc nafta ne! Motor a olej se potřebuje pořádně prohřát a to nenastane když ti ručička chladící kapalina ukáže na střed ukazatele.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů