Stránka 59 z 84

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 07.01.2013 11:31
od Giggo
Ta fotka se mi nějak nezdá není to spíš kus vejfuku co si nám nafotil? :)

DPF je v motorovým prostoru v mém případě cca uprostřed a těsně za intercoolerem.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 07.01.2013 11:42
od Sobull
On má 2,0. Tam je to pod autem.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 07.01.2013 11:52
od littlevoice
2 chosn, ja som mal podobny pripad - 3 prevrtane diery vo vnutri, a stupajuci olej... :( + originalny SW.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 19.01.2013 12:14
od Chochi
Rád bych přidal pár poznatků k oné "parádní" věci zvané DPF . Cca od října se mi začala zvedat průměrná spotřeba nafty z nějakých 5.4l až na lednových 6.6l ?! Nicméně jsem to během podzimu nijak neřešil a přičítal jsem to spíše chybě "palubního PC". Postupem času však auto začalo i evidentně ztrácet na výkonu a bylo třeba častěji řadit a tzv více šlapat na plyn, vše se dalo přežít až do začátku ledna, kdy se mi na dálnici při předjíždění autobusu zozsvítila obrovská kontrolka s vykřičníkem a popisem "engine malfunction" , následovala ztráta výkonu, snížení rychlosti a hotovka... :wallbash: ! Pokud se má něco takového stát, tak vždycky o víkendu, tudíž než jsem se dostal s autem na diagnostiku, měl jsem dost času shánět informace a zkoumat problém, tudíž i díky tomuto fóru jsem došel k názoru, že problém bude s DPF. No a pak již šlo vše v rychlém sledu..diagnostika ( Ford Charouz ) - ucpaný DPF - regenerace - první - zkušební jízda - opět stejná chyba - 2 regenerace - opět chyba - olej v naftě ( což mi u Forda neřekli, ovšem díky znalosti z fóra jse se zeptal a oni jen přikývli ?! ) - nutná výměna DPF - cena Ford po slevě bez práce 19 000,- - děkuji nechci, neb mi mezi řečí samotný mechanik of Forda potvrdil, že za většinu problémů kolem motoru může právě DPF a není vyloučeno, že i po výměně za nový bude vše OK ..?! Tudíž jasná volba ( repas nechci, dle mého názoru jen velmi krátkodobé řešení díky stárnutí auta atd..) - FAPOFF - opět díky tomuto fóru. Tudíž jsem se hned objednal. Hned po telefonu jsem dostal několik cenných informací, neb jsem samozřejmě i trošku váhal jestli do toho jít atd...a po příjezdu technika šlo opět vše velmi hladce ( až na "podfouknutý" vstřik což mi u Forda taktéž trošku zapomněli sdělit... :dih: - zřejmě díky těm regeneracím ) - diagnostika - vykuchání -výměna oleje - dotažení vstřiku - a hurá. Zatím najeto cca 500km a autu se evidentně lépe "dýchá", táhne hezky již od nízkých otáček a plynule. Spotřeba se konečně vrátila na původních 5.5l a já jsem zatím plně spokojen. Stále tedy vlastním FOFO II r.v.2008 Titanium 1.6TDCI :D a snad někomu můj postřeh pomůže při rozhodování ohledně DPF ,stejně jako před tím mě...

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 19.01.2013 12:29
od vita_k
trochu jak PR clanek, ale co uz. Kazdy nema hned 500 prispevku od zacatku. Ja ten SW ma predeleny nedokonale a sem tam regeneruji.
Az budes mit 5000 km bez trablu s regeneraci, tak bych to povazoval za vyresene.

Kazdopadne good luck!

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 19.01.2013 12:39
od Stanley_vy
Chochi: Kolik km máš najeto?

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 19.01.2013 12:56
od Chochi
vita_k: to víš, původně jsem to chtěl poslat do novin jako fejeton na pokračování..., ale pak jsem si řekl, ža tady by to mohlo někoho zajímat víc... :D . Ta historka je samozřejmě delší, ovšem snažil jsem ukázat pouze na ty zásadní problémy...a taky to pojmout jako jisté poděkování tomuto fóru za cenné informace, tudíž o tvém problému s SW samozřejmě vím, ale jelikož já do teď vůbec žádný problém neměl, tak doufám že bude vše OK, ovšem je to jen auto že , tudíž žumpa na peníze....ono se zase něco objeví a nemusí to být nutně problém se SW...

Stanley_vy: 102t a nějaký drobný....cca do 101t žádný problém, pak to začalo s tou spotřebou...

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 19.01.2013 13:07
od Raada
To je hodne malo km na zlobeni s DPF. Tos jezdil hodne kratky trasy? Jsou ty km 100% realny?

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 19.01.2013 13:09
od Stanley_vy
Díky. Já mám totiž aktuálně přes 88 tis. km a začíná se mi zdát, že už auto taky netáhne jako dřív, tak nevím, jestli je to jen zimou nebo se začíná projevovat DPF. :dih: Spotřeba je zatím stejná.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 19.01.2013 13:29
od Sagic
19000? Auto kelly cena 11 tis, vymena cca 1 tis. Sleva v autokelly 15% na VIP kreditni kartu... takze good luck s fapoff, aby te to nakonec nestalo jeste vic.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 19.01.2013 14:30
od Chochi
Raada: auto jsem kupoval na podzim r 2011 přímo v německu s doloženou historií, stav km 78t, nevím, ale i dle iteriéru ( volant, pedály, sedačka řidiče ) si myslím, že ty km jsou reálné ( ale Bůh ví ). Ovšem problém byl asi u mě...už u toho forda mě kárali, že prej to moc šerřím ( cítili nějakou nespálenou naftu ) a doporučovali min 1x za měsíc jet cca 30-50km nad 3t otáček...to je fakt rada nad zlato ! Prostě jsem koupil auto s úsporným motorem, tak prostě jezdím úsporně... moje obvyklá trasa je z/do práce tzn 25km tam 25km zpět ( 10km okresky/5km město/10km dálnice ) , To podle mě není zas tak málo ne...ale pravda je, že dlouhodobě jsem nad 3t otáček šel málokdy.

Sagic : ano, ten repas zas tak drahej není...ale já bych tomu asi nevěřil. I vzhledem ke stárnutí těch ostatních dílů kolem si myslím, že by se tam dlouho neohřál ... to auto už mladší nebude a tudíž i výkon půjde dolů , takže dle mě další problém s možnou/nemožnou regenerací atd.. i tuto možnost jsem u forda probíral, ale taktéž mě od toho zrazovali...kdyby ten origo "novej" stál do 10tis, tak o tom asi vůbec nepřemýšlím a jdu do toho, ale takhle ne. V tomto příápadě volím fapoff, ovšem je to opravdu jen můj laický názor....

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 19.01.2013 15:46
od vita_k
@sagic:
to se ted uvidi u me jak to vyjde. Asi auto budu casem prodavat, tak nejaky filtr sehnat musim abych nemel spatne svedomi a znova si nechat nahrat SW - zrejme ve fapoff. Asi to vyjde +- autobus oproti tomu kdybych filtr menil.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 19.01.2013 17:25
od Stanley_vy
Na dvoulitr teď stojí v autokelly dokonce necelých 8500 Kč, což by se snad dalo s výměnou zvládnout do 10 tis. Kč. Otázkou je, jak kvalitní bude filtr zn. Starline? :nixw:

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 23.01.2013 10:24
od Mr.Zdenda
No, od starline bych si dal do auta možná maximálně žárovky :lol: Ale tak jestli to bude mít nějakou záruku aby to člověk mohl reklamovat.. :?: :bebng:

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 29.01.2013 12:17
od Bartosekj
Dobry den, jen chci pridat svuj nazor/zkusenost:
Kouoil jsme Cmaxe 1,6 TDCI pred 5 mesici (pry 118tis km), najel jsme s nim 7k km.
Objevila se mi chyba tusim 2458 - DPF vyzaduje uz pouze manualni regeneraci tusim ...Nevahal jsem:
Prijel pan z *...odstraněno... primo domu - cela procedura odstraneni filtru z pohledu toho pana byla profesionalni, nemam zadnou vetsi vytku. Zjistili jsme, ze je tam jiz filtr nejspise nekde z vrakace (nikoliv puvodni), proto nejspis jeste mel normalni tlaky pri koupi vozidla ... Pan odjizdel po 4 hodinach prace, vse probehlo bez komplikaci. Ted aktualne najeto asi 500 km, spotreba pred odstranenim 5,9l/100km (prumer z tech 7 tisic kilometru), ted po techto 500km je spotreba 5,4litru/100km - nevypada, ze by sla nahoru ... uvidime dale. Jinak pred vykuchanim se projevovalo lehke chveni/vibrace motoru
okolo 1950-2000ot/min (pouze pri zrychlovani na 4. nebo 5. rychl. st.). ted po odstraneni toto chveni uz nepozoruju, nebo ne v takove mire - Vas nazor odborniků vitan.
Narust vykonu po odstraneni nepozoruju, hlucnost motoru pokud je vyssi, tak ja ji rozhodne nezaznamenavam. Tod vse, urcite poslouzi ostatnim pri rozhodovani .... bart

*Reklamu tu nemáme rádi. Tym