Stránka 57 z 84
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 10.12.2012 21:27
od Sagic
Me dekodovani vinka rika ze mam euro III a pritom mam IV s DPF

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 10.12.2012 21:30
od tomason
Všechny Focusy II s 85kw a Mondea,S Max 92 kw plní euro IV tím bych to uzavřel.
Euro III měl Focus I.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 15.12.2012 21:25
od mimak
Tak na to že jsem tu od září nebyl se tu řeší pořád to samý
Jinak od odstranění DPF a montáži emulátoru mam najeto cca 3500Km, olej nepřibívá, auto necuká, sahara se nespouští, spotřeba od 5.9L do 6.3L/100km (na ty moje couračky si myslim že je to slušný).
Takže ať si říká kdo chce co chce, tak jsem rád že jsem nakonec do toho EMU šel, sice to bylo o nějakou tu kačku dražší ale já si nestěžuju.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 15.12.2012 21:34
od vita_k
Toz asi jo, neni duvod proc by emulator nemel fungovat. Ale komu to cukalo pred vyjmutim dpf, tak by mu v tom pripade emulator asi taky nepomohl. Protoze i s emulatorem regenerace probihaji. Jinak receno neni to nova nadeje pro ty, co jim auto cuka. Jen dalsi zpusob jak se zbavit DPF.
Holt se furt na nic noveho neprislo, tak se aspon resi, to co se vi, furt dokola:)
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 19.12.2012 18:10
od vita_k
Nejaka cisla:
1.8 85kW bez DPF ma soucinitel absorbce 1.7
1.6 80kW s DPF ma soucinitel absorbce 0.6
Netusim jak na tom jsem "presne" po vykuchani, ale podle me se nedostanu na limit 1.7. Myslim si to proto, ze ostatni co sli na emise meli namerenou absorbci kolem 1+-0.5, tj prosli emisema. Mam dojem ze tomason tu akorat chodi lidi mystifikovat s ptakovinama jako "nelegalni zasah" do vozidla. Zatim nic takoveho neexistuje a kdyz uz, tak mozna v nemecku.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 01.01.2013 21:53
od chosn
Měl bych na vás dotaz. Začíná se u mého auta projevovat asi konec životnosti filtru. Dle tachometru 140tis (skutečnost nevím). Auto po ohřátí v nízkých otáčkách neustále pocukává, olej v motoru přibývá (6tis od výměny cca 1,5l), jezdím spíše kratší trasy. Problém je v tom, že dle sdělení technika v servisu Ford je po kontrole diagnostikou filtr čistý a tlakové ztráty na snímaných místech nejsou skoro žádné (říkal, že ho asi dobře vypaluji). Dále mě zaráží, že koncovka výfuku je poměrně dost černá (auto ale viditelně nekouří) a na posledním měření emisí mě naměřili kouřivost od 0,73 do 0,89. Uvažoval jsem o vykuchání, ale mám strach, že když teď s filtrem jsou hodnoty zvýšené proti normálu, co se pak bude dít po vykuchání. Napadá mě, jestli náhodou někdo přede mnou ten filtr už nekuchal, bez úpravy softu, ale auto je dotažený z Německa a přihlašoval jsem ho já, tak nevím. Je taky možné, že to na STK blbě změřili. Prosím o radu.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 02.01.2013 07:38
od Sagic
Je taky mozne ze nekdo "upravil" filtr jen tim ze do neho vyvrtal nekolik der... odpovidalo by to tomu ze mas cernou koncovku, ale zaroven ti namerili stale o trochu nizsi hodnoty nez kdyby tam ten filtr nebyl vubec. Tomu by odpovidalo i to ze tlaky ti namerili nizke... Jen by v tom pripade nemeli probihat tak casto regenerace, ale tomu tedy neodpovida to redeni oleje

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 02.01.2013 07:40
od tomason
vita_k píše:Nejaka cisla:
1.8 85kW bez DPF ma soucinitel absorbce 1.7
1.6 80kW s DPF ma soucinitel absorbce 0.6
Netusim jak na tom jsem "presne" po vykuchani, ale podle me se nedostanu na limit 1.7. Myslim si to proto, ze ostatni co sli na emise meli namerenou absorbci kolem 1+-0.5, tj prosli emisema. Mam dojem ze tomason tu akorat chodi lidi mystifikovat s ptakovinama jako "nelegalni zasah" do vozidla. Zatim nic takoveho neexistuje a kdyz uz, tak mozna v nemecku.
Ty jo ty si snad hloupý

To je Evropská normá platí všude v EU nevim co máš z DE.
Staré stanice nyní používané to neumí změřit,ale tyto mají být nahrazeny novějšími zřejmě i kuli novým normám E5 a E6 a to si piště ,že spolehlivě na vás přijdou.Ono stačí kouknout na to DPF a koncovku výfuku.
Chceš mi říct,že když jedeš za čmoudem s Euro 3 kterej na to šlápne a valí se mu z výfuku máš otevřený vnější okruch větrání ? Stačí i Focus I ale O I je mnohem výživnější.
Co na tom nechápete pořád

vaše bezohlednost by neměla zajímat vůbec nikoho tečka.
Ke kouřivosti mě naměřili 0,9

pokud máte 1 a více s "filtrem"je asi něco špatně.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 02.01.2013 08:46
od vita_k
Tomason, radej cti dvakrat nez zacnes odpovidat (podle vseho jsi to moc necetl) nebo se nepoustej do slozitejsich diskuzi.
Bez filtru mne nameri to stejne, co tobe. Mozna min.
Tim, ze se zacnou merit emise lip nez predtim se uz par let mluvi a jeste par let jeste bude.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 02.01.2013 09:52
od tomason
To bych chtěl vidět těch 0,5 tady máš odkaz jak to má vypadat s funkčním DPF
http://www.ford-focus.cz/forum/download ... &mode=view
Pak si najdi Fokiho post kde měřili auto bez DPF a mělo i přez 2 nevim co se tu snažíš obhajovat pořád ,ale neděláš správně.
A schválně si ignoroval mou otázku?
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 02.01.2013 10:20
od vita_k
Je tady x lidi, co maj po vykuchani mene nez 1. Jestli melo auto pres 2, tak to melo v pytli nejspis vstriky. To uz se zase opakuju.
Nechapu, jak to, ze sis nenechal do tveho auta DPF namontovat :) 0.9 neni fakt nic moc pro takto smyslejiciho ekoteroristy. Jak to, ze sis vlastne koupil auto bez dpf? Nechtelo by to nakonec filtry dva? Jako pro jistotu...
Kdyz jedu za kouricim (spatne spalujicim) autem tak si nechavam vetsi rozestup, stejne jako za nakladaky. Co z toho plyne?
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 02.01.2013 10:23
od Raada
Kourivost s DPF mi vzdy vysla nula. Auta s tim samym motorem, ktery jsou vykuchany se ted vejdou do limitu, ktery jsou schopne zmerit na STK. Jak ale rika tomason, tak je to jen otazkou casu, kdy se merici pristroje v CR zlepsi a budou to jiz schopne namerit. Auto bez DPF je snadno identifikovatelne prave pres vyfukovou koncovku a kazdemu technikovi to musi byt jasne. Takze casem muze prijit nove narizeni, ktere manipulaci s DPF bude postihovat.
Ale v tuto chvili zadny postih nehrozi a take na STK lze s vykuchanym DPF projit. Do nekonecna to ale trvat nebude.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 02.01.2013 12:44
od tomason
To se bavíme o statickém měření,ale v reálném provoze prostě bez filtru euro IV neuděláš,protože to nedovolí konstrukce toho motůrku co tam máte.Vždit je to převrtaná 1.4TDCI.
A už vůbec nechápu proč si bereš do huby mě a 1,8 ta Euro IV plní Ty bez filtru NIKDY ,tady vidíš že tvoje argumenty neobstojí,jen tu meleš nesmysli.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 02.01.2013 13:22
od foki
Sagic píše:Me dekodovani vinka rika ze mam euro III a pritom mam IV s DPF

to by me zajimalo kde
KÓDY PRIMÁRNÍCH CHARAKTERISTIK
Focus 04-08/Focus C-MAX 03-07, (+)"D", 1.6L Duratorq TDCi (110PS) - DV6, 5rychl. manuální - MTX75,
Emise stupeň IV + DPF, Mauální Klimatizace, Kombi, LHD FWD, Série 32, Cervená Colorado, Humy / Mondus / Dark Flint
toto je z etisu
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 02.01.2013 14:05
od vita_k
tomason píše:To se bavíme o statickém měření,ale v reálném provoze prostě bez filtru euro IV neuděláš,protože to nedovolí konstrukce toho motůrku co tam máte.Vždit je to převrtaná 1.4TDCI.
A už vůbec nechápu proč si bereš do huby mě a 1,8 ta Euro IV plní Ty bez filtru NIKDY ,tady vidíš že tvoje argumenty neobstojí,jen tu meleš nesmysli.
To je jen tvuj zabedneny nazor, ktery nemas o co oprit:). A tezko to zmeni to, ze to 10x zopakujes :). Prevrtana 1.4 na 1.6 ma pravdepodobne lepsi emise nez ta tvoje. Proc asi ford skoncil s 1.8? Asi proto, ze uz na lepsi emise nedosahne ani s DPF, coz je pomerne skoda. Mrzi me, ze ten motor nemam ale ne rozhodne kvuli emisim, ktere ma stejne horsi nez muj vykuch :).