tak som niečo pofotil...

a počmáral...
takže takto nejako vyzerá ten labyrint ktorý začína pri filtri pokračuje dopredu popod znak ford a potom uplne hore pod tie plasty vlavo, kde sa zhora nasáva vzduch ale pred tým nasávaním je plastový kryt (zrejme má brániť priamemu prístupu v prípade dažda a pod.) a vytvára tam také malé okienko cca 4 x 4 cm na "priamy" prístup náporového vzduchu ale aj tak sa vzduch musí zatočiť popod plasty a ísť do tej "trubky" zhora...
pri nízkych rýchlostiach v meste do 50 km som nezaznamenal nejaky vyrazny rozdiel, ale pri dialničnej a mimomestskej jazde je to citelnejšie na dojazdoch pri zaradenej rýchlosti menej auto brzdí...
myslím že ešte budem pokračovať niekedy v zmene toku vzduchu ale až ked bude čas...
červenou je "trubka" nasávania, ktorá končí tesne pod tým horným plastom s nasávaním zhora, čiže náporový vzduch zpredu sa musí stočiť najpv hore popod horný plast a potom o 90° smerom dole pod znak FORD atd... zasa hore do filtra... no des

(aj ked chapem ze asi opatrenie proti vnikaniu vody...)
modrou je odstránený kryt,
žltou je pôvodné okienko tvorené tým krytom, na "priamy" / nepriamy prístup náporového vzduchu...