no dojmy fajn... okrem toho že zvuk z výfuku velmi jemne pri volnobehu zchraplatie, tak ovela výraznejšie sa to brblanie prejaví medzi 2000 - 3000 otáčkami ( konkrétne včera brat že čo máš deravý výfuk ???

ked som stál na mieste a pridával plyn

)
taktiež sa auto v nižších otáčkach lahšie "derie" dopredu v rámci "placebo" efektu
ešte som spravil zatial drobnu upravu... odstranil som jeden kryt pred nasávaním... aby lahšie tahalo... lebo po FL08 je to tam hotový labyrint... tu budem ešte trošku špekulovať čo a ako... skúsim nafotiť...
a len tak z prče som si skúsil zmerať 0-100 zrýchlenie a teraz neviem či som dobre meral alebo to fakt tak pomáha ale že 10,8 sekundy ??? ale beriem že tu môže byť vela chybných premenných v jednej ruke volant s mobilom-stopky atd...
už len pre tú prču skúsim si to pomerať znova... prehodiť vzduchovy filter za povodny a zmerať aky bude "rozdiel"
metodologia

(už mi asi šibe)
a) štart na 3000 otáčkach, pustim spojku, po zabere plyn na podlahu do 6000, preradenie na 2ku a až po obmedzovač (to sa zastaví niekde na 97 km) čas cca 10,3 v priemere...
b) štart na 3000 otáčkach, pustim spojku, po zabere plyn na podlahu do 6000, preradenie na 2ku do 6000, preradenie na trojku cca 100ka čas cca 10,8 s ???
sa mi to proste zdá na 100 k benzín nejako moc rýchlo... kedže pôvodne je 11,9 a 10,8 má variabil 115 k (aj ked ten má iný hlavný prevod na prevodovke...)
no rozhodne to bude chcieť dalšie merania...
tolko k optimizmu z filtra

ale skor ratam že ked to presnejšie zmeram tak by to tak mohlo okolo 0,5 s byť... čo by bolo fajn za takú "investíciu"