Mě to dělalo to samé - stačilo se povrtat v konektoru na alternátoru (ten 3pinový vedoucí z řídící jednotky) a bylo to ok. Musel jsem ho rozebrat na jednotlivé piny, osmirkovat, složit. Měděnka je svinstvo. Samotný sprej typu kontaktol to nevyřešil.pitrss píše:Ahoj všem,mam problem a už fakt nevim co stim.Asi před 3 týdny ..
Alternátor
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Alternátor
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- zaza
- Junior
- Příspěvky: 247
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
Re: Alternátor
Tak mi v 57.000 km odešel alternátor. Motor dostal jiný zvuk, začala svítit kontrolka dobíjení. Místo výletu následoval odtah k servisu Frolík-Rataj v Dolních Měcholupech. V pondělí jsem šel opravu objednat a slyšel sevisního techika opakovat po telefonu stejný popis závady od dalšího postiženého. Můj technik mi řekl, že mají ještě další tři stejné závady, že tolik altiků nemají a oprava bude až v úterý.
Při převzetí jsem se ptal, jak na tom byli ti ostatní. Kromě mého na ten víkent připadla výměna dalších 3 alternátorů. Stejná motorizace a věk. Že by vadná série?
Při převzetí jsem se ptal, jak na tom byli ti ostatní. Kromě mého na ten víkent připadla výměna dalších 3 alternátorů. Stejná motorizace a věk. Že by vadná série?
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 652
- Registrován: 18.09.2008 22:13
- Bydliště: Plzeň
Re: Alternátor
Tak to mi tedy neříkejte, že Ford takhle spadnul s kvalitou. Co si pamatuju, tak na escortech altíky držely, maximálně to vyřešila výměna uhlíků za pár korun, případně uhnilé očko na kabelu, očistit spoje, v nejhorším běžná a ne drahá mech.repase(ložiska), jenže to až řádově po 200-250t km. Tedy jinak Ford vždy měl(a podle mě i má) elektriku dost na h..o, ale aspoň takovýhle zásadní a drahý díly vydržely. Mám ještě pořád i escorta z roku 91, najeto kus přes 200t km a o altíku ani nevím.
Bohužel ale o odešlých alternátorech na Focusech už jsem slyšel od více lidí. Pokud se moje chrastění za studena přerodí v poruchu altíku, tak u mě zas Focus spadne.
Bohužel ale o odešlých alternátorech na Focusech už jsem slyšel od více lidí. Pokud se moje chrastění za studena přerodí v poruchu altíku, tak u mě zas Focus spadne.
Ford Focus Mk4 HB, 1.0EB/92kW, 2021
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
- pitrss
- Nováček
- Příspěvky: 130
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Poděbrady
Re: Alternátor
Tak ted už fakt nevim co dal,mam tam druhej REGULATOR a zřejmě je v prd... dava 15,15V-15,2V,odjel jsem od opravaře vše ok napětí-14.6V,přijedu dom a napětí 15.2V,TO JE V PRD....hihi píše:Mě to dělalo to samé - stačilo se povrtat v konektoru na alternátoru (ten 3pinový vedoucí z řídící jednotky) a bylo to ok. Musel jsem ho rozebrat na jednotlivé piny, osmirkovat, složit. Měděnka je svinstvo. Samotný sprej typu kontaktol to nevyřešil.pitrss píše:Ahoj všem,mam problem a už fakt nevim co stim.Asi před 3 týdny ..



- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Alternátor
Já bych radu měl. Dát další regulátor, resp. řešit klasickou reklamaci. Já dopadl před třemi lety absolutně stejně. OK byl až druhý! Stane se...
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- r0mik
- .
- Příspěvky: 9356
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alternátor
Reklamace
A moc s tim nejezdit do doby nez to bude ok, u me to dopadlo tak ze jsem odvaril predni zarovky, znicil akumulator.
Nicmene mam k prodeji alternator z meho predchoziho Focuse 1.6 16V (po repasu-vymena regulatoru,uhliku,procisteni,promazani ; jety asi pulroku, cca 7.000km, doklad bych vyhrabal, na regulator je zaruka 2roky
)

Nicmene mam k prodeji alternator z meho predchoziho Focuse 1.6 16V (po repasu-vymena regulatoru,uhliku,procisteni,promazani ; jety asi pulroku, cca 7.000km, doklad bych vyhrabal, na regulator je zaruka 2roky

Focus 2002 RS "WRC Ášín"-track car
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
- pitrss
- Nováček
- Příspěvky: 130
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Poděbrady
Re: Alternátor
No tak ted v tom mam ještě větší maglajs,dnes bylo auto na DIAGNOSTICE vše ok u mechanika naměřeno na altíku 14,6-14,7V,nechal to běžet asi pul hodiny,pak to ještě projel,napětí stale 14,6-14,7V, DIAGNOSTIKA neukazala žadnou chybu,tak si jdu spokojeně pro auto,přijedu domu a jen tak pro zajímavost si změřim napětí na altíku a EJHLE NAPĚTÍ 15,1-15,2Vhihi píše:Já bych radu měl. Dát další regulátor, resp. řešit klasickou reklamaci. Já dopadl před třemi lety absolutně stejně. OK byl až druhý! Stane se...




- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alternátor
Co na to?
Zkalibruj si svuj merak.
Zkalibruj si svuj merak.

- pitrss
- Nováček
- Příspěvky: 130
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Poděbrady
Re: Alternátor
Myslim že měřak je ok měřil jsem to tim mym u toho mechanika a ukazalo mi to taky 14,6-14,7V /měřeno na altíku/ a doma 15,1-15,2V ale kontrolka dobíjení nesvítí FAKT UŽ NEVIM 

- Dajlr
- Nováček
- Příspěvky: 60
- Registrován: 04.05.2008 20:11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alternátor
Zdravím,mám taky problém s altíkem, budíky, kontrolky atd. + mi od motoru jde zvuk jakobych tam mel pustenej vysavač. Nevíte co to může znamenat (co konkrétně s alternátorem může být) ?
FFII 2006 90 000Km 1,8 TDCi 115PS
[img:ywsnl4am]https://www.focus.kvalitne.cz/black_group.gif[/img:ywsnl4am]
GALERIE:[url:ywsnl4am]https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... 25#p206625[/url:ywsnl4am]
[img:ywsnl4am]https://www.focus.kvalitne.cz/black_group.gif[/img:ywsnl4am]
GALERIE:[url:ywsnl4am]https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... 25#p206625[/url:ywsnl4am]
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Alternátor
Nesvíti kontrolka při 15,2V - mě se rozsvicela snad až někde u 16V.... Napětí se u blbnoucích regulátorů zvyšuje s otáčkami, takže na volnoběh mohou být jakoby v pořádku. Přebíjet začnou až při vyšších otáčkách, kterých se za běžné jízdy navíc nemusí ani dosahnout. Nicméně přebíjení dělá jen altík, resp. regulátor v něm. Pokud je vyměněný a s jistotou OK, pak bych to dal někomu, kdo se na altíky specializuje ALE pozor, umí navíc Fordy.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- pitrss
- Nováček
- Příspěvky: 130
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Poděbrady
Re: Alternátor
Ahoj tak mam další docela podivnou věc,byl jsem znovu na DIAGNOSTICE,počítač ukazuje že v jednotce je 14,7-14,8V a na altíku,/měřeno cejchovanými dvěma měřaky u mechanika/ je 15,1V-15,15Vhihi píše:Nesvíti kontrolka při 15,2V - mě se rozsvicela snad až někde u 16V.... Napětí se u blbnoucích regulátorů zvyšuje s otáčkami, takže na volnoběh mohou být jakoby v pořádku. Přebíjet začnou až při vyšších otáčkách, kterých se za běžné jízdy navíc nemusí ani dosahnout. Nicméně přebíjení dělá jen altík, resp. regulátor v něm. Pokud je vyměněný a s jistotou OK, pak bych to dal někomu, kdo se na altíky specializuje ALE pozor, umí navíc Fordy.




- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alternátor
Na napeti v siti ani tak moc nezalezi, mer napeti primo na baterce, tam by melo byt okolo 14,6 V.
- pitrss
- Nováček
- Příspěvky: 130
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Poděbrady
Re: Alternátor
Zdravím,na baterce mam,/když je motor studenej /14,7-14,8V,když se ohřeje-14,9-15V tak nevim mužu stim jezdit nebo nepelen píše:Na napeti v siti ani tak moc nezalezi, mer napeti primo na baterce, tam by melo byt okolo 14,6 V.



- pitrss
- Nováček
- Příspěvky: 130
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Poděbrady
Re: Alternátor
Tak dneska se my zase rožnula kontrolka DOBÍJENÍ,po vypnutí motoru a opětovnem nastartovaní nesvítí.Už nevim co stim,vyzkoušely jsme dat jinej /z jinýho focuse,kamoše/altík a mě pořad ukazuje/i ten jeho/ na baterce 15V a ten muj ukazuje u něj 14,5-14,6V,takže altíkem to zjevně asi není,kabely od altíku k jednotce měřil mechanik,jednotku měl venku,taky jí proměřoval a nic nezjistil.Takže už s toho začínam bejt FAKT NA PRÁŠKY
Regulator novej-druhej,baterka nová,kabely proměřený,jednotka proměřená,2xDIAGNOSTIKA-nic neukazala-vše bez ZÁVAD.Já snad vypíšu odměnu tomu kdo na to přijde




Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů