Stránka 6 z 6

Napsal: 01.12.2007 22:06
od chmelko
toto je fakt, nieje čo testovat :wink:

Napsal: 01.12.2007 22:17
od pepe123
beriem, však ja to auto ešte celkom nepoznam, mam ho len od maja, ako sa chova v zime to len testujem, ale problemy so štartovanim ani pri - 5st neboli. Okrem zdochlej baterky, čo mala 8,5 roka a po prvych mrazoch ma opustila... :?

Napsal: 01.12.2007 23:02
od Kóťa
Tak u mě je to taky proto,že když po ranním "běhu" přijdu ke garáži,jsem tak zahřátý,že nemám okamžitou potřebu topit... :lol:

Napsal: 02.12.2007 11:59
od lubec
Ja som kedysi tiež nekúril pri studenom motore, ale už kúrim. Zistil som totiž, že pri ceste z roboty po dialnici sa mi motor zohreje presne na tom istom mieste, či mám ovládač kúrenia na modrom konci, alebo na červenom. Takže teraz je stále na červenom :wink:

Napsal: 02.12.2007 12:20
od pelen
Myslim, ze se u topeni ovlada jen, zda ma jit teply vzduch dovnitr a ne zda tepla voda prochazi vymenikem (tak to bylo u S105).

Napsal: 02.12.2007 14:06
od Jiri02
pelen píše:Myslim, ze se u topeni ovlada jen, zda ma jit teply vzduch dovnitr a ne zda tepla voda prochazi vymenikem (tak to bylo u S105).
To se pozna spolehlive tim, ze jakmile se "zapne" topeni - kolecko se toci na teplo, tak jde okamzite teply vzduch. Jinak by par vterin trvalo, nez by tepla voda natekla do vymeniku a ohrala jej.

Napsal: 02.12.2007 14:21
od Blodiac
mimo.. Otec si do Grand Cherokee (3.0d) nechal namontovat bufík s dálkovým ovladanim a zahrivanim motoru. Kdyz se probudí tak to zapne, on se mezi tím pripraví a muze hned jet. Opravdu dobra věc, ale nevím kolik to stálo. Možná by to stálo za zvážení

Napsal: 02.12.2007 14:36
od chmelko
Pelen:toto som poznal u svojho Ka, že nieje topenie neustale naplnene a to, tak, že ked som ho mal vadne, tieklo len ked bolo topenie zapnute...ak som otočil kolečko do modreho pola prestalo

Napsal: 02.12.2007 17:36
od Ahmed
Blodiac píše:mimo.. Otec si do Grand Cherokee (3.0d) nechal namontovat bufík s dálkovým ovladanim a zahrivanim motoru. Kdyz se probudí tak to zapne, on se mezi tím pripraví a muze hned jet. Opravdu dobra věc, ale nevím kolik to stálo. Možná by to stálo za zvážení
To jsem psal na 3 strance :wink: Mel jsem to ve starem TDDI, delal se tam bud naftovy bufik, ktery se zapnul po nastartovani pri urcitych teplotach nebo el. ohrev zhavicima svickama. U Fofo II nabizi i programovatelny :wink:

Napsal: 02.12.2007 18:06
od Jiri02
chmelko píše:Pelen:toto som poznal u svojho Ka, že nieje topenie neustale naplnene a to, tak, že ked som ho mal vadne, tieklo len ked bolo topenie zapnute...ak som otočil kolečko do modreho pola prestalo
To, co popisujes, IMHO nesvedci o tom, ze by topeni bylo nenaplnene, pokud zavres privod teple vody, ale o tom, ze pokud se vymenik ohreje, zneni se v nem vlivem tepla napjatost a dira, kterou tece, se roztahne - a naopak. Topeni je stale pod tlakem chladici kapaliny, i kdyz ta v nem pri zavrenem kohoutu neproudi! Tak tomu bylo i ve S-105.