Škubání motoru
- pktest
- Nováček
- Příspěvky: 60
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ústí nad Labem
To Eidos: dík za info, kéž by to bylo jen tímto, rozvoďák by to asi stejně chtělo vyměnit.
Cukalo ti to pořád, nebo jen při prudším zrychlování?
Ještě jeden poznatek - na zpátečku, i když dám plnej kotel, tak to ani necukne !!! To by asi taky ukazovalo spíš na ty rozvody co ?
Cukalo ti to pořád, nebo jen při prudším zrychlování?
Ještě jeden poznatek - na zpátečku, i když dám plnej kotel, tak to ani necukne !!! To by asi taky ukazovalo spíš na ty rozvody co ?
Ford Focus 1.4i 16V, r.v. 1999
- Vankart
- Nováček
- Příspěvky: 127
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
- pktest
- Nováček
- Příspěvky: 60
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ústí nad Labem
V úterý to jde na diagnostiku do Fordu, snad na to přijdou. Možná by nebylo od věci sepsat všechny možné problémy s cukaturou s přesným popisem cukání a k tomu vždy říct čím to bylo. (takový obecný poučení pro všechny, myslím, že by ty pravidla platily i u spousty jiných typů aut)
Ford Focus 1.4i 16V, r.v. 1999
- Magic
- Pokročilý
- Příspěvky: 620
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín/Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
- Magic
- Pokročilý
- Příspěvky: 620
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín/Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Tak to by se mi líbilo taky, ovšem bez té odpálené cívky a poškozené ŘJ. Cukání se stále projevuje hlavně při prudkém zrychlení do kopce. Vyměnil jsem již cívku za další, ovšem opět jetou. Nejsem si jejím stavem stoprocentně jistý. Trubka k čerpadlu by měla dle slov mechanika být v pořádku.
Zajímalo by mne jak dalece budou k tomuto problému směrodatné zmiňované
::výfukové ventily na válcích
::rozvody - nezajištěné vačky, pohnuté
Zajímalo by mne jak dalece budou k tomuto problému směrodatné zmiňované
::výfukové ventily na válcích
::rozvody - nezajištěné vačky, pohnuté
Ford Focus hatchback 1,6 16V ZETEC 74kW, r.v. 99/00 v provozu, moondust silver


- pktest
- Nováček
- Příspěvky: 60
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ústí nad Labem
Koukal jsi na svíčky? Jsou očouzené? Některá mokrá? ŘJ jednotkou to nebude, to by ti nejelo vůbec, nebo jen dva válce. Snímač otáček to taky asi nebude, když to blbne jen při zátěži. Já bych to viděl taky na tu cívku (je to dost podobný). Ještě bys mohl zkusit osciloskop. Udělal jsem si ho z PC, respektive ze zvukový karty, funguje docela dobře. 

Ford Focus 1.4i 16V, r.v. 1999
- Magic
- Pokročilý
- Příspěvky: 620
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín/Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Svíčky jsou nové orig. měněné koncem minulé zimy kvůli tomuto problému, kabely by měly být ok. Za diagnostiku se mi moc platit nechce. Myslíš, že by i druhá cívka byla špatná?
Spíše mě štve přehřívání převážně za chladného počasí a při jízdě do kopce (na vyšší zařazenou rychlost - 5) a nemožnost identifikace zdroje tohoto problému. Výsledkem toho je, že když zastavím hučí mi ventilátory na max ještě nějakou chvíli i za chladnějšího počasí.
Spíše mě štve přehřívání převážně za chladného počasí a při jízdě do kopce (na vyšší zařazenou rychlost - 5) a nemožnost identifikace zdroje tohoto problému. Výsledkem toho je, že když zastavím hučí mi ventilátory na max ještě nějakou chvíli i za chladnějšího počasí.
Ford Focus hatchback 1,6 16V ZETEC 74kW, r.v. 99/00 v provozu, moondust silver


- Dany
- Test driver
- Příspěvky: 3790
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bílovec,Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Magic
- Pokročilý
- Příspěvky: 620
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín/Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Tak pumpa je dle slov mechanika dobrá, ale venku ji neměl. Co se týče čidla, tak to zase vylučují ve Fordu, že se jim to ještě nikdy v podobné režii s přehříváním u Focusu neobjevilo a je to nesmysl.
Typovali zase například to cukání na tu trubku od čerpadla stejně jako já, ale ta je jak jsem již psal výše údajně bez poškození (taky nebyla venku).
Typovali zase například to cukání na tu trubku od čerpadla stejně jako já, ale ta je jak jsem již psal výše údajně bez poškození (taky nebyla venku).
Ford Focus hatchback 1,6 16V ZETEC 74kW, r.v. 99/00 v provozu, moondust silver


- pktest
- Nováček
- Příspěvky: 60
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ústí nad Labem
No asi bych hledal souvislost mezi tím přehříváním a cukáním, ale je potřeba zjistit, zda je chladící kapalina opravdu přehřátá (čidlo by klidně mohlo zlobit).
Pokud se opravdu přehřívá, pak by mohl být včudu termostat.
Hlásí ti palubka přehřátí ?
V knížce "Jak na to" je popsané, co se děje, když je motor přehřátý - nejdříve ti ručička teploměru ukazuje za roh, pak se ti rozsvítí kontrolka (už nevím jaká) a pokud pokračuješ v jízdě, tak jednotka vynechává jeden válec a používá ho jako kompresor, kterým chladí zbytek motoru, nakonec motor zastaví úplně.
Nemůžeš mít jen zavzdušněný chladící okruh?
Pokud se opravdu přehřívá, pak by mohl být včudu termostat.
Hlásí ti palubka přehřátí ?
V knížce "Jak na to" je popsané, co se děje, když je motor přehřátý - nejdříve ti ručička teploměru ukazuje za roh, pak se ti rozsvítí kontrolka (už nevím jaká) a pokud pokračuješ v jízdě, tak jednotka vynechává jeden válec a používá ho jako kompresor, kterým chladí zbytek motoru, nakonec motor zastaví úplně.
Nemůžeš mít jen zavzdušněný chladící okruh?
Ford Focus 1.4i 16V, r.v. 1999
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Magic
- Pokročilý
- Příspěvky: 620
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín/Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Termostat je i s těsněním nový. Mě ručička vyskočí při větší zátěži do lehkého stoupání na 5tku "pouze" na třičtvrtě a více.pktest píše:No asi bych hledal souvislost mezi tím přehříváním a cukáním, ale je potřeba zjistit, zda je chladící kapalina opravdu přehřátá (čidlo by klidně mohlo zlobit).
Pokud se opravdu přehřívá, pak by mohl být včudu termostat.
Hlásí ti palubka přehřátí ?
V knížce "Jak na to" je popsané, co se děje, když je motor přehřátý - nejdříve ti ručička teploměru ukazuje za roh, pak se ti rozsvítí kontrolka (už nevím jaká) a pokud pokračuješ v jízdě, tak jednotka vynechává jeden válec a používá ho jako kompresor, kterým chladí zbytek motoru, nakonec motor zastaví úplně.
Nemůžeš mít jen zavzdušněný chladící okruh?
Ford Focus hatchback 1,6 16V ZETEC 74kW, r.v. 99/00 v provozu, moondust silver


- Magic
- Pokročilý
- Příspěvky: 620
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín/Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Skvělé, můžeme se domluvit na někdy během příštího týdne po práci?:)pelen píše:to pktest:
muzes tu dat zaznam osciloskopu a parametry snimaci civky?
Magic si uz davno mohl zmerit teplotu chladici kapaliny.
Uroven zapalovani mu mohu zmerit ja, mam original osciloskop.
Ford Focus hatchback 1,6 16V ZETEC 74kW, r.v. 99/00 v provozu, moondust silver


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti