spotreba TDDi

Odpovědět
Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8644
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zewl » 07.06.2007 10:59

Jenda25 píše:No já když jedu na pohodu, tak se motám tak 1600-2200 otáček, jinak kolem 2500 to táhne fakt docela dobře.
No vzhledem k tomu, ze tohle vlakno je o spotrebe, tak musime psat, ze "kdyz jedu na spotrebu", nebo tak neco, ale je to o tom samem :wink:. S tema tvyma "motacima" otackama, to je vicemene presne moje rec :D
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

Uživatelský avatar
bason
Nováček
Nováček
Příspěvky: 41
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bytca(sk) a Praha

Příspěvek od bason » 07.06.2007 20:07

Mne ked sa sralo turbo tak som si vsimol ze mnozstvo paliva vstrekovaneho do motora neovlivnuje nmozstvo natlaceneho vzduchu (ako pri kontrole vahou vzduchchu) ale otackami motora( turbo mi netlacelo a nad 2000ot to zacalo dymet). Z toho by malo logicky vyplivat ze pri rovnych 2000ot by mala byt spotreba najlepsia, kedze turbo sa toci najrychlejsie na este malo vstrekovaneho paliva. :D :D toto je moja logicka uvaha z mojich skusenosti, :?: pravda to ale byt nemusi.
Ford focus 1.8 TDDI 66KW rv.99
Obrázek

Uživatelský avatar
Peta
Nováček
Nováček
Příspěvky: 112
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Peta » 07.06.2007 23:29

Já s mým jezdím dlouhodobě mezi 5,5-6 litry, moje druhá polovička s druhým autem mezi 5-5,5 litry.
Jinak turbo mi krásně zatahuje od cca 1500otáček (tuším že někde mezi 1700 - 2000 otáčkami má maximum krouťák) takže pro mě je slušný povození právě tak mezi 1500 - 2500ot/min. Jasně že tomu někdy dám víc, ale mimo dálnici je to narozdíl od benzínových motorů u TD zbytečný... :wink: v tom je právě ta krása turboropáka - zátah v nízkých otáčkách :!: Když si chci něco motoricky vytočit - vytáhnu z garáže motorku... 8)
"Fíkus" 1.8 TDDi Combi 01, State Blue, Trend+...
"Fofík" 1.8.TDDi Combi 99, State Blue, Ambient+...
Obrázek

Uživatelský avatar
mansart
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1051
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Poddvorov

Příspěvek od mansart » 08.06.2007 07:37

a co ti kteří nemají motorku ? :lol: :lol:
FF combi, 1,8 TDDi (66Kw); 2000
Obrázek

Uživatelský avatar
photoph
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Háj ve Slezsku

Příspěvek od photoph » 08.06.2007 08:36

mansart píše:a co ti kteří nemají motorku ? :lol: :lol:
Musí točit manželku. :lol: :lol: :lol:
Ford Focus Combi 1.8 TDDi 3/2000, 66kW,Silver machine.
Obrázek

Uživatelský avatar
mansart
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1051
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Poddvorov

Příspěvek od mansart » 08.06.2007 08:50

photoph píše:
mansart píše:a co ti kteří nemají motorku ? :lol: :lol:
Musí točit manželku. :lol: :lol: :lol:
Ale já mám zatím jenom přítelkyni :lol: :lol:
FF combi, 1,8 TDDi (66Kw); 2000
Obrázek

Uživatelský avatar
mansart
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1051
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Poddvorov

Příspěvek od mansart » 08.06.2007 08:51

photoph píše:
mansart píše:a co ti kteří nemají motorku ? :lol: :lol:
Musí točit manželku. :lol: :lol: :lol:
Ale já mám zatím jenom přítelkyni :lol: :lol:
FF combi, 1,8 TDDi (66Kw); 2000
Obrázek

Uživatelský avatar
photoph
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Háj ve Slezsku

Příspěvek od photoph » 08.06.2007 09:23

Vždyť ono to je jedno co a nebo koho vlastně točíš. :D :lol: :lol:
Ford Focus Combi 1.8 TDDi 3/2000, 66kW,Silver machine.
Obrázek

Uživatelský avatar
mansart
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1051
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Poddvorov

Příspěvek od mansart » 08.06.2007 09:29

Říkáš,hlavně že točíš jo :D
FF combi, 1,8 TDDi (66Kw); 2000
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 08.06.2007 20:26

bason píše:Mne ked sa sralo turbo tak som si vsimol ze mnozstvo paliva vstrekovaneho do motora neovlivnuje nmozstvo natlaceneho vzduchu (ako pri kontrole vahou vzduchchu) ale otackami motora( turbo mi netlacelo a nad 2000ot to zacalo dymet). Z toho by malo logicky vyplivat ze pri rovnych 2000ot by mala byt spotreba najlepsia, kedze turbo sa toci najrychlejsie na este malo vstrekovaneho paliva. :D :D toto je moja logicka uvaha z mojich skusenosti, :?: pravda to ale byt nemusi.
Kolem 2000ot. je nejvetsi kroutici moment, protoze turbo zatahne nejvice. Nejlepsi spotreba urcite ne. Spotreba bude nejlepsi pri nizkych otackach. Pri 2000 nejvetsi kroutak a pri 4000 nejvetsi vykon :wink:
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
bason
Nováček
Nováček
Příspěvky: 41
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bytca(sk) a Praha

Příspěvek od bason » 08.06.2007 21:23

Ahmed píše:
bason píše:Mne ked sa sralo turbo tak som si vsimol ze mnozstvo paliva vstrekovaneho do motora neovlivnuje nmozstvo natlaceneho vzduchu (ako pri kontrole vahou vzduchchu) ale otackami motora( turbo mi netlacelo a nad 2000ot to zacalo dymet). Z toho by malo logicky vyplivat ze pri rovnych 2000ot by mala byt spotreba najlepsia, kedze turbo sa toci najrychlejsie na este malo vstrekovaneho paliva. :D :D toto je moja logicka uvaha z mojich skusenosti, :?: pravda to ale byt nemusi.
Kolem 2000ot. je nejvetsi kroutici moment, protoze turbo zatahne nejvice. Nejlepsi spotreba urcite ne. Spotreba bude nejlepsi pri nizkych otackach. Pri 2000 nejvetsi kroutak a pri 4000 nejvetsi vykon :wink:
Poznam tie krivky tohoto motora ale myslim ze ten krutak je najvacsi pri o nieco viac ako vo 2000 nie o moc. Ja ale z urcitostu viem ze ked som mal na tachaci rovnych 90 tak to bola hranica kde potom zacinal dymit ked neslo to turbo. A myslim ze najlepsie to taha ako to tu uz bolo napsane pri 2500. Kamos na citrone HDI mal najlepsiu spotrebu podla pocitaca pri 2200ot.
Ford focus 1.8 TDDI 66KW rv.99
Obrázek

Uživatelský avatar
Peta
Nováček
Nováček
Příspěvky: 112
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Peta » 09.06.2007 03:19

http://magazin.auto.cz/predstavujeme/za ... focus.html tady jsem našel nějaké povídíní o Focusu. Je to z článku z roku 98 a jsou tam celkem zajímavé údaje o spotřebě 1.8 TDdi 66kW.

Dost dobře zní věty Asi nejsilnější v argumentu spotřeby je kompletně nový motor Endura DI 1,8 litru s 90 koňmi a o 20 Nm většímu kroutícímu momentu. Jeho kombinovaná spotřeba se dostala i pod hranici 5 litrů na 100 kilometrů, čímž plně stáhla náskok tolik opěvovaného TDi od VW...
(což mi absolutně nesedí s neustálým haněním tohohle motoru jinými "redaktory" v jiných článcích...)

Spotřeba u "kombajna" je uváděná 6,8/4,1/5,1 (město/mimo město/kombinovaná)...
"Fíkus" 1.8 TDDi Combi 01, State Blue, Trend+...
"Fofík" 1.8.TDDi Combi 99, State Blue, Ambient+...
Obrázek

Uživatelský avatar
lubec
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 591
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trenčín SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lubec » 09.06.2007 08:09

bason píše:Poznam tie krivky tohoto motora ale myslim ze ten krutak je najvacsi pri o nieco viac ako vo 2000 nie o moc. Ja ale z urcitostu viem ze ked som mal na tachaci rovnych 90 tak to bola hranica kde potom zacinal dymit ked neslo to turbo. A myslim ze najlepsie to taha ako to tu uz bolo napsane pri 2500. Kamos na citrone HDI mal najlepsiu spotrebu podla pocitaca pri 2200ot.
Máš pravdu, najväčší krúťak som mal v sérii pri 2350 ot., maximálny výkon pri 4200 ot. Po čipovaní sa to posunulo nižšie - max. krúťak je teraz pri 2270 ot. a výkon pri 4000 ot.
Ford Focus hatchback 1,8TDDi GHIA, 110+PS, 243+Nm, 12/2000, lightning blue, MOMO S-five black 17", H&R TwinTube-40-70mm, K&N, Alpine IVA-D511RB, chrom, airbrush...
FOTOGALÉRIA
Ford Transit 350L MR FWD Trend,2.2TDCi 140PS 350Nm,r.2013,frozen white

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 09.06.2007 13:28

bason píše:
Ahmed píše:
bason píše:Mne ked sa sralo turbo tak som si vsimol ze mnozstvo paliva vstrekovaneho do motora neovlivnuje nmozstvo natlaceneho vzduchu (ako pri kontrole vahou vzduchchu) ale otackami motora( turbo mi netlacelo a nad 2000ot to zacalo dymet). Z toho by malo logicky vyplivat ze pri rovnych 2000ot by mala byt spotreba najlepsia, kedze turbo sa toci najrychlejsie na este malo vstrekovaneho paliva. :D :D toto je moja logicka uvaha z mojich skusenosti, :?: pravda to ale byt nemusi.
Kolem 2000ot. je nejvetsi kroutici moment, protoze turbo zatahne nejvice. Nejlepsi spotreba urcite ne. Spotreba bude nejlepsi pri nizkych otackach. Pri 2000 nejvetsi kroutak a pri 4000 nejvetsi vykon :wink:
Poznam tie krivky tohoto motora ale myslim ze ten krutak je najvacsi pri o nieco viac ako vo 2000 nie o moc. Ja ale z urcitostu viem ze ked som mal na tachaci rovnych 90 tak to bola hranica kde potom zacinal dymit ked neslo to turbo. A myslim ze najlepsie to taha ako to tu uz bolo napsane pri 2500. Kamos na citrone HDI mal najlepsiu spotrebu podla pocitaca pri 2200ot.
Jasne, nepamatuju si presne cislo, tak jsem napsal kolem. Je to o neco vyse. TDCi ma kolem 1950?, jestli se nepletu.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
toro
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od toro » 09.06.2007 14:57

opět ke spotřebě:
Běžně se také na našich silnicích pohybuji od 5,2l v letním do 5,8l v zimním období.Nyní mám asi 5 k km po výměně oleje a poslední spotřeba byla necelých 5,1l/100 při ujetých 1300 km, převážně v režimu skoro jako na dálku, ale moc jsem to nešetřil a při průjezdech městy jsem hezky ve frontách nechal ropáka pobublávat.
1,8 TDDI 66 kW - HB, red pipe met.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host