Signalizace probíhající regenerace DPF
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Takze po slovensky - DPF po smrti, pravdepodobne po smrti bud regulacia tlaku vystupu paliva z cerpadla, alebo velke prepady na vstrekovacoch. Inu, mrdka ako sa slusi a patri.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Grafy. Ovšem na LCD jsem na živo viděl něco jiného! To bych odpřisáhnul. Dost to připomínalo vlnky ve větru, jak je kreslí děti. Možná rozlišením a zobrazením na jiném LCD... Maximální oblasti teplot DPF jsem zakroužkoval. No... Tak ještě se bude asi měřit.
edit: V12
. JJ, tuhle rétoriku (ne nutně nepravdivou) tu čtu často. DPF je OK. Výrazně nejpravděpodobnější je nutnost vyměnit palivový filtr.
edit: V12

FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Akurat som sa chcel spytat, kedy bol rieseny palivovy filter. Za predpokladu, ze je OK hlaska FRP low znamena pruser tazkeho kalibru. DPF OK nebude, ked je nutna tak casta regeneracia, nizky tlak paliva v raile neovplyvnuje regeneracie. Staci sekunda - dve nizkeho tlaku a motor ide do nudzoveho rezimu, pretoze v opacnom pripade nie je mozne plnit emisie. FRP je jedna z najprisnejsie strazenych velicin motorov EURO IV a V. Druha je MAP a MAF - mnozstvo a tlak vzduchu, tretia diferencny tlak na DPF.
EDIT :
Nedal si sancu tomu filtru zregenerovat. Ked rychlost poklesla, okamzite prerusil regeneraciu. Aby ju dokoncil, vybehni na dialnicu, daj 50 km v kuse stovkou a modli sa, aby zregeneroval.
EDIT :
Nedal si sancu tomu filtru zregenerovat. Ked rychlost poklesla, okamzite prerusil regeneraciu. Aby ju dokoncil, vybehni na dialnicu, daj 50 km v kuse stovkou a modli sa, aby zregeneroval.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Proč by měl regenerovat???? Nebo je možné, že právě mělo dojít ke kilometrové regeneraci a bavíme se o ní? To by byla velká náhoda. Ale ne nemožná. Až se vymění palivový filtr, tak se to prubne... Díky. Nicméně další rady a poznatky vítám(e).
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Podla tej teploty si myslim, ze sa o tu regeneraciu pokusil. Ta chyba P2459 hovori o pricastych regeneraciach. Ked sa snazi regenerovat a Ty mu to nedovolis, o chvilu sa pokusi znova. Ked sa proces znova prerusi, cyklus sa zopakuje. A ked velky pocet nedokoncenych regeneracii riadiacu jednotku prestane bavit, zahlasi uvedenu chybu. To je moj nazor. Fakt s tym vybehni na dialnicu a udrzuj co najdlhsie konstantnu rychlost, az regeneracia korektne prebehne - poklesne teplota bez zmeny rychlosti. Potom resetni zavady a malo by byt hotovo. Nezabudni ani ten palivak. Ked bude cisty a bude to padat do nudzaku, pricina je jasna - niektory vstrekovac je vadny, motor riadne cmudi do filtra a ten sa chce stale regenerovat...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Jo. To zní logicky. Napíšu po výměně filtru.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
z obrazku vidno len uplne normalny priebeh - aspon ked pozeram na teplotu - ani naznak regeneracie - zvysene teploty nasleduju po jazde na zvyseny plyn - uplne normalny prevadzkovy stav, nasleduje po nom jazda bez plynu kedy teplota klesa !
po zacati regeneracie mi stupa teplota cca 4 stupne za sekundu a vtedy sa s hodnotami MAP dostavam pri jazde bez plynu dost hlboko do podtlaku - to je tiez jeden z jasnych priznakov ze prebieha regeneracia - neviem ci merias tuto hodnotu-napr u mna je na volnobeh tlak 100 tak pri regeneracii pri jazde bez plynu je nieco nad 80 ! cize skoro 0,2 atm podtlak !
po zacati regeneracie mi stupa teplota cca 4 stupne za sekundu a vtedy sa s hodnotami MAP dostavam pri jazde bez plynu dost hlboko do podtlaku - to je tiez jeden z jasnych priznakov ze prebieha regeneracia - neviem ci merias tuto hodnotu-napr u mna je na volnobeh tlak 100 tak pri regeneracii pri jazde bez plynu je nieco nad 80 ! cize skoro 0,2 atm podtlak !
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- pisty01
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 04.06.2012 11:13
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Mne pri regeneracii stupala teplota za filtrom na 500°c ked som isiel tak okolo 100km/hod na 6-tke. Ked som to prehodil na 3-tku a vytocil 3000 otacok teplota za filtrom isla na 580-620°C, ty tam mas 350°C. Ja mam vsak 2.0tdci
Skus si tam najist aj hotnotu otvorenia/zatvorenia EGR ventilu, ta bola 0% ked prebiehala regeneracia, za normalneho rezimu menila stale svoje hodnoty
Skus si tam najist aj hotnotu otvorenia/zatvorenia EGR ventilu, ta bola 0% ked prebiehala regeneracia, za normalneho rezimu menila stale svoje hodnoty
FF Combi 03/2009 2,0 TDI
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Komi :
MAP do podtlaku ? Na turbodiesli ? To sa turbo zacalo tocit opacne ??? Niekde je chyba, toto je podla mna totalny nezmysel.
all :
Netreba zabudnut na jednu vec - tu sa zrejme jedna o iny DPF, kedze v podpise vidim 1.6 TDCI 66kW, ten moze regenerovat inak. Hlavne ked je to cDPF...
hihi :
Daj VIN, aby sme zistili, co tam mas za DPF
MAP do podtlaku ? Na turbodiesli ? To sa turbo zacalo tocit opacne ??? Niekde je chyba, toto je podla mna totalny nezmysel.
all :
Netreba zabudnut na jednu vec - tu sa zrejme jedna o iny DPF, kedze v podpise vidim 1.6 TDCI 66kW, ten moze regenerovat inak. Hlavne ked je to cDPF...
hihi :
Daj VIN, aby sme zistili, co tam mas za DPF

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 154
- Registrován: 06.10.2011 12:15
- Bydliště: Ostrava
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Souhlasím s Komim. Teplota DPF vypadá úplně normálně. Těch 300°C až 400°C je provozní teplota filtru. Nic nenasvědčuje regeneraci. Při regeneraci mi to skáče hrubo přes 400°C a klidně i nad 500°C. Ve ForScan je i položka počet km od poslední regenerace (neřeší jestli doběhla nebo ne, nuluje se po započetí regenerace), ta by řekla více než počítadlo km od resetu.
Předpokládám, že se jedná o 1.6 80kw a aDPF. V popisu má sice hihi něco jiného, ale psal, že je to auto kamaráda.
A jen pro jistotu, provedl jsi vymazání těch chyb před testovací jízdou? Jestli to není pozůstatek předtím, než jsi resetoval ten filtr.
Když jsem měl plný filtr já, tak mi auto hlásilo opakovaně chybu dlouhý průběh regenerace.
Ten kód chyby co je tady popisuje, že bylo dosaženo maximálního počtu regenerací.
Frekvence zde neznamená často, ale četnost.
Takže je pravděpodobné, že si "auto" vede i celkový počet spuštěných cyklů po resetu. Bohužel nikde nejde vyčíst ani nastavit. Řekl bych, že resetem DPF se nuluje i toto počítadlo.
Druhý důvod, kdy tuto chybu nastavuje je, když regenerace selže. Není ovšem nikde napsáno, co znamená selhání. Ale řekl, bych že to budou nějaké kritické chyby, možná to způsobil pokles toho tlaku paliva. Přerušením jízdy např bych řekl, že nikoliv.
Takže já doporučuji smazat chyby a provést jízdu. A znovu vyčíst a uvidí se.
Filtr podle dif.tlaku vypadá totiž ještě OK. Já jezdil i s tlaky 1kPa volnoběh a 14 kPa jízda.
Sice často regeneroval, a nedokázal je ani dokončit, ale tvoji chybu jsem nikdy neměl.
Předpokládám, že se jedná o 1.6 80kw a aDPF. V popisu má sice hihi něco jiného, ale psal, že je to auto kamaráda.
A jen pro jistotu, provedl jsi vymazání těch chyb před testovací jízdou? Jestli to není pozůstatek předtím, než jsi resetoval ten filtr.
Když jsem měl plný filtr já, tak mi auto hlásilo opakovaně chybu dlouhý průběh regenerace.
Ten kód chyby co je tady popisuje, že bylo dosaženo maximálního počtu regenerací.
Frekvence zde neznamená často, ale četnost.
Takže je pravděpodobné, že si "auto" vede i celkový počet spuštěných cyklů po resetu. Bohužel nikde nejde vyčíst ani nastavit. Řekl bych, že resetem DPF se nuluje i toto počítadlo.
Druhý důvod, kdy tuto chybu nastavuje je, když regenerace selže. Není ovšem nikde napsáno, co znamená selhání. Ale řekl, bych že to budou nějaké kritické chyby, možná to způsobil pokles toho tlaku paliva. Přerušením jízdy např bych řekl, že nikoliv.
Takže já doporučuji smazat chyby a provést jízdu. A znovu vyčíst a uvidí se.
Filtr podle dif.tlaku vypadá totiž ještě OK. Já jezdil i s tlaky 1kPa volnoběh a 14 kPa jízda.
Sice často regeneroval, a nedokázal je ani dokončit, ale tvoji chybu jsem nikdy neměl.
C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
vladko :
Ano, toto je logicke. Predpokladam ale, ze ten pocitadlo regeneracii pojde resetnut len cez IDS, na to ELM asi stacit nebude
hihi :
Ako je to s tym palivovym filtrom ?
Ano, toto je logicke. Predpokladam ale, ze ten pocitadlo regeneracii pojde resetnut len cez IDS, na to ELM asi stacit nebude

hihi :
Ako je to s tym palivovym filtrom ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Info: jde o kamaradův 1,6 TDCi 80 kw v C-Maxu. cDPF, r.v. 2010. Nikoliv aDPF. Na dodání filtru se čeká. Až po výměně dám vědět, co se změnilo. Frekvence regenerací je vysoká, netuším proč a netuším tedy ani jak častá je, když těch 300°C odpovídá provozní teplotě. Každopádně během doby, který ukazuje graf ta chyba vznikla, protože jsem ji vymazal před měřením a po něm tam zase byla (cca 35 minut jízdy). Pak jsem dal cca 10 km (6 minut?) a neobjevila se (měření zde není). Každpoádně díky za příspěvky do diskuze, posouvají
.

FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
V12: MAP do podtlaku ? Na turbodiesli ? To sa turbo zacalo tocit opacne ??? Niekde je chyba, toto je podla mna totalny nezmysel.
skus sa teda zamysliet kde je chyba: snimac MAP je umiestneny v bloku kde su aj prepinacie klapky - obtok IC pre reg atd...cize za IC a kusok pred sanim - pri jazde bez plynu turbo prakticky stoji a tvori urcity odpor prudeniu vzduchu - potom ide cidlo tlaku a za nim vytvara podtlak otacajuci sa motor ktory statocne nasava cim vyraba podtlak-neide o nijak vyrazny podtlak, ale je tam...
ak by ta to fakt zaujimalo, staci sa popozeral po inych meraniach, aj zahranicnych a na datach to uvidis
skus sa teda zamysliet kde je chyba: snimac MAP je umiestneny v bloku kde su aj prepinacie klapky - obtok IC pre reg atd...cize za IC a kusok pred sanim - pri jazde bez plynu turbo prakticky stoji a tvori urcity odpor prudeniu vzduchu - potom ide cidlo tlaku a za nim vytvara podtlak otacajuci sa motor ktory statocne nasava cim vyraba podtlak-neide o nijak vyrazny podtlak, ale je tam...
ak by ta to fakt zaujimalo, staci sa popozeral po inych meraniach, aj zahranicnych a na datach to uvidis

Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
Jazdil som na kadejakych turbodiesloch, no MAP < 1 bar som nevidel nikdy. Ba, jeden raz ano, Volvo FH16, dole kopcom s akvivovanou i-VEB. Na druhu stranu ale je pravda, ze sa v bazaroch orientujem na diesle bez DPF, tam v sani obvykle ziadna klapka nie je.
Takze priznavam, vo vedomostiach mam medzery.
Takze priznavam, vo vedomostiach mam medzery.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Signalizace probíhající regenerace DPF
caste spousteni regenerace muzou byt pokusy o spusteni , ted se tady resi galaxy , za 3 mesice a 4500km navic 3,5l naplne v oleji , posledni uspesna regenerace pred 250km posledni pokus o regeneraci pred 45km , pise to chybu ze neni stav vozdila pro regeneraci , ale to muze byt EGR ( pry vycisteny ) , nefunkcni sahara , atd
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů