Při řazení neklesají otáčky
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
jednotce je jedno jestli dostane pri zavrene klapce 0.4 v a nebo 0.9v...vyzkouseno a bez problemu se to nauci
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
no je to prasecina..ale v podstate by tps udrzel i silikon v pozadovane poloze....
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Konik
- Test driver
- Příspěvky: 2979
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
V pohodě, splést se může každý. Já bych jenom doplnil: Zaplaťpánbůh, že tam ten EGR nenívitr73 píše:tak se omlouvam...nevim proc jsem mel za to ze 1.6ky egr maji...no kdyz to vsichni cpou do vseho...viz skoda. ....ale asi to je proto ze 1.6ku nemam a v podstate jsem uz z tehle motorecku vyrostl...se tedy omlouvam

Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
no presne..jeste se vztekat s egr....staci co je ted a jeste egr
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Při řazení neklesají otáčky
vitr-tomu nerozumím.vitr73 píše:ted jsem zkusil jinou metodu...dorazem nastavit klapku az tak aby pri doteku na pedal hned zacala poustet vzduch do motoru..akorad je nutne ze slabeho plechu(ja pouzil 0.6ku nerez) udelat krouzek pod tps snimac a vratit ho pootocenim zpet aby nedaval jednotce vic nez 1 volt pri zavrene klapce(spis ne vic nez 0.9v)..jinak nevi co stim ma delat. a hle-funguje to uplne stejne dobre i s neotocenou klapkou a otacky jdou dolu hned....ted jsem to zkousel na jednom 2litru co ma kamos
Když se dotknu pedálu,tak se vždy klapka otvírá.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
to jo...ale vzduch to pousti az tak po 20 stupnich natoceni klapky..driv dodava motoru vzduch jen a pouze volnobezny ventil...proste vzduchu vadi ten nador v telese klapky..no po lopate -do zhruba 2500otacek jde vzduch pouze prez ventil az pak se teprv otevira klapka jde tam vzduch primo
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Při řazení neklesají otáčky
Hmmm. tak mě to teda jde hned od tuknutí na pedál.
ten nádor na klapce se ti otvírá do protisměru nasáv. vzduchu.ale druhá strana klapky ti jde dolů a tou jde vzduch ihned.
A že by šel voln. vent. do 2500 ot.?? a pak teprve klapkou??
No nic, mě voln. i padaní funguje.
ten nádor na klapce se ti otvírá do protisměru nasáv. vzduchu.ale druhá strana klapky ti jde dolů a tou jde vzduch ihned.
A že by šel voln. vent. do 2500 ot.?? a pak teprve klapkou??
No nic, mě voln. i padaní funguje.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
tak hned urcite ne...to musis plyn seslapnout minimalne 3cm nez se to zacne otevirat...ale prit se nebudu..aspon teda u mne a u zhruba 5 aut co jsem mnel v ruce to tak je
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Při řazení neklesají otáčky
Tak, u mě si na pedál plynu sedne "moucha"- a jde to do toček.vitr73 píše:tak hned urcite ne...to musis plyn seslapnout minimalne 3cm nez se to zacne otevirat...ale prit se nebudu..aspon teda u mne a u zhruba 5 aut co jsem mnel v ruce to tak je


FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
petulaku
ja vim ze jsi s tim taky bojoval..ze to mas poladeny dorazem a nebo nejak jinak? 


Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
jo jinak..pokud chodi ventil dostatecne rychle a nedrhne tak to samo jde do tocek taky hned...akorad je to tam dole "gumovejsi" nez po uprave...to pak nastupuje za plynem hned a uplne jinak-ostre
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Diabolic
- Nováček
- Příspěvky: 156
- Registrován: 29.01.2010 17:03
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Při řazení neklesají otáčky
Tak to moment,sice to funguje pekne s otocenou klapkou nebo rovnou ale to ze se klapka v prvni casti seslapnuti plynu nehybe je nesmysl,hybe se hned a otvira taky,jen ne tolik jako rovna,protoze ta se otvira na obou stranach hned.
Ford Focus MkI 3dv., aquamarine frost, r.v. 1999, 2.0l 16V Zetec, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit


-
- Pokročilý
- Příspěvky: 653
- Registrován: 18.09.2008 22:13
- Bydliště: Plzeň
Re: Při řazení neklesají otáčky
Vitr73 má pravdu, klapka hned skoro nepouští vzduch - protože nahoře(kde je klapka slabá) je ten nádor v sání a dole, kde sice není ten nádor, tak je zase klapka rozšířená. Proto se klapka musí natočit opravdu tolik, než se nahoře dostane ze zakrytí tím nádorem a dole přestane krýt vznikající mezeru to rozšíření klapky.
A až do tohoto otevření klapky je nasávaný vzduch do motoru řízený nepřímo ventilem volnoběhu podle sešplápnutí plynu(TPS).
A až do tohoto otevření klapky je nasávaný vzduch do motoru řízený nepřímo ventilem volnoběhu podle sešplápnutí plynu(TPS).
Ford Focus Mk4 HB, 1.0EB/92kW, 2021
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
tak tak...pravdu mas! klapka se sice hybe okamzite...ale bohuzel zacne poustet vzduch az po urcitem seslapnuti...to je zcela prokazane..howgh
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Danous
- Nováček
- Příspěvky: 139
- Registrován: 24.05.2012 20:57
- Bydliště: Železný Brod
Re: Při řazení neklesají otáčky
Je to prostě poznat, když jezdíte na čtvrt plynu, nešlapete na to, motor jede ale necítíte žádnej tah nic, protože to jde přes volnoběžnej ventil jelikož v takových menších otevřeních se klapka otáčí ale kvůli těm ohavnostem přes ní nic nejde, jen volnoběžným ventilem
Když se na to šlape víc, klapka se otevírá víc a chodí to už přes ní, potom se to chová jako normální auto
>Takže>
Když se teda dá klapka do takový základní polohy, kdy se i při menším sešlápnutí otevře tak aby to šlo vážně přes ní, bude spodek konečně parádní!
Ale musí se přizpůsobit elektronika aby žila v domnění že je klapka zavřená při nový základní poloze a ne z poloviny otevřená.
Chápu to dobře?
Jste šikovný, je dobře že někdo vymejšlí a přemejšlí jak z těhle věcí udělat konečně auta

Když se na to šlape víc, klapka se otevírá víc a chodí to už přes ní, potom se to chová jako normální auto

>Takže>
Když se teda dá klapka do takový základní polohy, kdy se i při menším sešlápnutí otevře tak aby to šlo vážně přes ní, bude spodek konečně parádní!
Ale musí se přizpůsobit elektronika aby žila v domnění že je klapka zavřená při nový základní poloze a ne z poloviny otevřená.
Chápu to dobře?
Jste šikovný, je dobře že někdo vymejšlí a přemejšlí jak z těhle věcí udělat konečně auta

>>EX Focus 2.0 16V Zetec neklidná bestie
>>EX Focus 1.8 16V Zetec
>>EX Focus 1.8 16V Zetec
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti