Pises pravdu, ze se to nedoporucuje, ale moje praxe je jina. Ted mam lepsi olej na zimu 5W40 misto toho, co jsem mel pred tim 10W40. Pokud motor bezi na volnobeh, tak neni takova potreba mazani, jako pri plnem zatizeni motoru. Je to take ojedinely stav, jen kdyz mam na prednim okne cca 0,5cm vrstvu ledu.
Jak Vám topí focus?
- pelen
- Test driver

- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
to Foqus:
Pises pravdu, ze se to nedoporucuje, ale moje praxe je jina. Ted mam lepsi olej na zimu 5W40 misto toho, co jsem mel pred tim 10W40. Pokud motor bezi na volnobeh, tak neni takova potreba mazani, jako pri plnem zatizeni motoru. Je to take ojedinely stav, jen kdyz mam na prednim okne cca 0,5cm vrstvu ledu.
Pises pravdu, ze se to nedoporucuje, ale moje praxe je jina. Ted mam lepsi olej na zimu 5W40 misto toho, co jsem mel pred tim 10W40. Pokud motor bezi na volnobeh, tak neni takova potreba mazani, jako pri plnem zatizeni motoru. Je to take ojedinely stav, jen kdyz mam na prednim okne cca 0,5cm vrstvu ledu.
- Bery
- Junior

- Příspěvky: 305
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Kolín
- Hurvajs
- Pokročilý

- Příspěvky: 746
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Chomutov
Koupil ho někde tchán (je automechanik) a chtěl po mně 230,- Je to nějaký francouzský výrobek. Koukal jsem, že u Kelly mají nejlevnější asi za 300,- s DPH.Bery píše:kolik tě stál??Hurvajs píše:Tak dnes jsem vyměnil termostat a vše je O.K. Ručička za chvilku vyjede do poloviny a ani se nehne.
Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat


- Ahmed
- Test driver

- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Nekde se tu o tom nekolikrat psalo. Nemaji to vsechny diesely. To, co mas na tech fotkach je pridavne topeni elektricke, ja mam ve svojem naftovy ohrivac (vykon 2,2 - 5kW).
Ohrivace se zapnou pri teplote pod 5°C a pri teplote motoru nizsi, nez
71°C (75°C u naftoveho ohrivace). Ten elektricky by mel mit tri urovne provozu a zapne se jenom pokud ma alternator v tu chvili dostatecnou proudovou rezervu pro napajeni spotrebicu. Zhavici svicky ale udajne nejdou menit, takze pokud jsou spatne, mel by se vymenit cely ohrivac.
Zatim jsi prvni, ktery se o tom elektrickem ohrivaci zminil - po kolika km se ti auto zahreje, aby rucicka byla v pulce, pokud ho tam teda mas?
Ohrivace se zapnou pri teplote pod 5°C a pri teplote motoru nizsi, nez
71°C (75°C u naftoveho ohrivace). Ten elektricky by mel mit tri urovne provozu a zapne se jenom pokud ma alternator v tu chvili dostatecnou proudovou rezervu pro napajeni spotrebicu. Zhavici svicky ale udajne nejdou menit, takze pokud jsou spatne, mel by se vymenit cely ohrivac.
Zatim jsi prvni, ktery se o tom elektrickem ohrivaci zminil - po kolika km se ti auto zahreje, aby rucicka byla v pulce, pokud ho tam teda mas?
- mosad
- Junior

- Příspěvky: 347
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Plzeň
Já musím říct, že mě Fík topí dost dobře a rychle. Porovnávám se starým Favoritem, se kterým sem dosud jezdil. Na stejné trase při stejných podmínkách začne topit v podstatě ve stejných místech jako Favorit. Jen vzduch je o malinko méně teplý, ale minimální rozdíl. Jinak teploměr velice svižně a po krátké vzdálenosti vyjede přesně do poloviny a tam zůstává. Většinou v této zimě nastartuju a jedu. Jen při namrzlém okně pustím vyhřívání na předním, počkám chvilku, pak stěrače a jede se. Uvidíme ve větších mrazech - jestli přijdou 
- Majo
- Nováček

- Příspěvky: 27
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: okr.Košice
- TDCi
- Nováček

- Příspěvky: 143
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Michalovce
- Ahmed
- Test driver

- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Loski
- Nováček

- Příspěvky: 149
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Vesin
- Kontaktovat uživatele:
- jamaka
- Test driver

- Příspěvky: 2509
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovakia
Su to klasicke zhavice firmi Beri. Idu normalne vyskrutkovat a vymenit. Nemal by s tym byt najmensi problem. Jeden vybrat, podla toho cisla na mon kupit novy a jeto.Ahmed píše:Zhavici svicky ale udajne nejdou menit, takze pokud jsou spatne, mel by se vymenit cely ohrivac.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
- Jozkablack
- Test driver

- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
FOFO se neohřejvá zrovna rychle, aspoň diesel, ale když se ohřeje (cca 10km) tak topí hezky!! Mám ještě Fiestu 1.8D RV 90, ale ta je ohřátá snad po 3km! A topí výborně!! Další moje auto Mitsubishi Cordia 1.8T, benzín...ohřátá je do 5Km, takže Focus je na tom ztěch mejch aut nejhůř!! 
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů










