Stránka 6 z 10

Napsal: 30.12.2006 11:16
od Noah
Vsichni s TDDi mozna TDCI se v tomhle projevuje jinak,nevim v kazdym pripade je to divne.

Napsal: 30.12.2006 11:32
od pelen
Noah píše:Vsichni s TDDi mozna TDCI se v tomhle projevuje jinak,nevim v kazdym pripade je to divne.
Odber proudu pri zhaveni je podstatne vetsi nez proud=0,1*kapacita(Ah). Pokles napeti na baterce musi byt. Funkcni zhavice muzes promerit. Staci ti obycejna baterka na sviceni a draty. Misto knofliku na zapnuti sviceni zapojis draty - jeden na maticku M4 na zhavici a druhy na teleso zhavice tesne u hlavy motoru. Pokud zarovka sviti, tak je zhavic vporadku. :lol:

Napsal: 30.12.2006 14:07
od hihi
Tenhle popsaný postup chápu tak, že zapojím do obvodu externí baterii, žárovku a s ní seriově žhavič?

Ja stale hledám, jak vyzkoušet žhaviče. Tedy nikoliv jiná nepřímá měření (napětí klesne i v případě dvou nefunkčních, myslím tedy). Předpokládám, že nejjednodušší bude odšroubovat červený kabel, který vede na kladný pól žhavičů a změřit odpor mezi tímhle pólem a kostrou. A měl by být "rozumný".

Napsal: 30.12.2006 14:22
od pelen
Zhavice jsou zapojeny paralelne. Pro vyzkouseni, zda jsou vsechny vporadku, je zapotrebi odsroubovat privodni kabel alespon od 3 zhavicu. Odpor je hodne maly, normalnimi multimetry prakticky nemeritelny. Pokud nenameris preruseny obvod,tak je zhavic dobry. :wink:

Kryt motoru TDCI

Napsal: 30.12.2006 17:52
od EL
Jak bez poškození demontovat kryt motoru TDCI? Jsou tam 2 matice M10, ale v levém dolním rohu kryt drží nějaký čep. Nechci ho urvat.

Napsal: 31.12.2006 11:03
od EL
abe píše:Jak se oteplilo,tak to muze fungovat,ale zacnou byt rani mraziky a muze se to vratit.Pojistku jsi kontroloval jestli je v poradku?Kdyby se to nahodou vratilo,tak skus prehodit relatka,klima A/C s tim od cerpadla jsou stejne.Aspon budes mit jistotu ze rele a pojistka jsou v poradku a muzem skouset dalsi veci(vyrazovaci metoda ma neco do sebe).Dej pak vedet :lol:
To abe: mas takove rozmisteni relatek a pojistek jako ja?
http://album.volny.cz/el1/browse.php?al ... owse_page=

Napsal: 31.12.2006 11:41
od pelen
EL píše:
abe píše:Jak se oteplilo,tak to muze fungovat,ale zacnou byt rani mraziky a muze se to vratit.Pojistku jsi kontroloval jestli je v poradku?Kdyby se to nahodou vratilo,tak skus prehodit relatka,klima A/C s tim od cerpadla jsou stejne.Aspon budes mit jistotu ze rele a pojistka jsou v poradku a muzem skouset dalsi veci(vyrazovaci metoda ma neco do sebe).Dej pak vedet :lol:
To abe: mas takove rozmisteni relatek a pojistek jako ja?
http://album.volny.cz/el1/browse.php?al ... owse_page=
Obrázek

Obrázek

Napsal: 31.12.2006 11:45
od Noah
No tobe tam to rele c.7 chybi,to ja tam mam.

Napsal: 31.12.2006 13:42
od EL
Noah píše:No tobe tam to rele c.7 chybi,to ja tam mam.
To Noah: jaky typ rele to je? Je stejny jako napr. od klimy - R11?

Napsal: 31.12.2006 14:09
od Noah
Ano stejny typ

Napsal: 01.01.2007 09:31
od EL
Relé z patice klimy jsem dal včera do patice relé č.7 a při 5 st. C a jednodenním stáním jsem nastartoval napoprvé a bez většího kouře. Nevím ale, jestli to tak má být. Dnes s tím relé to točilo jako by to chtělo chytit. Nechtěl jsem to dlouho točit. Chytlo to napodruhé. Takže asi žhavicí svíčky.

Napsal: 01.01.2007 17:23
od abe
Ahoj kluci byl jsem vytizen Silvestrovskymi oslavami,ELe urcite by se to nemelo zhorsit ze vratis chybejici rele na sve misto.Doufam zes ho nevytah zneceho jineho a pouzils prozatim na zkousku rele od klimy?

Napsal: 01.01.2007 17:34
od EL
abe píše:Ahoj kluci byl jsem vytizen Silvestrovskymi oslavami,ELe urcite by se to nemelo zhorsit ze vratis chybejici rele na sve misto.Doufam zes ho nevytah zneceho jineho a pouzils prozatim na zkousku rele od klimy?
Po dnešní zkoušce odpoledne jsem relé vrátil zpět na své místo - patice R11 - klima. Auto je dovoz z Itálie. Nevím, jestli např. FOFO z Německa má jinak zapojenou elektroinstalaci.

Napsal: 01.01.2007 17:52
od abe
Melo by to byt stejne jak FOFO z Nemecka.Dival jsem se na kryt pojistek a mas tam tu samou znacku jako ja R7=Znacka pumpy.Jestli budes mit cas mrkni se jeste na pozici R7,kde davas to rele jestli tam jsou i kontakty protoze nektere patice na relatka nemaji plechove kontakty(protoze neplni zadnou funkci).Jestli tam ty kontakty budou tak by tam to rele melo urcite byt,ale kazdeho vec jestli ho tam da nebo ne.At ti FOFO slouzi co nejdel :D :D :D

Napsal: 01.01.2007 18:16
od EL
To abe: kontakty v patici R7 jsou na všech 5 pozicích.