Stránka 6 z 23

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 24.01.2010 13:07
od globe
dneska rano nastartovano az na 5.pokus .. venku -8°, pres noc -17° .. :roll:

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 24.01.2010 14:24
od Hery77
ja nastartuji na poprve, ale pouze s plynem, bez plynu to je skoro neresitelny problem.
Nenapada nekoho proc to s plynem jde a bez plynu to nejde? A neznicim neco kdyz startuji s plynem?
Diky...

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 24.01.2010 19:00
od salino76
Na 99% vstřikovače...

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 25.01.2010 08:37
od Hery77
salino76 píše:Na 99% vstřikovače...
tak to jsi me nepotesil... :(

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 25.01.2010 11:28
od salino76
Tak to ti verim Ja jsem tomu furt taky nechtel verit. Furt jsem si myslel ze to bude nejaka blbost, ale nebyla. Vymenily mi vstrikovace a mam pokoj. Je to blby, ale je to tak. A to jsem je menil, kdyz melo auto najeto 75000KM. Byl to dovoz Italie...

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 25.01.2010 12:57
od opicak
Určitě bych všechno nesváděl na vstřiky.Ano - je tam dost velká pravděpodobnost,ale kdo sleduje mé problémy ví, že zkušební výměna vstřiků (včetně všech nutných prací kolem - programování atd.) problém nevyřešila. Po půlročním trápení a neodhalení žádného problému jsem se smířil s tím, že zimní starty znamenají kolísání otáček cca 5-10 sekund a to přežiju.Ale mám pro vás nový poznatek. Tankuju z 99% na LukOil (bývalá JET). Minulý týden jsem dostal z kooperativy poukaz v hodnotě 500,- Kč na OMV. Tak jsem tam natankoval naftu. Do té doby auto startovalo i v -16 po 2-3 žhaveních v pohodě do 5 sekund a standartně s výše uvedeným kolísáním otáček. Po natankování nafty u OMV start relativně stejný při stelné teplotě, ale po nastartování motor chcípnul a to 3x za sebou.Včera bylo u nás ráno -22 a start pro mě děsný (takový jsem ještě nezažil) 3x žhaveno, motor točil 15 vteřin a postupně zvyšoval otáčky (jako když startujete traktor), pak konečně naskočil a opět chcípnul. Naštěstí nový start a zase cca 15 vteřinové točení baterka vydržela a motor už zůstal běžet. Jízda v pohodě ... ALE! Po 20 minutách bezproblémové jízdy motor pod plynem a za konstantní rychlosti chcípnul a začala blikat kontrolka žhavení. Po zastavení jsem motor bez problémů natočil a pokračoval v jízdě jakoby se nic nestalo.(Vrátil jsem se o skoro 2 roky zpět - přesně tak moje problémy začínaly). Je pravda, že za jízdy jsem měl pocit menšího výkonu,což se potvrdilo když jsem opět natankoval "plnou" na LukOil. Bylo to tak citelné, že po ujetí cca 1 km motor zabral jako když zapne turbo. A to jsem jel cca 80km rychlostí bez přídání plynu. Prostě jednoduchý závěr: Problémy s mým fofo začaly před 2 lety, kdy jsem na 14denní dovolené v Chorvatsku tankoval výhradně na OMV. Pak jsem se půl roku trápil s chcípáním motoru během prvních km jízdy. Teď to bylo hoooodně podobné. Kolem OMV už ani neprojedu !!!!! Pro upřesnění - používám VIF zimní, který jsem nalil do nafty z LukOil i OMV. Sorry za delší příspěvek.

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 25.01.2010 13:09
od tomason
Proč prostě nedáš aditivovanou naftu Lukoil nic navíc OMV bída a nouze pokud není dovoz z Rakouska což Ostrava asi nebude.

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 25.01.2010 13:18
od opicak
Ale o tom celý ten můj dlouhý příspěvek je. Nafta LukOil a já osobně určo přidám VIF. Od té doby co ho přidávám (i v létě) jsou mé problémy celkem překousnutelné.

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 25.01.2010 14:26
od globe
docela se desim zitrejsiho rana a startovani, kdyz ctu predpoved pocasi :roll: :?

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 25.01.2010 16:27
od Robertilos
Opicak> Včera(dnes je to ještě horší) mi začaly problémy podobně jak popisuješ. Auto jsem po 3 žhaveních v pohodě nastartoval, lehké kolísání otáček+lehké cukání(to je normální). Ujel jsem asi kilometr, motor ztratil tah, začal chrochtat jak na 3 válce a začala blikat kontrolka žhavení :x Pak jsem opatrně jen kolem 2000ot/min ujel asi 15km, pak mi motor zdechnul a nechtěl zůstat nastartovaný. Pak chytnul, ujel asi 1km. Pak to stálo asi hodinu v klidu. No a pak to jelo naprosto bez problémů. Dneska špatný start, po přidání plynu chrochtání, začne blikat žhavení, motor zdechne a tak pořád dokola. Naftu beru jen u benziny, buď vervu, nebo obyč s vifem. Teď tam mám TopQ + vif(zimní). Máte někdo radu co s tím? :cry:

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 25.01.2010 16:47
od richisan
Menil si uz cidlo polohy vackoveho hriadela?Ak este nie, podla priznakov to vyzera byt ono. :idea:

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 25.01.2010 17:17
od Robertilos
richisan>tohle jsem si říkal taky, když jsem procházel forum se stejnými příznaky. Ale přijde mi divné, že by se to čidlo ozvalo zrovna v těchto extrémních mrazech.

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 25.01.2010 17:46
od richisan
Mne ked odislo, ozvalo sa to v extremnych horucavach :roll: :lol: Moze to byt aj cidlo. Ked ti blikala kontrolka zhavenia, urcite bude chyba zaznamenana v zazname RJ, tak najlepsie bude ist na diagnostiku a ta to potvrdi alebo poukaze na iny problem...

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 25.01.2010 18:45
od M.P
Jen taková zkušenost ... nefunkční váha vzduchu , a ŘJ to nezaznamenala , ani machři ve Fordu s diagnostikou . Teď tam mám jinou váhu vzduchu , a dnes po nějakým zkoušení a bádání jsem ji zapoměl zapojit , jel jsem bez ní cca 20 kiláků a FoFo to kromě toho že hůř jel to taky nepoznal ...

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 25.01.2010 18:49
od Moof
Tak jak to tady čtu tak nejsem jediný mám měněný vstřiky všecky v minulém tydnu no a ráno když startuji tak to prostě dlouho točí asi tak 15vtřin a musím 3krát když jsem měl špatný vtřiky tak jsem musel přidat plyn ale tedka to vubec nepomáhá :-(Ale dneska to nechtlo:-(
No měl jste tu někdo takvý problém?? kolik tisíc vydrží žavící svíčky????