OK Auta a Gregocar
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: OK Auta a Gregocar
...Ale ked to vocpoda tak tahne a aj spotreba je kraaasnaaa...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 01.02.2012 20:01
Re: OK Auta a Gregocar
co tkhle autobazar AUTO-COM Brno mají tam taký dobrej výběr..c max
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5797
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: OK Auta a Gregocar
Stočenky. Koukal jsem na pár aut přes Fordzonu, na jedno jsem se byl někdy před rokem i podívat, ale celkově jsem z toho měl pocit naleštěné bídy.
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: OK Auta a Gregocar
"gumik" http://www.auto-plsek.cz opravdu to není reklama,ale zkušenost.
Už jsem se nechal jednou natáhnout,ale po druhé to neudělám.Proto ta opatrnost.
Ojetinu bez historie už nikdy nechci!!!
Už jsem se nechal jednou natáhnout,ale po druhé to neudělám.Proto ta opatrnost.
Ojetinu bez historie už nikdy nechci!!!
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: OK Auta a Gregocar
pavel28 :
Nemozem si ale nerypnut :
Nezastavam sa stacacov (najradsej by som ich vsetkych ihned nechal povesat, kolko bazarov by ale zostalo ?), no pozrime sa na to cisto pohladom techika :
Aky rozdiel je medzi neburanou ojetinou bez historie s 200k stocenych na 80k a neburanou ojetinou s historiou s 200k nestocenymi ? Zbezna obhliadka ukazala na oboch pouzite origo nahradne diely, takze je predpoklad, ze oba vozy boli servisovane v znackovom servise. Ja tvrdim, ze ziadny...

Nemozem si ale nerypnut :
Nezastavam sa stacacov (najradsej by som ich vsetkych ihned nechal povesat, kolko bazarov by ale zostalo ?), no pozrime sa na to cisto pohladom techika :
Aky rozdiel je medzi neburanou ojetinou bez historie s 200k stocenych na 80k a neburanou ojetinou s historiou s 200k nestocenymi ? Zbezna obhliadka ukazala na oboch pouzite origo nahradne diely, takze je predpoklad, ze oba vozy boli servisovane v znackovom servise. Ja tvrdim, ze ziadny...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 88
- Registrován: 06.05.2011 23:30
Re: OK Auta a Gregocar
Rozdiel je v tom ze kupujici vie ako sa ma k autu potom postavit, co treba vymenit, pripadne opravit. V pripade ojetiny stocenej na 80k sa tu potom mnozia prispevky typu, odislo mi turbo a mam len 100k nabehanych a podobne.
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8450
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: OK Auta a Gregocar
Zásadní problém v očích prodejce je ten, že auto s 200k nikdo nekoupí i kdyby bylo servisováno v sebelepším autorizáku.
Zásadní problém kupujícího je, že jeho námitky, že dnešní auta nic nevydrží, jsou v podstatě hodně neopodstatněné, když koupí mrchu stočenou o 100k.
Zásadní problém kupujícího je, že jeho námitky, že dnešní auta nic nevydrží, jsou v podstatě hodně neopodstatněné, když koupí mrchu stočenou o 100k.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: OK Auta a Gregocar
Pani, ja neriesim predavajuceho / kupujuceho a ich postoje, ale technicky rozdiel 2 vedla seba stojacich aut. Obe maju v reale rovnake km, jeden je ale stoceny na 80k km. Este raz - podla mna su po technickej stranke ROVNAKE.
Ked sa niekto spolahne na udaj na tacho a kupi 2 rocne auto s cenou atakujucou 1/3 ceny noveho a je to navyse v plnke a ihned tomu neda servis, ma zadelano na pruser. To je ale problem kupujuceho, nie auta.
Ked sa niekto spolahne na udaj na tacho a kupi 2 rocne auto s cenou atakujucou 1/3 ceny noveho a je to navyse v plnke a ihned tomu neda servis, ma zadelano na pruser. To je ale problem kupujuceho, nie auta.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 88
- Registrován: 06.05.2011 23:30
Re: OK Auta a Gregocar
Ved prave to je ten technicky rozdiel, ked auto nedostane servis zodpovedajuci najazdenym kilometrom a toho vyplyvajucimi dosledkami. A u stocenky je velmi velka pravdepodobnost ze ten sa servis sa nedostavi, nopak dostžavia sa problemy.
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: OK Auta a Gregocar
Tak mě se podařilo koupit ojetinu (Oktávku) dovoz Holansko,která ma historii od začátku až do konce (Vše ověřeno ve Škodovce a jsou tam dokonce i výměny žárovek) a vše podloženo orig.fakturama.a vše sedí podle serv.knihy.Nechal jsem ji ještě prohlédnout ve Škodovce a podle machaniků nebyla nikdy bouraná,vše původní.V12 píše:pavel28 :
![]()
Nemozem si ale nerypnut :
Nezastavam sa stacacov (najradsej by som ich vsetkych ihned nechal povesat, kolko bazarov by ale zostalo ?), no pozrime sa na to cisto pohladom techika :
Aky rozdiel je medzi neburanou ojetinou bez historie s 200k stocenych na 80k a neburanou ojetinou s historiou s 200k nestocenymi ? Zbezna obhliadka ukazala na oboch pouzite origo nahradne diely, takze je predpoklad, ze oba vozy boli servisovane v znackovom servise. Ja tvrdim, ze ziadny...
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 01.02.2012 20:01
Re: OK Auta a Gregocar
všechny mladá auta z bazaru sou stočená ale co má člověk dělat přece si nebudu za půl milionu kupovat nový to radši koupím něco kolem 25Otisíc a klidně do toho 50 dám furt lepší jak 500tis za nové oktávka je pěkný žihadlo ale je to nízký já chci do auta nastupovat a né se tam vkroutit
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: OK Auta a Gregocar
To máš pravdu,C-Max a Oktávka to se na pohodlí při nastupování a vystupování nedá srovnat,je to taky MPV.gimik píše:všechny mladá auta z bazaru sou stočená ale co má člověk dělat přece si nebudu za půl milionu kupovat nový to radši koupím něco kolem 25Otisíc a klidně do toho 50 dám furt lepší jak 500tis za nové oktávka je pěkný žihadlo ale je to nízký já chci do auta nastupovat a né se tam vkroutit
Já ti ale určitě nechci Oktávku nutit,ale měl v tom bazaru už i pár pěkných Maxíků. osobně už ojetinu bez historie nikdy nechci!!!!!
PS:Chtěl jsem ti dát jen taký manší tip.

Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti