Jen pro ty, co mají DPF vykuchané
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
zkousels ses ptat v Telci? http://www.moravia-tuning.cz/ ? Meli by toho umet hodne. Za zkousku nic nedas
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- milanivs
- Junior
- Příspěvky: 232
- Registrován: 10.04.2011 09:43
- Bydliště: Košice - Dargovských hrdinov
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Čo Vy na to? Zaujímavé to bude skôr pre Forďákov z Čiech, ale vyzerá to zaujímavo. http://www.dpfe.cz/
Ford Focus II Wagon Generation X- 1,6TDCi 80kW - Black Panther (d.v.: 16.12.2010)
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a

https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a


- Giggo
- Zkušený
- Příspěvky: 1215
- Registrován: 06.02.2011 09:43
- Bydliště: Praha
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Ja sem o vycisteni uvazoval, ale kdyz sem videl co je to za karcinogeni svinstvo ten filtr, radej sem ho rozmlatil a vyndal.
Takze je otazka jestli znecistovat svet karcinogenim smejdem nebo casteckama nebo treba stary nachipovany 1.9 octavie tunou sazi ..
Nu dalsi duvod proc sem tam DPF nevracel je, ze sem auto rovnou chipnul a to by samozrejme slo i s DPF, ale rychlej by se zanasel a ucinek by nebyl takovej, protoze bez nej se turbo snaze rozmota.
O emise se nebojim, jak tu nekdo psal STK se da delat i s autem v garazi a nohama na stole (ja tam jezdim a auto je v poradku a pokud emise nebudou nejak se to udela). Posledni vec o kterou se fakt staram sou emise diky tomu co EU vymysli za kraviny a budou mi kecat jeste do tohodle ... nesmysl.
Navic nez se tu v CR nekdo rozhoupe merit pevny castice fakt budeme ty auta jeste mit? Vzdyt do kdy to auto bude "pouzitelny" do 300 do 500 tis. km?
Takze je otazka jestli znecistovat svet karcinogenim smejdem nebo casteckama nebo treba stary nachipovany 1.9 octavie tunou sazi ..
Nu dalsi duvod proc sem tam DPF nevracel je, ze sem auto rovnou chipnul a to by samozrejme slo i s DPF, ale rychlej by se zanasel a ucinek by nebyl takovej, protoze bez nej se turbo snaze rozmota.
O emise se nebojim, jak tu nekdo psal STK se da delat i s autem v garazi a nohama na stole (ja tam jezdim a auto je v poradku a pokud emise nebudou nejak se to udela). Posledni vec o kterou se fakt staram sou emise diky tomu co EU vymysli za kraviny a budou mi kecat jeste do tohodle ... nesmysl.
Navic nez se tu v CR nekdo rozhoupe merit pevny castice fakt budeme ty auta jeste mit? Vzdyt do kdy to auto bude "pouzitelny" do 300 do 500 tis. km?
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
- mimak
- Nováček
- Příspěvky: 140
- Registrován: 19.02.2011 20:15
- Bydliště: Tlučná (Plzeň)
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ


Ford Focus II r.v.2007 2.0 TDCI FAPOFF+EMU galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 73#p599673



- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Emulator ? Pokial mam spravne info, ten emuluje diferencny tlak, takze sa nespusta regeneracia vyvolana pripchatim DPF. No kilometricku regeneraciu to neodstranuje. Ak je to takto, je to iba polovicate riesenie 

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Souhlas s V12 za moc penez malo muziky. Regenerace ti budou co 700 - 1000 km probihat stale, a kdo vi co to bude delat. Navic bude vypalovat neco co tam neni, takze je mozne ze ani regeneraci uspesne neukonci a bude ji planovat porad dokola, takze ve vysledku na tom budes mozna jeste hure nez s DPF 

Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
- Giggo
- Zkušený
- Příspěvky: 1215
- Registrován: 06.02.2011 09:43
- Bydliště: Praha
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
V12 Ty si hroznej skeptik, dycky se objevíš zkazíš někomu radost a napíšeš jak je to hrozný auto 

Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
- zdenyvm
- Pokročilý
- Příspěvky: 585
- Registrován: 09.03.2010 15:29
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Kde ti to dělali? Za 15t., to je fakt síla!!! A to jenom odstranění a emulace, tzn. že v řídící jednotce je všechno postaru a km regenerace vesele pojedou dál... To už fakt dělá kde kdo, to je děs...mimak píše: V servisu parádní jednání, viděl jsem doklat o emulátoru a za montáž a všechny diagnostické problémy s ním spojený si nic neučtoval, takže cena zhruba 15 000 Kč (emulátor+mechanické odstranění filtru), ale jestli to bude všechno v pohodě tak proč ne ! Když se něco potentuje mam přiject a budou to řešit. Uvidíme za nějakej ten kilometr

Fapoff 6000Kč včetně úpravy ŘJ - pro info.
-
- .
- Příspěvky: 8183
- Registrován: 26.01.2009 22:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Co s DPF přemýšlím víc jak půl roku.
Vyčistit? Vyndat? Pro x Proti
Taknějak se bojím, že až to začnou měřit na ulicích, neprojdu. S foliema to bylo z týdne na týden.
A už je má každá druhá hlídka.
Když vyčistím, na jak dlouho mám pokoj, na inzerovaných 100 tis?..pochybuji.
A za kým jít, kdo dělá 100% svou práci..abych tam nenechal celou výplatu...
Vyčistit? Vyndat? Pro x Proti

Taknějak se bojím, že až to začnou měřit na ulicích, neprojdu. S foliema to bylo z týdne na týden.
A už je má každá druhá hlídka.
Když vyčistím, na jak dlouho mám pokoj, na inzerovaných 100 tis?..pochybuji.
A za kým jít, kdo dělá 100% svou práci..abych tam nenechal celou výplatu...

ST 340 by DreamScience ( 343PS 242kW 547Nm )
EX: Mondeo Mk4 Titanium S
EX: Mondeo Mk4 Titanium S
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Nie, nie som skeptik ale realista. Prax ma naucila, ze vsetko co je emulovane stoji za prd. BTW, o aute na figu som nepisal nic.Giggo píše:V12 Ty si hroznej skeptik, dycky se objevíš zkazíš někomu radost a napíšeš jak je to hrozný auto
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- mimak
- Nováček
- Příspěvky: 140
- Registrován: 19.02.2011 20:15
- Bydliště: Tlučná (Plzeň)
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Řídící jednotku mam upravenou taky, tak by měla bejt odstraněná i kilomotrová regenerace. Kdyz to nebude fungovat tak na to mam 2 roky záruku. Podle majitele je to jediné správné řešení.
Ford Focus II r.v.2007 2.0 TDCI FAPOFF+EMU galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 73#p599673



- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Tak este raz - mas upraveny software za ucelom zabranenia kilometrickej aj tlakovej regeneracie, alebo na cidlo diferencneho tlaku mas napojeny emulator, ktory do cidla posela stale rovnaku hodnotu zodpovedajucu zanovnemu filtru ? Spravne riesenie je to prve, druhe je odrb elektroniky neriesi kilometricku regeneraciu. Preto sa mi nezda kombinacia emu + odstranena kilometricka.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- mimak
- Nováček
- Příspěvky: 140
- Registrován: 19.02.2011 20:15
- Bydliště: Tlučná (Plzeň)
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Mě bylo řečeno že mam upravenej software + tam mam ještě emulátor. A že tím jsou VŠECHNY regenerace zastaveny a už nebodou probíhat, hele co je na tom pravdy nevim, to ukážou až najeté kilometry.
Ford Focus II r.v.2007 2.0 TDCI FAPOFF+EMU galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 73#p599673



- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Tak to ma zaujima, urcite daj vediet.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Dnes jsem se vratil ze servisu, diagnoza byla jasna: podfukoval spoj mezi turbem a DPF. Cely DPF sel sundat a znovu usadit a udelat poradne spoj. Mechanik me rekl, ze mi rovnou vypalil filtr. Ptal sem se ho zda spustil nucenou regeneraci a on rikal ze ne, ze to stejne malokdy pomuze a je to spis jen na chvili. Muj druhy dotaz byl jestli to odmastil a vystrikal horkou vapkou a opet rekl ze ne ze vodou to nedelal. Jedine co jsem z neho dostal je to ze to vypaluje, je to nejaky jeho napad a ma to vyzkousene i na autech ktere skoncili s uplne zacpanym filtrem v nouzaku i po nucene regeneraci ktera nepomohla, tak po jeho vypaleni odjizdeli.
Takze nevim jak, jen ze to dela jen s filtrem, ktery ma venku. Napada me jestli to nevypaluje nejakym plamenem nebo chemicky necisti.
Nicmene kdyz jsem odjizdel tak auto jede lehceji, takze se to opravdu asi uvolnilo (mam 103 tis.). Jinak hned po sjeti ze stojanu a nastartovani sel slabe z vyfuku lehce sedy kour, po zkusebni jizde a prohrati drzel chvili otacky na 4 tis a ted uz nic. Zadny kour, smrad, saze.
Takze doufam ze to bude ok a nestalo me to temer nic... mozna hodku jeho prace navic pri rozebirani a sestavovani vyfuku
Takze nevim jak, jen ze to dela jen s filtrem, ktery ma venku. Napada me jestli to nevypaluje nejakym plamenem nebo chemicky necisti.
Nicmene kdyz jsem odjizdel tak auto jede lehceji, takze se to opravdu asi uvolnilo (mam 103 tis.). Jinak hned po sjeti ze stojanu a nastartovani sel slabe z vyfuku lehce sedy kour, po zkusebni jizde a prohrati drzel chvili otacky na 4 tis a ted uz nic. Zadny kour, smrad, saze.
Takze doufam ze to bude ok a nestalo me to temer nic... mozna hodku jeho prace navic pri rozebirani a sestavovani vyfuku

Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů