Jen pro ty, co mají DPF vykuchané

Odpovědět
Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od vita_k » 18.09.2012 21:07

zkousels ses ptat v Telci? http://www.moravia-tuning.cz/ ? Meli by toho umet hodne. Za zkousku nic nedas
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
milanivs
Junior
Junior
Příspěvky: 232
Registrován: 10.04.2011 09:43
Bydliště: Košice - Dargovských hrdinov

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od milanivs » 21.09.2012 16:03

Čo Vy na to? Zaujímavé to bude skôr pre Forďákov z Čiech, ale vyzerá to zaujímavo. http://www.dpfe.cz/
Ford Focus II Wagon Generation X- 1,6TDCi 80kW - Black Panther (d.v.: 16.12.2010)

https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Giggo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1215
Registrován: 06.02.2011 09:43
Bydliště: Praha

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Giggo » 27.09.2012 12:42

Ja sem o vycisteni uvazoval, ale kdyz sem videl co je to za karcinogeni svinstvo ten filtr, radej sem ho rozmlatil a vyndal.
Takze je otazka jestli znecistovat svet karcinogenim smejdem nebo casteckama nebo treba stary nachipovany 1.9 octavie tunou sazi ..
Nu dalsi duvod proc sem tam DPF nevracel je, ze sem auto rovnou chipnul a to by samozrejme slo i s DPF, ale rychlej by se zanasel a ucinek by nebyl takovej, protoze bez nej se turbo snaze rozmota.
O emise se nebojim, jak tu nekdo psal STK se da delat i s autem v garazi a nohama na stole (ja tam jezdim a auto je v poradku a pokud emise nebudou nejak se to udela). Posledni vec o kterou se fakt staram sou emise diky tomu co EU vymysli za kraviny a budou mi kecat jeste do tohodle ... nesmysl.
Navic nez se tu v CR nekdo rozhoupe merit pevny castice fakt budeme ty auta jeste mit? Vzdyt do kdy to auto bude "pouzitelny" do 300 do 500 tis. km?
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW

Uživatelský avatar
mimak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 140
Registrován: 19.02.2011 20:15
Bydliště: Tlučná (Plzeň)

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od mimak » 27.09.2012 19:13

:perfect: Tak mam bez DPF najeto cca 350Km, a zatim (musim to zaklepat) je vše OK, auto tahá podstatně ochotnějš než dřiv (ten turboefekt je víc poznat) spotřeba je zhruba stejná, příští tejden jedu vyměnit olej tak pak se uvidí jestli probíhají regenerace. Podle majitele servisu je vše o regeneracích softwarově odstraněno + je tam emulátor, takže by to mělo bejt v pořádku. Viděl jsem ten slavnej filtr a jak někdo psal....je to prostě ošklivá tvárnice a tu já v autě nechci. V servisu parádní jednání, viděl jsem doklat o emulátoru a za montáž a všechny diagnostické problémy s ním spojený si nic neučtoval, takže cena zhruba 15 000 Kč (emulátor+mechanické odstranění filtru), ale jestli to bude všechno v pohodě tak proč ne ! Když se něco potentuje mam přiject a budou to řešit. Uvidíme za nějakej ten kilometr :nazdravi:
Ford Focus II r.v.2007 2.0 TDCI FAPOFF+EMU galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 73#p599673
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od V12 » 27.09.2012 19:27

Emulator ? Pokial mam spravne info, ten emuluje diferencny tlak, takze sa nespusta regeneracia vyvolana pripchatim DPF. No kilometricku regeneraciu to neodstranuje. Ak je to takto, je to iba polovicate riesenie :(
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Sagic » 27.09.2012 20:29

Souhlas s V12 za moc penez malo muziky. Regenerace ti budou co 700 - 1000 km probihat stale, a kdo vi co to bude delat. Navic bude vypalovat neco co tam neni, takze je mozne ze ani regeneraci uspesne neukonci a bude ji planovat porad dokola, takze ve vysledku na tom budes mozna jeste hure nez s DPF :wallbash:
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Uživatelský avatar
Giggo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1215
Registrován: 06.02.2011 09:43
Bydliště: Praha

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Giggo » 27.09.2012 20:30

V12 Ty si hroznej skeptik, dycky se objevíš zkazíš někomu radost a napíšeš jak je to hrozný auto :-)
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW

Uživatelský avatar
zdenyvm
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 585
Registrován: 09.03.2010 15:29
Bydliště: Zlínský kraj

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od zdenyvm » 27.09.2012 20:39

mimak píše: V servisu parádní jednání, viděl jsem doklat o emulátoru a za montáž a všechny diagnostické problémy s ním spojený si nic neučtoval, takže cena zhruba 15 000 Kč (emulátor+mechanické odstranění filtru), ale jestli to bude všechno v pohodě tak proč ne ! Když se něco potentuje mam přiject a budou to řešit. Uvidíme za nějakej ten kilometr
Kde ti to dělali? Za 15t., to je fakt síla!!! A to jenom odstranění a emulace, tzn. že v řídící jednotce je všechno postaru a km regenerace vesele pojedou dál... To už fakt dělá kde kdo, to je děs... :puke_r:
Fapoff 6000Kč včetně úpravy ŘJ - pro info.
Ford Focus IV 1,0 Ecoboost (155HP Bluefin)
Obrázek

Ford Focus III 1,0 Ecoboost (150HP Bluefin) - prodáno
Obrázek

Ford Focus II 1,6 TDCi (80kw) - prodáno
Obrázek

frantik.17
.
.
Příspěvky: 8183
Registrován: 26.01.2009 22:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od frantik.17 » 27.09.2012 20:44

Co s DPF přemýšlím víc jak půl roku.

Vyčistit? Vyndat? Pro x Proti :nixw:

Taknějak se bojím, že až to začnou měřit na ulicích, neprojdu. S foliema to bylo z týdne na týden.
A už je má každá druhá hlídka.

Když vyčistím, na jak dlouho mám pokoj, na inzerovaných 100 tis?..pochybuji.
A za kým jít, kdo dělá 100% svou práci..abych tam nenechal celou výplatu... :x
ST 340 by DreamScience ( 343PS 242kW 547Nm )
EX: Mondeo Mk4 Titanium S

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od V12 » 27.09.2012 22:06

Giggo píše:V12 Ty si hroznej skeptik, dycky se objevíš zkazíš někomu radost a napíšeš jak je to hrozný auto :-)
Nie, nie som skeptik ale realista. Prax ma naucila, ze vsetko co je emulovane stoji za prd. BTW, o aute na figu som nepisal nic.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
mimak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 140
Registrován: 19.02.2011 20:15
Bydliště: Tlučná (Plzeň)

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od mimak » 29.09.2012 09:28

Řídící jednotku mam upravenou taky, tak by měla bejt odstraněná i kilomotrová regenerace. Kdyz to nebude fungovat tak na to mam 2 roky záruku. Podle majitele je to jediné správné řešení.
Ford Focus II r.v.2007 2.0 TDCI FAPOFF+EMU galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 73#p599673
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od V12 » 29.09.2012 09:40

Tak este raz - mas upraveny software za ucelom zabranenia kilometrickej aj tlakovej regeneracie, alebo na cidlo diferencneho tlaku mas napojeny emulator, ktory do cidla posela stale rovnaku hodnotu zodpovedajucu zanovnemu filtru ? Spravne riesenie je to prve, druhe je odrb elektroniky neriesi kilometricku regeneraciu. Preto sa mi nezda kombinacia emu + odstranena kilometricka.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
mimak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 140
Registrován: 19.02.2011 20:15
Bydliště: Tlučná (Plzeň)

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od mimak » 29.09.2012 19:16

Mě bylo řečeno že mam upravenej software + tam mam ještě emulátor. A že tím jsou VŠECHNY regenerace zastaveny a už nebodou probíhat, hele co je na tom pravdy nevim, to ukážou až najeté kilometry.
Ford Focus II r.v.2007 2.0 TDCI FAPOFF+EMU galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 73#p599673
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od V12 » 01.10.2012 11:50

Tak to ma zaujima, urcite daj vediet.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Sagic » 02.10.2012 17:54

Dnes jsem se vratil ze servisu, diagnoza byla jasna: podfukoval spoj mezi turbem a DPF. Cely DPF sel sundat a znovu usadit a udelat poradne spoj. Mechanik me rekl, ze mi rovnou vypalil filtr. Ptal sem se ho zda spustil nucenou regeneraci a on rikal ze ne, ze to stejne malokdy pomuze a je to spis jen na chvili. Muj druhy dotaz byl jestli to odmastil a vystrikal horkou vapkou a opet rekl ze ne ze vodou to nedelal. Jedine co jsem z neho dostal je to ze to vypaluje, je to nejaky jeho napad a ma to vyzkousene i na autech ktere skoncili s uplne zacpanym filtrem v nouzaku i po nucene regeneraci ktera nepomohla, tak po jeho vypaleni odjizdeli.

Takze nevim jak, jen ze to dela jen s filtrem, ktery ma venku. Napada me jestli to nevypaluje nejakym plamenem nebo chemicky necisti.

Nicmene kdyz jsem odjizdel tak auto jede lehceji, takze se to opravdu asi uvolnilo (mam 103 tis.). Jinak hned po sjeti ze stojanu a nastartovani sel slabe z vyfuku lehce sedy kour, po zkusebni jizde a prohrati drzel chvili otacky na 4 tis a ted uz nic. Zadny kour, smrad, saze.

Takze doufam ze to bude ok a nestalo me to temer nic... mozna hodku jeho prace navic pri rozebirani a sestavovani vyfuku :nixw:
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů