S tymto nie celkom suhlasim, a to z 2 dovodov :tomason píše:...tak z těhle kuchanejch aut který jsou nezpůsobivé k provozu bude rázem neprodejný šrot....f
1. stale je mozne ten nakazeny filter tam opat namontovat
2. stale su ludia, ktori dokazu absolvovat STK/EK s autom vo vlastnej garazi
O ekologii sa da tiez dost polemizovat - ktosi spocital, ze na vyrobu 1 ks DPF a vyrobu aditiva na 120k km sa vygeneruje tolko bordelu, co na rovnakej vzialenosti motor auta nema sance vyprodukovat. Tato teza je kdesi na webe, nechce sa mi to hladat. A tykala sa specialne 1.6TDCI 80kW DPF s intervalom dolievania aditiva po 60k km a vymene DPF po 120k km.
100% pravda je ale toto :
tomason píše:Jinak ten filtr je tam proto,že lidské tělo nedokáže zastavit tak malé částečky a ty pronikají až do plicních sklípků a způsobují leukémii a poškozují imunitu.