Josef píše:Tak mi to bylo řečeno i ve třeh značkovích servisech u autoelektrikářů tak nevím asi máš taky pravdu ale nejdu už do toho.
Ono značkový servis není u nás v Čr značkový.
Sám mám zkušenost se značkovým servisem a vždy né moc kladný.
Pokud mezi sebou nevědí co se dá a nedá udělat viz. třeba funkce u dianostiky.
Maier tvrdí, že povolit se dá " možná " pár věcí...
Beni tvrdí že to nejde vůbec..
Na ořechu to napíchnou a povolí dvě funkce a šmitec..
Přitom pravda je taková, že se soft v autech liší podle výbavy a podle výbavy se dají či nedají povolit funkce které tam kolonkově jsou.
Pokud budeme mluvit o denním , z vlastní zkušenosti (denní mám na mk4 denně v provozu něco přes půl roku) mohu říci, že zapojení přes baterku takzvaně "na hulváta" je doporučeno už v manuále a je BEZPROBLÉMOVÉ!
Neruší ani diagnostiku ani jiné zásahy pomocí datového kabelu a nikterak zásadně nezasahuje do obvodu elektriky ve voze.
V klidovém stavu má odběr 0.
Tímto přístupem bys mohl chodit nakupovat do fordu žárovky, ikdyž budou v elektru o dvě ulice dál o 50% levnější..