

Ted nevim, jestli naftaky maji nizsi kompres - pletu si to. Jestli jo, tak by to pak bylo jasne.pelen píše:Take jsem si myslel, ze ropak bude brzdit motorem vice jak benzinak. Nejak mi to ale nebrzdi, mozna to bude zarazenou 5tkou a vyssi hmotnosti.
Svicky mi menili v cervenci, nebot mi shorela civka i s kabelama a svickama... Ale ja si nemyslim, ze by to bylo jimi. Ono to auto fakt jezdi paradne...Boban píše:Dany promiň, já nemám slovPelen je to tím, že čím větší rychlost zařadíš tím se auto snadněji rozjede!
proto se dává třeba při stání z kopce zpátečka z důvodu poměru hnaná síla proti hnací a kolečka v převodovce jdou proti sobě. Tudíž zpátečka má velkou sílu a pětka minimální.Já už předtím psal, že je to blbost aby to bylo svíčkama, jelikož auto lexie znám.!!
Plynuly, proste jako by chtelo samo nekam jetcanndale píše:Precital som vlakno a skusim sa pridat k rieseniu problemu, ktory tiez pocujem prvykrat a celkom ma zaujima rozuzlenie
Lexie: ked sa auto hybe so zaradenou rychlostou (1 alebo R) o viac ako dajme tomu 20cm, je to pohyb plynuly, alebo "skackavy"
-Ladis- píše:Napadá mě ještě jeden brutálnější způsob jak to vyzkoušet:
dát tam za 1 nebo Z při zapnutém motoru a pak rychle pustit spojku
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti