Stránka 5 z 6

Napsal: 26.11.2007 09:48
od staroch
2 Pelen: Přesně jako ty.
2Ahmed: To jsme dělali u náklaďáků. Ty mají dokonce na zimu takový "obleček" na masku. Možná to má něco do sebe. Zkus.

Napsal: 26.11.2007 09:50
od jamaka
No ja mam momentalne zakrytu zadnu cast spodnej mriezky takym hlinikovo alobalovym matrosom. Jazdim kratke vzdialenosti a mozno to trosku pomoze. Na dlhsiu trasy to urcite nevadi, ved je aj tak zima, takze prehrievanie vari nehrozi :)

Napsal: 26.11.2007 21:57
od herizn
existují firmy,které přímo vyrábějí tzv. dečky na zimu,a na první pohled je nerozeznáte,že jsou na autě namontovány,viděl jsem je i na netu,ale za nic na světě jsi nevzpomenu na tu adres :oops:....byla tu sice na uvodě "připomínka",že:nebudu jezdit jak se starou škodárnou,ale dělají to fakt i v různých barvách,a plastech a neruší to nic,a každej se musí rozhodnout,co je pro něj priorita,zda mít zahřátý(neničený)motor,a nebo motor na huntě a zimu v autě.......

Napsal: 27.11.2007 21:01
od Ahmed
Kdyz uz, tak poradnou kozku a ne nejaky karton :D Mozna to nekdy ze srandy vyzkousim, ale musim vymyslet, co tam dat, krabici tam urcite cpat nebudu :D

Napsal: 27.11.2007 21:12
od staroch
Ahmed píše:Kdyz uz, tak poradnou kozku a ne nejaky karton :D
:lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: 27.11.2007 21:14
od Ahmed
chmelko píše:Ahmed :wink:
herizn píše:a co tedy trochu "zakrýt"motor z čela??????....karton na chladič apod.??? :wink:
Kdo si to ma pamatovat? :wink: :lol:

Napsal: 28.11.2007 08:45
od staroch
Retrospektiva pro zajímavost.
Před patnácti lety by se to řešilo tak:
kus krabice od bot značky SVIT nebo co to tehdy bylo, by borec křivě urval že by z toho trčely cancoury, udělal by tam čtyři díry, kterýma by provlíkl bílou dvojlinku a přidrátoval by to k nárazníku tak, že by ještě kus té dvojlinky šoural po zemi. :D

Napsal: 30.11.2007 22:35
od pepe123
..si myslim ze nejako sa zvlastne chovat pri nezahriatom aute.. no v zime si nekurit len ak sa motor trochu zahreje ap. o čom to je? ved auto ma sluzit nam nie my autu. samo že nevytacat nad 2000ot. kym nieje zahriaty, ale obmedzovat sa, nekurit si je na mna moc..
Inac to zahrievanie na volnobehu: minule som sa pri Avione v BA dostal po vyparkovani do asi 3/4 hodinovej zapchy. aj po 3/4 hodine auto kurilo ako-tak, manželke vzadu bola kosa. rucicka teploty bola tak niekde v štvrtke, no akonahle sme sa pohli tak po 2 minutach auto kurilo jak besne a rucicka v pozore, takže moj zaver je taky , ze volnobeh je na zakurenie malo

Napsal: 01.12.2007 07:44
od zewl
toz ja v aute zasadne nekourim at je ci neni motor zahraty :lol:

Ale jasne, auto ma slouzit tobe, ne ty jemu. Tim se taky ridim, ale na druhou stranu, kdyz mam moznost pro jeho zivotnost neco udelat (a s tim souvisejici spolehlivost, ktera se bezprostredne tyka me), tak proc ne? To, ze netocim motor do cervenych dokud neni poradne zahraty je to nejmensi, co pro neho muzu udelat podle me :wink: A topeni mam normalne nastaveny na 22 stupnu, takze jak to zacne topit, tak to zacne topit. Nebudu jak magor sedet ve vymrazenym aute v cepici a rukavicich jenom proto, aby moturek se o 10 sekund driv zahral, to da rozum :roll: :wink:

Napsal: 01.12.2007 07:57
od Kóťa
Takže já sem jako magor,jo????? :evil: :twisted: :lol: :wink:

Napsal: 01.12.2007 08:02
od zewl
smyslem meho predchoziho prispevku melo byt hlavne to, ze nebudu slouzit svemu autu stylem nebudu topit, dokud se motor nezahreje na provozni teplotu :wink: Vis jak to myslim :wink:

Napsal: 01.12.2007 08:22
od Kóťa
Vím,vím...neboj.Musel jsem to napsat...Já topím až když je motor ohřátý jen když jedu sám.Mikomu tu mou myšlenku nevnucuju.... :D

Napsal: 01.12.2007 19:37
od pepe123
Kota: jasan, chapem to tak, že tu každy prezentuje svoj nazor, a potom sa tu diskutuje.
Motoru okrem ineho davam aj aditivum, ale nechcel by som sa obmedzovat az do extremov. Aj napriek tomu, ze kym rano dojdem do roboty /cca 5 km/ tak ledva to fuka vlazny vzduch. Skusim v pondelok ist bez kurenia a mozno s pridam k ladovym medvedom :D

Napsal: 01.12.2007 22:00
od chmelko
hoci sa vím zdá Kotuv názor absurdný, ale práve pri tomto postupe, si bude topit najskor a to z dovodu, že najprv ohreje malý !motorový"okruh" a potom pušta teplu vodu do topenia,ktore hned začne topit, narozdiel toho, že ak mate topenie naplno,tak zimna voda cirkuluje v celom systeme a ak vám niečo hovorí termodynamika, tak topenie ak je v nom studena voda ho ešte ochlazuje...samozrejme sa jedná max tak o 30sek-minutu,ale ak su tuhe mrazy ,tento postup volím..inak som na to lenivý sa s tým zatažovat...

motoru tento režim nijako ani nepomaha ani ho neničí, pretože všetky motorove časti su omnoho neskor v provoznej teplote ako chladiaca tekutina samotna :idea:

Napsal: 01.12.2007 22:05
od pepe123
chmelko: otestujem, dam ti vedieť.