
otvoril som kapotu, vzal polstrovanie a presne podla dier v "koberci"som ho pomocou klikov, podobne ako máš napriklad na koberci pod nohami zaklikaval.
Kapoty su univerzalne, takže každá tam ma vylisovane diery

ja som pisal este do Koisa, kde mi znovu potvrdili, ze na fofo2 benziny 1.4, 1.6 a 1.6 ti-vct oficialne neexistuje kryt motora s odhlucnujucim materialom (dekou). na ostatne motory existuje t.j. 1.8, 2.0, 2.5 benziny a aj vsetky verzie tdci.Merdy píše:Včera jsem volal do Ford Carent v Brně a ptal se na ten tapec pod kapotu.killerhammer píše:cau,chmelko píše:a čo skusit polstrovania pod kapotou z dieslu?
mne to pomohlo dost
neviem co to polstrovanie pod kapotou presne znamena, mozes mi to blizsie opisat?
myslis ze to vedia urobit v autorizovanom servise?
nejaky odhad ceny?
Nejdřív se mi to snažil "vymluvit", říkal, že inženýři od Forda asi mají důvod proč mi tam ten tapec nedali...
Nicméně cenu jsem z něho dostal a činí 1800 Kč.
Nejdřív se zkusím poohlídnout po vrakovištích. Ale asi to bude celkem problém, protože dost aut je bouraných na předek.
sak presne o tomto hovorim. ta pila nad 4500 ot je super ked sa xces vyblaznit niekde na okreske, lenze ked ti to pili takto na dialnici nejakych 400km zo 4-5 hodin tak je to pekne o hlavuzirafak píše:Tvrdim to iste neustale,ale inym na tomto fore to pripada neuveritelne.Moja GHIA X Ti-VCT je tichucka a az v otackach nad 4500 je to riadna pila,ale to mne vyhovuje.
v tych 2 servisoch mi uviedli 2 dovody preco sa to neda:chmelko píše:ale nieje čo riešit..nechapem, že to tak prežívaš..ak ma fofo2 univerzal kapotu, čo as tým počítam, tak to polstrovanie na svoje fofo tam maš za minutu..aj ked to ford ofiko pre tvoju motorizaciu neponuka
pri 140 km/h- 4000 ot/min = ziadny neprijemny a otravny hluk pri cestovanikillerhammer píše:sak presne o tomto hovorim. ta pila nad 4500 ot je super ked sa xces vyblaznit niekde na okreske, lenze ked ti to pili takto na dialnici nejakych 400km zo 4-5 hodin tak je to pekne o hlavuzirafak píše:Tvrdim to iste neustale,ale inym na tomto fore to pripada neuveritelne.Moja GHIA X Ti-VCT je tichucka a az v otackach nad 4500 je to riadna pila,ale to mne vyhovuje.![]()
benzinovym focusom hrozne chyba 6-stupnova prevodovka, alebo aspon keby 5tka pri dialnicnych rychlostiach menej tocila
Tak na to foto se těším i já. Napiš pak i cenu toho koberce... Dikeczirafak píše:killerhammer...vidis vsetko prilis cierne.dekel pod motorom uz mam nahodeny.sadol bez problemov a zatial ziadne problemy neregistrujem.deku pod prednu kapotu ma priniest v sobotu Foki,ale neprisiel,tak zatial ju nemam,ale objednaval mi ju podla VIN cisla,tak nevidim dovod,preco by tam nesadla.ak to bude mat komplet nahodene,poslem ti foto ty neveriaci Tomas![]()
hej, ja xcem tiez tu deku. ked ju budes mat nasadenu, daj vediet, dikMerdy píše:Tak na to foto se těším i já. Napiš pak i cenu toho koberce... Dikeczirafak píše:killerhammer...vidis vsetko prilis cierne.dekel pod motorom uz mam nahodeny.sadol bez problemov a zatial ziadne problemy neregistrujem.deku pod prednu kapotu ma priniest v sobotu Foki,ale neprisiel,tak zatial ju nemam,ale objednaval mi ju podla VIN cisla,tak nevidim dovod,preco by tam nesadla.ak to bude mat komplet nahodene,poslem ti foto ty neveriaci Tomas![]()
dobre dobrezirafak píše:pri 140 km/h- 4000 ot/min = ziadny neprijemny a otravny hluk pri cestovanikillerhammer píše:sak presne o tomto hovorim. ta pila nad 4500 ot je super ked sa xces vyblaznit niekde na okreske, lenze ked ti to pili takto na dialnici nejakych 400km zo 4-5 hodin tak je to pekne o hlavuzirafak píše:Tvrdim to iste neustale,ale inym na tomto fore to pripada neuveritelne.Moja GHIA X Ti-VCT je tichucka a az v otackach nad 4500 je to riadna pila,ale to mne vyhovuje.![]()
benzinovym focusom hrozne chyba 6-stupnova prevodovka, alebo aspon keby 5tka pri dialnicnych rychlostiach menej tocila
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti