Škubání motoru

Odpovědět
čajda
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3565
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od čajda » 20.09.2007 13:46

Tak z mé strany doufam navždy ukončuji toto téma :!: :D
Auto opraveno :!:
Takže bylo špatné čerpadlo, nemělo sílu a kontakty tam byly v takovém stavu, že se v servisu divil, že jsem neshořel 8O
Další problém byl v hadičce která byla děravá a tím si to nasavalo falešný vzduch.
Sumasumárum 8550,- Z toho čerpadlo 6600,- Hadička z Fordu 530,- + práce zbytek!
Ted už auto jede jako :twisted: asi ho nastříkám na oranžovo :lol:
Přílohy
Tady někde ta hadice je, z jiného uhlu jde vidět líp, ale nemám aktualní fotku.
Tady někde ta hadice je, z jiného uhlu jde vidět líp, ale nemám aktualní fotku.
hadice.jpg (50.37 KiB) Zobrazeno 8305 x
Tak to je ta hadička
Tak to je ta hadička
Obraz011.jpg (25.12 KiB) Zobrazeno 8303 x
Detail díry
Detail díry
Obraz012.jpg (15.24 KiB) Zobrazeno 8299 x

Uživatelský avatar
libe
Junior
Junior
Příspěvky: 233
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Rožnov p. R.

Příspěvek od libe » 20.09.2007 15:10

Tak at ti uz ff stale paradne slape, jo auto, to je nekoncici investice! :wink:
Ford Focus 1.6 combi 11/2001
Obrázek

Uživatelský avatar
pktest
Nováček
Nováček
Příspěvky: 60
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od pktest » 20.09.2007 21:17

Super, zkontroloval jsem tu hadičku, jak jsi psal a bingo, bylo to tím, měl jsem tam dvě díry jako blázen a navíc se jedna část při vyšším podtlaku smrskla tak, že nemohla pustit žádný vzduch, dal jsem tam prozatím náhražku a už to skoro necuká. :) :lol: :D
Ford Focus 1.4i 16V, r.v. 1999

Uživatelský avatar
pktest
Nováček
Nováček
Příspěvky: 60
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od pktest » 23.09.2007 15:42

Tak jsem se radoval trochu předčasně, dal jsem tam origoš hadičku, ale škube to pořád, ale mnohem míň.
Koukal jsem, že prostřední hadička je připojena na vzduchový ventil, ale nevím jak se má ten ventil chovat.
Poraďte prosím někdo, jestli má zavírat jedním směrem, nebo ne. Ten můj pouští oběmi směry, myslím že je to špatně, ale jistej si nejsem.
Ford Focus 1.4i 16V, r.v. 1999

Uživatelský avatar
pktest
Nováček
Nováček
Příspěvky: 60
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od pktest » 24.09.2007 13:29

Vyměnil jsem ten ventil (230,-), ale nezlepšilo se to :?
Ford Focus 1.4i 16V, r.v. 1999

Uživatelský avatar
petnov
Junior
Junior
Příspěvky: 230
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nová Role,okr. Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petnov » 26.09.2007 14:11

Právě jsem zkontroloval tu hadičku. Je prasklá, akorát z levé strany. Závada se projevuje kolísáním otáček při neutrálu. Jak tu někdo psal při dojezdu na křižovatku,zastavení atd. Jdu ji koupit a vyměnit.Snad to bude ono.Jestli ano tak se dám na modlení.Až přijede kluk ze školy,tak sem hodím zápis z diagnostiky motoru.Páč já to neumím. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
FoFo 1.6i 16V 74kW Trend,silver, kombi, r.v. 2004, můj druhý
Obrázek
FoFo 1.6i 16V 74kW Trend, Tm. Modrá, HTB, r.v. 1999, můj první

Uživatelský avatar
canndale
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1573
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: BA

Příspěvek od canndale » 26.09.2007 16:58

Ako petnov pisal ze mu to odstranilo kolisanie otacok a chcipnutie motora, tak som sa potesil, ze mozno mam ten isty problem, ale bol som "sklamany" :twisted: ze hadicka je v poriadku.. Hladam dalej :)
Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW

Uživatelský avatar
petnov
Junior
Junior
Příspěvky: 230
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nová Role,okr. Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petnov » 26.09.2007 17:46

Já to ještě neodstranil. jenom doufám že to bude ona !!!!!!!!!!!!!!

Tady přikládám výpis pravděpodobně této závady z diagnostiky.
Přílohy
Diagnostika motoru.
Diagnostika motoru.
img038.jpg (44.09 KiB) Zobrazeno 8121 x
FoFo 1.6i 16V 74kW Trend,silver, kombi, r.v. 2004, můj druhý
Obrázek
FoFo 1.6i 16V 74kW Trend, Tm. Modrá, HTB, r.v. 1999, můj první

Uživatelský avatar
canndale
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1573
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: BA

Příspěvek od canndale » 03.10.2007 08:37

Mna by zaujimalo, ako sa Vam podarilo zlozit tu hadicky z motora, mne to tam fuci, dieru vsak nevidim.. chcel som to zlozit, ale nepodarilo sa mi to, nieto este aby sa mi to podarilo nahodit naspat.. Dakujem za rady
Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW

Uživatelský avatar
petnov
Junior
Junior
Příspěvky: 230
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nová Role,okr. Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petnov » 03.10.2007 09:26

Ta díra nemusí být vidět ze předu.Já ji měl i ze zadu ještě větší. Asi 5cm. Hadice byla jako žvýkačka úplně v pr.................... :oops: :oops: Dneska hodím ješte foto.Sundal mi to dlouhým šroubovákem,zapáčil od motoru a potom sundat opatrně rukou mezerou mezi výfukovým potrubím.Nasazení je podobné,přidržovat šroubovákem či kleštemi.Hadici jsme dali jinou, ne origo,alespoň zatím.Uvidím co to bude dělat. :roll: :roll: :roll: :roll:


Hadička při pohledu ze zadu.
http://www.djrainbow.ic.cz/hadice.JPG

Hadička při pohledu ze předu.

http://www.djrainbow.ic.cz/hadice2.JPG
FoFo 1.6i 16V 74kW Trend,silver, kombi, r.v. 2004, můj druhý
Obrázek
FoFo 1.6i 16V 74kW Trend, Tm. Modrá, HTB, r.v. 1999, můj první

Uživatelský avatar
focus66
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od focus66 » 03.10.2007 16:22

focus66




--------------------------------------------------------------------------------

Zdravím všechny.Mám problém se škubáním motoru u Focusu 1.8 TDCI.V poslední době mi to škube každou chvilku.Škube to mezi 1000 až 2000 otáčkami a je to někdy docela hustý.Někdy to škubne i při 3000 otáčkách.Když jsem byl v servisu ohledně nefungujícího ABS,tak po opravení mu to ukazovalo jenom malý tlak při startování,ale startuje to normálně.Nevíte někdo co by to mohlo být??Nechtěl bych zbytečně měnit díly a pak to bude něco jiného.Za radu děkuju.

Uživatelský avatar
petnov
Junior
Junior
Příspěvky: 230
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nová Role,okr. Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petnov » 04.10.2007 11:13

petnov píše:....Jdu ji koupit a vyměnit.Snad to bude ono.Jestli ano tak se dám na modlení.....
Tak se asi stanu věřícím, protože je to pár dní co jsme tu hadičku vyměnili a nepozoruji již žádné kolísání, prostě teď motor přede jak kočka. :lol: :lol: :lol: Takže z mé strany je toto téma uzavřené. :mrgreen: :mrgreen:
:idea: Doporučuji všem co jim to taky dělá aby tuto hadičku zkontrolovali. :idea:
FoFo 1.6i 16V 74kW Trend,silver, kombi, r.v. 2004, můj druhý
Obrázek
FoFo 1.6i 16V 74kW Trend, Tm. Modrá, HTB, r.v. 1999, můj první

Uživatelský avatar
Magic
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 620
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín/Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Magic » 05.10.2007 09:28

Pozoruji cukání, přehřívání (převážně večer za chladu = paradox) a občas i kolísání na neutrál. Vjemově snad i zvukově pozorujete to kolísání? Byl jsem u mechanika a říkal, že ta trubka je v pořádku i když ji dole neměl. Měněno mám klasicky svíčky, cívka + kabely by měly být ok.
Ford Focus hatchback 1,6 16V ZETEC 74kW, r.v. 99/00 v provozu, moondust silver
Obrázek

Uživatelský avatar
pktest
Nováček
Nováček
Příspěvky: 60
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od pktest » 05.10.2007 18:41

Jak jsem psal, pořád to cuká, zejména když je potřeba výkon (jízda do kopce, snaha o prudší zrychlení a tak). Měl jsem včudu řídící jednotku, ta je teď opravená, ale ujel jsem cca 10 km na dva válce.
Říkám si jestli nepřeskočil rozvoďák o zub, nebo jestli není vytahanej.
Přijde mi to, jako kdyby zlobil předstih (čidlo polohy vačkového hřídele).
Co myslíte ???
Ford Focus 1.4i 16V, r.v. 1999

Uživatelský avatar
Eidos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 113
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Eidos » 05.10.2007 20:02

To pktest: mě cukání způsobovly rozvody. Nějakej všeuměl, nezajistil vačky a při utahování kol se mu o kousíček pohnuly. Když se sundalo ventilový víko a kola byly podle značek tak jsem do drážek na vačkách nezasadil kontrolní pravítko. Po kompletní výměně přestaly všechny problémy s cukáním, chcípáním. jedinej problém je ted kontrolka funkce motoru - špatný kaťák :? a škubnutí při zrychlování okolo 5000 ot/min doufám, že to bude tím katem...
Je:
Focus kombi 1.6 16V 2000 State blue
Focus kombi 1.6 16V 2017 Magnetic grey
Byl:
Ford Galaxy 2.0i, FFV, 2008, Blue

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host