Stránka 5 z 27
Napsal: 18.04.2007 10:11
od Jari
Mám dotaz:Dají se sehnat origo svíčky někde na Netu???Nebo jenom ve značkovém servisu??
Když to zadám do vyhledávače,ukážou se mně stranky našeho fora+dalšich dvou. Díky.
Napsal: 18.04.2007 12:53
od Jairo
Tipol by som,ze na nete original sviecky nenajdes. Ine znacky samozrejme ano,ale o tie nejde...
Tiez by som rad nasiel nejaky dobry CR alebo SR i-shop s original dielmi pre Focusy.
Zatial je k dispozicii iba polsky I-shope

Napsal: 18.04.2007 16:52
od couddy

možná jo,záleží kudy jezdíš,ale klidně se hlas,já podložky mááááám

[/quote]
brazdim to vsude kde se da

)) takze jak me uvidis, tak trub

ja hrozne rad troubim.

)
Napsal: 19.04.2007 12:14
od FOCKI
Jairo píše:Tipol by som,ze na nete original sviecky nenajdes. Ine znacky samozrejme ano,ale o tie nejde...
Tiez by som rad nasiel nejaky dobry CR alebo SR i-shop s original dielmi pre Focusy.
Zatial je k dispozicii iba polsky I-shope

jj i shop by byl suprrrr

ušetřilo by mi to hodně času a nervů

Napsal: 02.07.2007 18:58
od HORST
Zdravím jako nový člen všechny focusáky.
Mě odešly najednou všechny svíčky. Ani borec ve Frenu nechápal, jak jsem mohl dojet. Byly normálně upálené všechny kovové nosy, jako by je někdo uřízl. Servisák tvrdil, že NGK jsou lepší.
Dnes už vím že nejsou.
Po půl roce odešly opět 2 a už při první návštěvě servisu Ford NJ mě upozornili, že do Fordu patří Motorcrafty. Nehledě na to, že NGK stojí 250 Kč/kus, Motorcraft asi 110 Kč/kus.
Tím je asi řečeno vše
Napsal: 02.07.2007 19:01
od chmelko
mrzi ma to, ale urcite by som za nim zasiel a obil mu ich o hlavu a povedal, ze ked netusi, nech nepoti..
Napsal: 04.07.2007 12:08
od matoca
Jairo píše:Pre 1.4 a 1.6 su sviecky AYFS 22C (nemam to z vlastnej hlavy

)
AYFS22PP a AYFS 22F1 su obe urcene pre 1.8 a 2.0

Teraz som bol vo Forde a pytal som si sviecky na 1,6 100PS. Dostal som AYFS 22C.
Re: originál svíčky
Napsal: 04.04.2008 21:50
od Beri
Dnes jsem si ve Fordu koupil orig. svíčky (AYFS22F1) a zajímalo by mě jestli je potřeba nějak nastavovat vzdálenost mezi elektrodami nebo je to už od výrobce nastaveno na předepsanou vzdálenost. Nebo je tam mám rovnou dát a doufat že jsou správně. Ani jsem se nikde nedočetl jaká vzdálenost by měla být vlastně dodržena, jestli to tedy někdo ví... rád bych se poučil
Beri
Re: originál svíčky
Napsal: 04.04.2008 21:55
od Boban
šoupni je tam tak jak si je koupil

vzdálenost má být u 1.8 a u 2.0 1mm a u 1.4 a 1.6 1,3mm.
Re: originál svíčky
Napsal: 06.04.2008 20:32
od Beri
Díky za info. Tak jsem je přeměřil a měli 1mm, takže OK. V sobotu jsem je vyměnil a super jízda. Při akceleraci z cca 1200 ot. po škubání ani památka.
Re: originál svíčky
Napsal: 11.04.2008 12:22
od stan
vcera som bol menit rozvodak a sviecky v autorizovanom servise Ford, pridem domov kukam na blocek a tam sviecky 1233897 urcene pre 1,8-2,0l, volam im pridte vymenit ze daval iba take ake tam uz boli, ale predtym tam boli platinum, co taka sviecka moze sposobit ? zvysenie spotreby benzinu/ oleja ?
Re: originál svíčky
Napsal: 11.04.2008 21:08
od stan
teraz som nasiel stary doklad kde boli menene sviecky a je tam oznacenie 1233897 F1077002 na ktorych mam najazdene 60t km, vie mi niekto povedat co su to za sviecky ?
Re: originál svíčky
Napsal: 11.04.2008 21:11
od jamaka
AYFS 22F1 - vhodne do Focus 1,8 2,0. Boli vhodne aj do Escorta 1,6 tak preto ti ich tam mozno dali.
Re: originál svíčky
Napsal: 11.04.2008 21:43
od Boban
stan píše:vcera som bol menit rozvodak a sviecky v autorizovanom servise Ford, pridem domov kukam na blocek a tam sviecky 1233897 urcene pre 1,8-2,0l, volam im pridte vymenit ze daval iba take ake tam uz boli, ale predtym tam boli platinum, co taka sviecka moze sposobit ? zvysenie spotreby benzinu/ oleja ?
no na spotřebu oleje svíčky nemají vliv, správně by se svíčka neměla k oleji za celý svůj život podívat tedy pokud nemluvíme o dvoutaktu

na spotřebu by to nepřímo mohlo mít vliv, ale jen okrajově, to tak, že když bude svíčka díky své hodnotě dříve se hovořilo o svíčkách teplých a studených všeobecně je to asi takhle Vysokonapěťové zapalovací svíčky sou velmi náročnou částí zapalovací soustavy motoru. Zasahuje do spalovacího prostoru motoru a pracuje ve velmi náročných podmínkách, při rychlém střídání teplot od 60 do až 2500 °C a tlacích až 5900 kPa. Zapalovací svíčky sou stavěný pro snášení vysokých teplot, musí odolávat chemicky agresivnímu prostředí a ten bílej blázinec z keramiky musí bez poškození snýst napěťové rázy až 25 kV.(tohle nemám z vlastní halyvy ) vše je taky závislé na vodivosti st materiálu a její závislost na teplotě. Provozní teplota špičky izolátoru se má pohybovat v rozmezí 400 až 800°C. Teplota se musí pohybovat nad 400°C, aby docházelo k dokonalému spálení usazeniny na tý keramice( izolátoru ). Teplota 800°C je spodní mez teplot, při níž se palivová směs již vznítí sama, příjde-li do styku s teplým povrchem. Pro běžná paliva je tato hodnota v rozmezí 820 až 1 000°C. takže jedna z hodno vyjadřuje schopnost samozápalů, když sem tjunil 120 a laboroval se svícema stalo se mi, že nešla prostě zhasnout, jedině přes kvalt. spoustu lidí to asi zažilo s fichtlem v létě tepelná hodnota zapalovací svíčky. Tepelná hodnota je vyjádřena číslem od 0 do 9. Proto je důležité dodržovat vhodný typ zapalovací svíčky pro určitý motor předpisem výrobce (automobilu nebo zapalovacích svíček).
Tak já furt nechápu co kdo řeší prostě je jednou daná hodnota motoru a ta by se měla ctít, čili k otázce spotřeby tím, že bude hodnota svíčky jiná bude víkon jinde a tudíš bude třeba víc šlápnout na ten pedál co je v pravo a ten hlavně dělá spotřebu, uf jdu si pro pívo protože mě to vyčerpalo-

Re: originál svíčky
Napsal: 11.04.2008 21:45
od Boban
jamaka píše:AYFS 22F1 - vhodne do Focus 1,8 2,0. Boli vhodne aj do Escorta 1,6 tak preto ti ich tam mozno dali.
přesně tak, to je motor ze kterého vzešel náš zetec, to taky není z mé hlavy, ale ze stránek zetec turbo
