Tak jen abych svou story uzavřel - kilometry dle servisky seděly, se servisu kde auto bylo spravovaný jsem zjistil, že bylo měněný pravý zrcátko a čelní sklo, a že auto bylo firemní. Tak jsme se na něj dnes jeli podívat (s rodiči, neboť auto chcou oni).
Po bližším zkoumání (a zvednutí auta) jsme zjistili toto:
Podvozek - pravej přední tlumič tekl, levý zadní kolo za jízdy hučelo (potvrzeno pootočením na zvedáku). Lehce tekly poloosy u motoru.
Motor - v motorovým prostoru peří (a ťápoty od bláta, možná kuna), lehce kolísaly otáčky a ozývaly se drobný rezonace (nevím k čemu to přiřadit). Rozvody ještě měněný nebyly.
Karoserie - asi největší mínus - pátý dveře byly 100% přestříkaný, to samý nárazník a možná i boční plechy (za zadními bočními dveřmi). Po oddělání těsnicí gumy pátejch dveří (u obou vzpěr) byl ve spoji měkkej tmel. Přelakování rozpoznáno mimojiné podle přestřiků na levým zadním tlumiči, pravé vzpěře pátejch dveří, pod logem FOCUS a spodním černým díle zadního nárazníku. Při srovnání povrchu laku zadních dveří a vedlejšího plechu měl tento trochu hrbolatější odlesk (no, to není zrovna dobrej popis, já vím). Podběh před předním pravým kolem byl měněnej, z druhovýroby (patrný na první pohled).
Interiér - v pohodě, vyčištěná klima pěkně voněla.
Za jízdy - vše v pořádku, oproti mýmu Méganovi dobře odhlučněný a tlumiče tlumily. Jen to pravý zadní kolo hučelo a taky někde od pravejch zadních dveří profukovalo (okýnko bylo od osoby, co jela se mnou, potvrzeno jako zavřený). Jinak nikde nic nebouchalo ani nevrzalo.
Takže ikdyž byla cesta tam dlouhá přes 130 km, nakonec jsme se rozhodli do toho nejít. Snad to nějakýmu dalšímu potenciálnímu zájemci pomůže. A pokud budu letos shánět to vytoužený Mondeo (pro sebe), tak se tu asi uvidíme zase

Do té doby se mějte.