Stránka 5 z 5

Re: 1.6 TDCi 80kW kolísání otáček dobržďování

Napsal: 01.10.2013 10:54
od Marod22
Asi tak. Sú okolo toho stále iba dohady, ale ak FFII 66kw verzia dvojhmotu má, tak len neskoršie ročníky. Ale ani to sa mi nezdá, keďže táto verzia vo FFIII vraj dvojhmotu nemá.

Re: 1.6 TDCi 80kW kolísání otáček dobržďování

Napsal: 01.10.2013 11:03
od smoula
kabes píše:Tak jak si spokojen s těmi repas. vstřiky? Ja to musím odložit, ozvala se dvouhmotka a jelikož to občas řechtá až moc, tak musí dostat přednost :-( Jinak to kolísání otáček při dobržďování se malinko zvětšilo a skoro bych to přisuzoval té dvouhmotce.
Celkem jo, auto startuje na brnk, nekouří to, zvuk to má mnohem kultivovanější. Celkově snad pohoda, uvidíme v delším horizontu :) A opravdu máš dvouhmotu?

Re: 1.6 TDCi 80kW kolísání otáček dobržďování

Napsal: 01.10.2013 11:29
od kabes
Někdo mě říkal že verze c-maxu 1,6 tdci 66kw dvouhmotku nemá, ale nikdo mě to zatím nevyvrátil.

Re: 1.6 TDCi 80kW kolísání otáček dobržďování

Napsal: 01.10.2013 17:23
od Marod22
Ja som sa už pýtal hádam všade, vrátane Fordu. Pravdou jedna je, že na fóre si nepamätám, že by niekto s týmto motorom dvojhmotu riešil (najčastejšie 1,8, potom 2,0 a 1,6 80kw). Pravdou dva je, že sa na FFII jednohmota ako náhradný diel jednoducho nepredáva.