petrpetrpetr píše:Bob Wolf píše:Souhlas, učím se trať, pocitově je to na dráze úplně někde jinde než např. v běžném dálničním provozu....
Hodně mi dalo to video na předcházející stránce, tam jsou krásně vidět optimální nájezdy, apexy a dost brzdných bodů - jinak na těch mých videjkách to možná není až tak slyšet, ale třeba na konci cílovky jsem zkoušel před tou první táhlou pravou brzdit tvrdě opravdu až na poslední chvíli, až jsem zablokoval kola....brzdy jsou super, možná až moc dobré na zbytek auta

- jinak jsem před většinou zatáček začínal brzdil až v místech, kde ostatní měli už zpomaleno, resp. kde končily černé brzdné stopy od gum

Ten samosvor udela hodne. Taky pri vyjezdu zatacek tam mas dost prodlevu nez Ti zacne tahnout turbo. S tim tvym setupem bych se venoval zjisteni limitu brzdeni. Zjistit za kolik zabrzdis stabilne tak treba ze 200, 150, 100 na 0, na 50. Pak budes mit lepsi odhad dle znacek na trati. Vadnuti brzd bych se nebal, tak bych se venoval brzdeni. Sem tam absko zarve, dulezite je brzdit na pomyslne hranici mezi prilnavosti a max. brzdnym ucinkem. Dalsi vec nevim kolik foukas pneu. Taky dost dulezite vzhledem k tomu, kolik stoupne tlak po zahrati. Nevim, na kolik se maji Toya foukat, ale pred jizdou bych upustil, zahral jedno kolo a pak na ne slapal.
Brno neni zrovna nejlepsi trat na nase auta. Je hodne siroka, rychla a kdejaka vyskladana krabice to tam natre focusu. On totiz focus moc ani na okruhy neni

.
Máš 100% pravdu s tím foukáním kol, zde jsem to asi prokaučoval, měl jsem svoje TOYA ve studeném stavu nahuštěné na 2,2 atm - pro srovnání - Taheshi ve svém zeleném blesku měl svoje slicky Michelin huštěné za studena na 1,8.....

Teď ve čtvrtek, jestli mi dají do té doby auto do servisu do kupy, to zkusím dát na cca 1,9 atm - ještě se kouknu na různá fóra a zkusím dohledat optimální huštění těchto semislicků.
K brzdným drahám - souhlasím s tím, že je třeba nezbytně vědět na jaké vzdálenosti při konkrétní rychlosti to ještě spolehlivě dobrzdím bez toho, aby došlo k zablokování kol - ale toto si budu muset prostě zkoušet na okruhu zatáčku od zatáčky, před každou je jiná rovinka, některé se jezdí bez brzd (třeba 2 za sebou, v jednom oblouku), prostě jezdit, jezdit, jezdit - myslím si, že až bude mít člověk ten okruh slušně načtený a současně bude dobře vědět co mu auto v jaké chvíli dělá, tak postupně přijde i zkracování brzdných bodů, apod...
