Stránka 5 z 11
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 31.10.2012 13:25
od Komi
tak to je jasne, ze ked niekomu hlasi chybu EGR tak to asi neodstrani zaslepenim - podlozka je pre tych ktori chcu eliminovat problemy - a takych je tu dost, co este nemaju chybu v pamati, ale motory im cukaju a nevedia zistit cim to je, pripadne uz menili alebo testovali cast vstrekovacieho systemu, cize chybu hladaju inde...
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 31.10.2012 15:55
od vítek
EGR by diagnostika ukázala
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 06.11.2012 16:21
od vítek
tak ve fordu zjistili, že čerpadlo normálně tlačí naftu, ale na rampě je 0, takže se zkouší čidlo na rampě, zajímavé, že se to nezjistilo dřív, taky byla zrada, že zrovna vždycky, když jsem to dal do servisu to přestalo cukat, možná proto na nic nepřišli...
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 06.11.2012 16:50
od vita_k
hm, skoda, ze nemas ELM327 + Torque. Zjistil bys to za 5 minut. Treba to pomuze, drzim palce.
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 06.11.2012 16:58
od vítek
jj, díky už všichni vaříme z vody

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 07.11.2012 18:21
od vítek
tak auto je prý opraveno, prý to dělalo čidlo na rampě, nové stojí 7500,-, ale sehnal mi ho za 1000,-, tak snad už bude vše ok (sakra, proč tomu nevěřím

)
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 07.11.2012 21:51
od vita_k
7.5 litru za blbe cidlo? Tak to nekdy zkontroluju podle microcatu. Tak drahe ND nemaj snad ani japonci...
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 09.11.2012 09:49
od bufer
Samotné čidlo Ford nedodáva - len celú rampu.
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 09.11.2012 21:34
od V12
vita_k :
Nechcelo sa mi verit, ze by to bolo tak, ake Microcat neklame
bufer :
Skus sa ale spytat u mechosov zabozrutov, mozno tam zozenies aj samostatne cidlo.
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 09.11.2012 21:52
od vítek
já myslím, že ho sehnal v peugeotu... zatím to jede, uvidíme po pár stovkách km

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 14.11.2012 18:54
od Asarhadon
Taky mi to dělalo, v servisu až na několikátej pokus zjistili, že to dělá dávkovací ventil čerpadla (prý se zasekává nebo co). Po výměně cca před rokem mám klid - žádný cukání ani chcípání, šlape jak hodinky.
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 14.11.2012 19:10
od vítek
no, to je regulátor tlaku paliva, ten jsem měnil už dávno...zatím po výměně čidla na rampě ujeto 400km bez problému, uvidíme, jak dál...
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 14.11.2012 20:18
od vita_k
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 01.12.2012 08:51
od vítek
najeto cca 2000km absolutně bez problémů, necukne ani prd, DPF super, úprava nedělá žádné problémy...
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Napsal: 13.12.2012 14:16
od Qrx
Ahoj chlapy, tak jsem v tom taky a stále:
(Již měsíc a nic)
Auto se jakoby dusí. např. při 2000 ot. na 4. rychlost auto duní, jako bych tam měl 5 rychlost a pouze 1200 ot.
Závada ale hlavně je v tom, že občas to udělá toto: Při sešlápnutí plynu auto zareaguje velmi pomalu a když sešlápnu víc tak auto cuká jako bych furt přidával a ubíral plyn. Navíc spotřeba se mi od začátku závady zvedla cca o litr.
Auto je rok 2008, 1,6 TDCi 80kW (s PDF původní, neměněn - prý OK), najeto cca 130 tis. km. Sám jsem s ním najel cca 20 tis. Km/rok a půl a bez problémů (až teď).
První oprava: vyměněn ERG ventil (i s čidlem). Prý to hlásilo závadu v ŘJ. Ale do 14 dnů závada opět.
Druhá oprava: Zjištěna volná hřídel na turbu, kdy přes turbo se dostával olej do motoru atd.., výměna turba, oleje, filtru olejového, a vykuchání PDF - vyčištění, znovuvložení a regenerace (Zanesení PDF nyní cca 15%).
Nahrán také nejnovější software do ŘJ.
Závada ale hned druhý den opět stejná.
Třetí oprava: výměna paliv. filtru a výměna čidla turba (na zkoušku). Ani jedno nepomohlo.
Pokaždý servisu auto jede bez cukání (prý), ŘJ chybu nesignalizuje, ani při cukání žádná kontrolka na palbce, prostě NIC!. Zajímavý fakt je, že jednou auto nastartuji a jede bezproblémů celou cestu (75 Km) bez dunění, je svižný, prostě supr jako před závadou.
Jindy nastartuji a už vím že auto není OK, duní a do 10 Km začne cukat.
Poté pomůže vypnout motor a opět nastartovat (někdy jede pak supr, někdy hůř, ale cukání většinou zas min 10 Km neudělá).
Už nevím co s tím, oprava už mě stála 30 tis. a připadá mě že to auto je jen rozvrtaný a čím dál tím je na tom hůř...
Nevíte o nějaký fakt solidním servisu (nejlépe značkovým)na jižní Moravě. Díky všem kdo se mi ozvou.