Dojezd při dotankování to ukazuje propočtem na 58L průměrné spotřeby na palubáku. Aby to měřilo i dojezd přesně, musí se při tankování nulovat PP. Při dojíždění nádrže z průměru PP dopočte rozsvícení hladového oka a dojezdové km. Proto je nutné pro přesnos nulovat při tankování PP.
Každá nádrž a snímač hladového oka je nastavena tak, že i při dojezdu "0" dle průměrné spotřeby z PP je tam ještě nějaký litřík. Dle normy ISO, každá nádrž na kapalinu, musí mít rezervu pro roztažnost kapaliny, a bezpečnou rezervu při mechanickou deformaci - promáčknutí při bouračce. Je to daný procentuelně pro udaný obsah nádrže. Jestli je udáváno 58L v manuálu , musí se tam vlést teoreticky minimálně dalších 10 - 12 L. Ale nevleze i ve snaze si pohrát s pistolí. Vzduchová bublina je konstruována na stropě nádrže tak , aby český řidič šetřílek nemohl tuto vzduchovou diletaci zaplnit. Z části jde, zakolíbáním auta a dalším docvrkáváním do nádrže.
Mám vyzkoušeno u jedné pumpy, kde u stojanů je vyvýšenina, na které nechám zadní nápravu a předkem s ní sjedu. V tomto případě dle pěnění benzínu do prvého vypnutí dostanu do nádrže 63L a po zakývání autem se tam vleze 65-66 L. I v tomto případě tam stále nějaká vzduchová bublina je, ale nedoporučuji i ta bublina je již ztlačená a rozpínáním může přes hrdlo udělat kaluž při stání na slunci. Toto jen v případě že vyjíždíte na dovolenou nebo delší trasu.
Né že bych byl tím šetřílkem, ale na Maďarách laciný benzín nebyl, tak to muselo přes ně v nádrži vydržet.
