
MK3 velikost nadrze
- Yeshterr
- Test driver
- Příspěvky: 3774
- Registrován: 11.04.2011 08:37
- Bydliště: Já su z Práglu
Re: MK3 velikost nadrze
Teď si určitě nový majitel Felčarovy MKIII brouká pod fousy, že mu to strašně žere 


Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1764
- Registrován: 05.02.2009 12:30
Re: MK3 velikost nadrze
Já byl dneska tankovat plnou.
Měl jsem najeto 345 km, dojezd mi to ukazovalo (se mi zdá) 115 km a natankoval jsem 43,64 l.
Spotřeba teda 12,65 l na 100 km. Palubák ukazoval spotřebu 12,9 ale nejsem si jistý jestli jsem minulé tankování nuloval průměrku.
Tak jestli je u ST220 nádrž stejná jako u normálního Mondea, tak těch 58l (co je v 1. příspěvku tohoto tématu) by mi mohlo sedět skoro přesně
Měl jsem najeto 345 km, dojezd mi to ukazovalo (se mi zdá) 115 km a natankoval jsem 43,64 l.
Spotřeba teda 12,65 l na 100 km. Palubák ukazoval spotřebu 12,9 ale nejsem si jistý jestli jsem minulé tankování nuloval průměrku.
Tak jestli je u ST220 nádrž stejná jako u normálního Mondea, tak těch 58l (co je v 1. příspěvku tohoto tématu) by mi mohlo sedět skoro přesně

Ex ST220 model 2004
- supetr
- Nováček
- Příspěvky: 159
- Registrován: 09.02.2012 15:49
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: MK3 velikost nadrze
Tak vcera tankovano, PP ukazoval asi 6.0, podle tankovani bylo asi 5.9 takze pocita plus minus spravne. Ale pri ty spotrebe by mel ukazat po natankovani plny nadrze dojezd cca. 1000km, ale ta bestie napsala jen asi 890km. Proste vsechno se mi spousti o 100km driv (hladovy voko i dojezd dle PP)


- Diki
- Nováček
- Příspěvky: 62
- Registrován: 21.01.2012 11:51
- Bydliště: Ova
Re: MK3 velikost nadrze
mě ukazuje po natankováni dojezd přes 1100 km 

Mondeo 2.0 TDCi, 96kW, 2004, Ghia Black with Camel Color Leather/Alcantara
Na zimu: Mondeo 2.0 TDDi, 85kW, 2001, White
Na zimu: Mondeo 2.0 TDDi, 85kW, 2001, White
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: MK3 velikost nadrze
Tak to máš rozbitý...mondea maj normálně dojezd kolem 700km max. 

- Diki
- Nováček
- Příspěvky: 62
- Registrován: 21.01.2012 11:51
- Bydliště: Ova
Re: MK3 velikost nadrze
nenee



Mondeo 2.0 TDCi, 96kW, 2004, Ghia Black with Camel Color Leather/Alcantara
Na zimu: Mondeo 2.0 TDDi, 85kW, 2001, White
Na zimu: Mondeo 2.0 TDDi, 85kW, 2001, White
- Mev
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 22.05.2011 19:45
Re: MK3 velikost nadrze
Taktéž mi po natankování ukáže 1100Km dojezd. Často jezdím vzdálenost 600km a po takové jízdě mi ukazuje ručička kousek pod půlkou nádrže. Jestli to není tím že ty jezdíš na benzín a mi na naftu.Kóťa píše:Tak to máš rozbitý...mondea maj normálně dojezd kolem 700km max.

Jinak mám 2.0 96kw a naprostá spokojenost. Počítač ukazuje spotřebu 5l.
Ford Focus Mk3.5 Titanium
- pj$lf
- Junior
- Příspěvky: 351
- Registrován: 25.08.2010 12:20
- Bydliště: Praha
Re: MK3 velikost nadrze
Mev: No co ukazuje PP neni az tak zajimavy, protoze malokomu ukazuje presne. Ja mam treba lehkyho optimistu, co ukazuje o 0.5-0.6L nizsi spotrebu na 100km, nez je realita pri tankovani od plne do plne 

-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: MK3 velikost nadrze
Dojezd při dotankování to ukazuje propočtem na 58L průměrné spotřeby na palubáku. Aby to měřilo i dojezd přesně, musí se při tankování nulovat PP. Při dojíždění nádrže z průměru PP dopočte rozsvícení hladového oka a dojezdové km. Proto je nutné pro přesnos nulovat při tankování PP.
Každá nádrž a snímač hladového oka je nastavena tak, že i při dojezdu "0" dle průměrné spotřeby z PP je tam ještě nějaký litřík. Dle normy ISO, každá nádrž na kapalinu, musí mít rezervu pro roztažnost kapaliny, a bezpečnou rezervu při mechanickou deformaci - promáčknutí při bouračce. Je to daný procentuelně pro udaný obsah nádrže. Jestli je udáváno 58L v manuálu , musí se tam vlést teoreticky minimálně dalších 10 - 12 L. Ale nevleze i ve snaze si pohrát s pistolí. Vzduchová bublina je konstruována na stropě nádrže tak , aby český řidič šetřílek nemohl tuto vzduchovou diletaci zaplnit. Z části jde, zakolíbáním auta a dalším docvrkáváním do nádrže.
Mám vyzkoušeno u jedné pumpy, kde u stojanů je vyvýšenina, na které nechám zadní nápravu a předkem s ní sjedu. V tomto případě dle pěnění benzínu do prvého vypnutí dostanu do nádrže 63L a po zakývání autem se tam vleze 65-66 L. I v tomto případě tam stále nějaká vzduchová bublina je, ale nedoporučuji i ta bublina je již ztlačená a rozpínáním může přes hrdlo udělat kaluž při stání na slunci. Toto jen v případě že vyjíždíte na dovolenou nebo delší trasu.
Né že bych byl tím šetřílkem, ale na Maďarách laciný benzín nebyl, tak to muselo přes ně v nádrži vydržet.
Každá nádrž a snímač hladového oka je nastavena tak, že i při dojezdu "0" dle průměrné spotřeby z PP je tam ještě nějaký litřík. Dle normy ISO, každá nádrž na kapalinu, musí mít rezervu pro roztažnost kapaliny, a bezpečnou rezervu při mechanickou deformaci - promáčknutí při bouračce. Je to daný procentuelně pro udaný obsah nádrže. Jestli je udáváno 58L v manuálu , musí se tam vlést teoreticky minimálně dalších 10 - 12 L. Ale nevleze i ve snaze si pohrát s pistolí. Vzduchová bublina je konstruována na stropě nádrže tak , aby český řidič šetřílek nemohl tuto vzduchovou diletaci zaplnit. Z části jde, zakolíbáním auta a dalším docvrkáváním do nádrže.
Mám vyzkoušeno u jedné pumpy, kde u stojanů je vyvýšenina, na které nechám zadní nápravu a předkem s ní sjedu. V tomto případě dle pěnění benzínu do prvého vypnutí dostanu do nádrže 63L a po zakývání autem se tam vleze 65-66 L. I v tomto případě tam stále nějaká vzduchová bublina je, ale nedoporučuji i ta bublina je již ztlačená a rozpínáním může přes hrdlo udělat kaluž při stání na slunci. Toto jen v případě že vyjíždíte na dovolenou nebo delší trasu.
Né že bych byl tím šetřílkem, ale na Maďarách laciný benzín nebyl, tak to muselo přes ně v nádrži vydržet.

BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: MK3 velikost nadrze
dojezd se podle me pocita z poslednich x (1000km?) bez ohledu na to, zda vynulujes PP nebo ne. protoze pri vynulovani PP a pri vyjezdu z pumpy mam na PP treba 15 prumer a dojezd nemam 400, ale zpravidla neco kolem 770-850 km podle toho, jak jsem jezdil predtim. A ten dojezd se meni hodne pomalu, resp.dojezd + km od tankovani, porad se to placa kolem 800km
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4028
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: MK3 velikost nadrze
Nejvíc mi to ukazovalo dojezd 1060km 

- winn
- .
- Příspěvky: 1535
- Registrován: 20.05.2012 06:23
- Bydliště: Usti n. L.
Re: MK3 velikost nadrze
me 635, nakakat na dieseldjdekl píše:Nejvíc mi to ukazovalo dojezd 1060km

Oprava vulgarismu


BMW F80 M3 Competition
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4028
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: MK3 velikost nadrze
A když jezdím jen couračky po Praze tak kolem 880 

- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: MK3 velikost nadrze
Během pěti stran jsme nedošli vlastně k ničemu, takže já svůj PP přelepuji žvýkačkou 

-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: MK3 velikost nadrze
Ja jsem nejvic mel asi neco tesne pod 900. Ale to musim jezdit dlouho mimo mesto a placat se s prumerem kolem 6, ale ten dojezd je pocitany podle me za hodne km dozadu a v tom vzdycky ja Prazak
budu mit nejakou kratkou couracku za 9, i kdyz vaha v tom prumeru nebude tak velka.


Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů