Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda
- 6666667
- Pokročilý
- Příspěvky: 698
- Registrován: 06.05.2011 17:25
- Bydliště: od Olomóce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda
Začíná to vypadat fakt dobře. Doufám, že to dotáhneš do konce, jinak by to byla vážně škoda. Můžeš napsat na kolik by ta sranda přišla. Vím, že to nemáš hotový, ale jen tak orientačně.
Byl Focus ST225-TimeAttack Brno 2:32
Byla Mazda RX-8-CrashAttack Brno 0:00
Je Fiesta ST180 new project
Byla Mazda RX-8-CrashAttack Brno 0:00
Je Fiesta ST180 new project
- moskito
- .
- Příspěvky: 982
- Registrován: 31.08.2010 21:10
- Bydliště: Liberec a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda
Mně by stačily teplota oleje, tlak oleje, tlak turba a lambda. 

Dreamscience ModX Cobra sportscat RS svíčky, spojka, ojl kůler a airbox Radtec intercooler Whiteline 24mm RARB + rear camber kit, Powerflex front, Bilstein B4 Quaife LSD TD ProRace 1.2 Millers oils CFS 5W40 NT
mojeauto.cz
mojeauto.cz
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda
ak to nie je otazka dalsich kablov a snimacov, ja by som prijal aj spotrebu...
- Jarda79
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 29.07.2011 23:47
- Bydliště: Brno
Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda
Osobně bych to udělal co nejjednodušší, tak 3 - 4 údaje a hlavně takový který nejsou na jinejch budíkách v autě. Rychlost asi odečtu rychleji z normálního tachometru než z displeje....
BTW, budeš ještě nějak řešit idnikaci zařazenýho kvaltu? To by se mně fakt líbilo (a občes hodilo).
Doufám že do totáhneš do konce, už se na to těším jak děcko na vánoce....

BTW, budeš ještě nějak řešit idnikaci zařazenýho kvaltu? To by se mně fakt líbilo (a občes hodilo).
Doufám že do totáhneš do konce, už se na to těším jak děcko na vánoce....



- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda
No zarazenou rychlost na co? Ty nevis co mas zarazeneho? Jedine s cim mam problemy je ze se furt snazim ve vsech autech cpat 6ku jelilkoz sem najel hodne km s autama co mely 6ti kvalt....
- petrpetrpetr
- Pokročilý
- Příspěvky: 528
- Registrován: 11.03.2011 21:16
Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda
On myslel asi něco takového, jako v rally.

Občas, když jedeš na krev se to hodí vědět v mžiku co tam máš za kvalt. Dneska odpovím na otázky a snad se dostanu k tomu naprogramovat další featury.

Občas, když jedeš na krev se to hodí vědět v mžiku co tam máš za kvalt. Dneska odpovím na otázky a snad se dostanu k tomu naprogramovat další featury.
- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda
Celkove to bude umet cist hodne udaju - nebylo by od veci je rozdelit na treba 3 mody (okruh / bezny provoz / diagnostika ) s moznosti mezi nima prepinat podle situace.

Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam

- Zdwora
- Test driver
- Příspěvky: 3001
- Registrován: 26.07.2009 15:07
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda
Ty ukazatele kvaltu davaj smysl u sekvence, u Hcka me nejak unika duvod
Jinak ten martasuv napad s vice "plochama" mi dava smysl, pri courani po meste meste clovek asi sleduje spis tu spotrebu nez tlak oleje. Martas je proste chytry chlapec 


- moskito
- .
- Příspěvky: 982
- Registrován: 31.08.2010 21:10
- Bydliště: Liberec a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda
Jooo... několik módů to by byla parádička!
Jinak taky nějak nechápu k čemu ukazatel rychlosti...
A také bych nezdvojoval něco, co je možné "spolehlivě" (je to Ford) odečíst z jiných budíků.

Jinak taky nějak nechápu k čemu ukazatel rychlosti...
A také bych nezdvojoval něco, co je možné "spolehlivě" (je to Ford) odečíst z jiných budíků.
Dreamscience ModX Cobra sportscat RS svíčky, spojka, ojl kůler a airbox Radtec intercooler Whiteline 24mm RARB + rear camber kit, Powerflex front, Bilstein B4 Quaife LSD TD ProRace 1.2 Millers oils CFS 5W40 NT
mojeauto.cz
mojeauto.cz
- petrpetrpetr
- Pokročilý
- Příspěvky: 528
- Registrován: 11.03.2011 21:16
Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda
Ano, zatím to bude umět všechny ECU přes CAN sběrnici. Takže testováno zatím na VW, Ford a jiné novější káry.TripleJay píše:te peero, tak toto je bombovica![]()
hlavne ak by to teda bolo pouzitelne aj na ine znacky a modely aut
![]()
Zatím nemám prakticky nic, co by "fungovalo" na 100%. Až budu mít funkční celek, pak se bude řešit co dál.Jarda79 píše:začíná to mít reálný obrysy, super. Nechci teda vypadat jako nenažranec který chce sbalit tvoje know-how, ale nechceš sem hodit schéma, že by si mohl každej navrhnout plošňák podle toho kam si to umístí? Samozřejmě jen za předpokladu že ti no nebude vadit...
To by byla paráda. Mám sice vysokou na tento na podobný obor, ale nějak jsem to neřešil, takže bych se pak asi určitě ozval.Dragic píše:Tak jsem to prověřil a mám potvrzeno že mi desku navrhnou vyrobí a osadí SMD. stačí schéma a typy pouzder co máš nakoupené
Teplotu chcu logovat přes externí Bosch čidla, to už mám odladěné a kód napsaný, jen se budou muset vést vodiče až k tomu. Leda to brát přes ecu, ale ta zase není wideband.Zdwora píše:Osobne bych jeste sledoval teplotu oleje a napeti "na palube"... jinak paradne postupujes![]()
Těžko říct, když jsem kupoval odpory nebo nějaké PIC, tak jsem to všechno bral tak po 5ti kusech apod. K tomu nějaké káblíky apod. Záleží na ceně plošňáku a nějaké krabice. Drahý je také OBD kabel s konektorem. Ale myslím si, že do 2k je reálné. Ale to jsem střelil jen tak od pasu.6666667 píše:Začíná to vypadat fakt dobře. Doufám, že to dotáhneš do konce, jinak by to byla vážně škoda. Můžeš napsat na kolik by ta sranda přišla. Vím, že to nemáš hotový, ale jen tak orientačně.
JJ, to chci také, olej do vany do výpustního šroubu + čidlo + redukce. Tlak turba mosím zjistit, tlak oleje půjde. Lambdu chci, ale mosím sehnat snímač. Ten je hodně drahý z USA.moskito píše:Mně by stačily teplota oleje, tlak oleje, tlak turba a lambda.
Spotřeba si myslím je otazkou pár matematických výpočtů založených na ujeté vzdálenosti a dalších jednotek.TripleJay píše:ak to nie je otazka dalsich kablov a snimacov, ja by som prijal aj spotrebu...
Já to udělám (naprogramuj) asi tak, že si z množiny údajů každý vybere co kde chce mít umístěno a ono mu to tam zobrazí. Zařazený kvalt už jsem psal. Navíc tam chci LEDku větší diodu s tím, že si každý nastaví hranici otáček a ono mu to bude svítit + možnost aktustického upozornění na přeřazení.Jarda79 píše:Osobně bych to udělal co nejjednodušší, tak 3 - 4 údaje a hlavně takový který nejsou na jinejch budíkách v autě. Rychlost asi odečtu rychleji z normálního tachometru než z displeje....
BTW, budeš ještě nějak řešit idnikaci zařazenýho kvaltu? To by se mně fakt líbilo (a občes hodilo).
Doufám že do totáhneš do konce, už se na to těším jak děcko na vánoce....![]()
![]()
Jojo, to byla i moje idea. V menu nastavení možnost čtení chybových kódů z ECU (nebudeme muse utrácet za diagnostiku), pak race a normal. V race režimu třeba upozornění na přeřazení apod.Marťas píše:Celkove to bude umet cist hodne udaju - nebylo by od veci je rozdelit na treba 3 mody (okruh / bezny provoz / diagnostika ) s moznosti mezi nima prepinat podle situace.
No pokud budu dávat do toho GPS modul (20 Hz), tak by to rychlost četlo z GPS, což je trošičku jiná hodnota než máme na budíkáchmoskito píše:Jooo... několik módů to by byla parádička!![]()
Jinak taky nějak nechápu k čemu ukazatel rychlosti...
A také bych nezdvojoval něco, co je možné "spolehlivě" (je to Ford) odečíst z jiných budíků.

- petrpetrpetr
- Pokročilý
- Příspěvky: 528
- Registrován: 11.03.2011 21:16
Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda

Takže docela velký zlom. Ty barevné TFT displeje jsou hodně pomalé, potvrzeno ze strany výrobce. Tím pádem celkem jistě odpadá u tohoto barevného možnost logování a další rychlé překreslovací efekty (hladina rpm apod.). Samozřejmě zobrazovat rychlost a pár takových údajů (olej, voda, rpm) není problém, ale pro rozsáhlejší seznam, který jsem chtěl naimplementovat to nebude.
Zatím nejrychlejší je znakový display 16x2 a jeho varianty (20x2, 20x4, atd.).
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9494
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda
Ahoj kdyby jsi chtěl a dalo by se to použít, tak mám dost displejů z telefonů. Kdyby jsi měl zájem, tak mi napiš SZ 

- petrpetrpetr
- Pokročilý
- Příspěvky: 528
- Registrován: 11.03.2011 21:16
Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda
Tak jsem to snad trochu vymyslel. Display je stále "pomalý", ale pomocí přerušení jsem přišel na to, jak logovat na kartu a provádět jiné akce v daný čas.
Takže už navrhuju menu + layouty + možnost změny barvy.
Takže už navrhuju menu + layouty + možnost změny barvy.
- Czech Fan
- Nováček
- Příspěvky: 49
- Registrován: 28.10.2009 23:54
- Bydliště: Praha (Neratovice)
Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda
Docela zajímavé video. Pro ty co mají navigaci Garmin by to byla taky jedna varianta celkem elegantního řešení, data to bere z diagnostické zásuvky a nevyžaduje to žádnou instalaci dodatečného displaye. Samozřejmě, že to nezobrazuje všechny údaje o kterých je tu řeč. http://www.youtube.com/watch?v=6Lfy_5NM ... tube_gdata
Focus ST, 2007, 5D, Orange, Bluefin, kit K&N, IC Dreamscience, RS Clutch
Mustang GT MK6 2017, 5.0 V8, AUT
Mustang GT MK6 2017, 5.0 V8, AUT
- p4ra
- Zkušený
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 07.05.2012 15:31
- Bydliště: Nové Zámky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda
Toto vyzera dobre.
Zakupil by som. 


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů