Stránka 5 z 13
Re: Pár rad ohledně ST170
Napsal: 07.10.2011 21:47
od kozlow
spolujezdci si toho nevšimnou, či přisuzují cukání řidiči.
možná to jen cuká, poňáč fofo chce jet rychleji, něco jako pejsek když jde na procházku.
Dobrá, když to shrneme, nejčastěji měníme kabely a svíčky, které to tlumí, aditiva také cukání eliminují.
Ale i tak musí existovat nějaké normální vysvětlení, ne ? Osobně zkusím ještě ta aditiva.
Re: Pár rad ohledně ST170
Napsal: 07.10.2011 21:50
od pzi
Spíš mě zajímá u koho se to neprojevuje,neprojelivo a jestli se toho zbavil.
Re: Pár rad ohledně ST170
Napsal: 07.10.2011 22:10
od kozlow
ještě malej marty nic nenapsal

Re: Pár rad ohledně ST170
Napsal: 07.10.2011 22:13
od pzi
To je nás tak málo?
Re: Pár rad ohledně ST170
Napsal: 07.10.2011 22:15
od kozlow
z těch aktivních na fóru my dva, cizaa, polarite, sodri, malej marty a pak už o nikom, kdo by něco víc hodil do pranice, nevím, nebo si nevybavím

Re: Pár rad ohledně ST170
Napsal: 07.10.2011 22:18
od pzi
Taky mě nikdo jiný nenapadá, že by nastal útlum ST 170

Re: Pár rad ohledně ST170
Napsal: 07.10.2011 22:21
od kozlow
tak ono to tady snad nebylo nikdy rozšířenější. Leda když měl ST Fokal a ten hoch, co má teď subaru, ale to sme tu zase nebyli my
Zkusím se na to škubání přeptat fokala. Když nemá upito, tak si i něco vybaví

Re: Pár rad ohledně ST170
Napsal: 07.10.2011 22:30
od pzi
Dobrej nápad

Re: Pár rad ohledně ST170
Napsal: 08.10.2011 04:13
od Sodri
Devilstorm by se taky mohl vyjádřit

Re: Pár rad ohledně ST170
Napsal: 08.10.2011 10:24
od pzi
Ale všichni ho kupovali jeté, škoda že tu neni nikdo kdo ho má od začátu.
Re: Pár rad ohledně ST170
Napsal: 08.10.2011 11:05
od cizaa
pzi píše:škoda že tu neni nikdo kdo ho má od začátu.
Myslíš magora, kterej by dal devět set tyček za obyčejnýho Focusa? :-DDD
Re: Pár rad ohledně ST170
Napsal: 08.10.2011 11:15
od pzi
V té době auta byla dražší, než ted, je to dost těch 9 set tyček, sedana co mám ještě doma tak jeho cena byla přes 750 tis. a to byla jen Ghia v základu a já když ho kupoval tak stál 320 tis. necelé 2 roky starej, dnes za to je nové auto.
Re: Pár rad ohledně ST170
Napsal: 08.10.2011 12:22
od Devilstorm
Prý se mam taky vyjádřit
Zapátral jsem tedy v paměti

Když jsem auto přivezl, trochu to cukalo. Po výměně svíček, to tehdy vymizelo řekněme do nepostřehnutelné oblasti. Svíčky tam byly Champion nějaké platinum, tak jsem tam dával tehdy ty samé. Časem se to vrátilo a občas projevilo, ale jen u studeného motoru. Studené jsem to ale nikdy netočil a netahal za to, tak že to nebylo zase tolik moc znát a po ohřátí se to už neprojevovalo, tak jsem to přisuzoval tomu, že se potřebuje ohřát

Jednu dobu jsem jezdil na 98 oktanový benzín a to jsem o tom vlastně nevěděl vůbec. Mě to ani moc netrápilo, protože to nebylo nic tak znatelného a hrozného. Nevím jak moc to dělá teď Sodrimu, možná to je postupem času znatelnější.
A ještě jsem si vzpomněl... jednou jsem tam nalil trochu E85, že to vyzkouším. Měl jsem tam 2/3 nádrže benzínu, tak jsem to dolil E85. Auto jelo lépe (víc táhlo) ale po ujetí cca 50km se začal objevovat dost silný kopanec cca ve 2300 ot. (vždy to bylo v nachlup stejných otáčkách), hlavně to dělalo při akceleraci a když motor táhnul. Vlastně to co popisoval Cizaa. Tak jsem to dolil 98mičkou a bylo zase dobře a víckrát jsem to už nezkoušel.
Neřikám, že to nemá spojitost se zapalováním, ale já bych hledal chybu i někde jinde. Vstřikování a celkově příprava směsi? Nebo jen nějaké čidlo? Teď už si to nepamatuji přesně ale při kolika otáčkách mění profil sání a při kolika ventilů? Ventily myslím nějak přes 4000, ale sání nevím...
Re: Pár rad ohledně ST170
Napsal: 08.10.2011 13:00
od kozlow
profil sání? 6000, ne?
Jinak ano ano, 2300, to je ta bájná hranice.
Děkujeme za vyjádření, Devilstorme

Re: Pár rad ohledně ST170
Napsal: 08.10.2011 13:09
od cizaa
Sání je variabilní a servo tahá za palec podle aktuální potřeby (sešlápnutí plynu). A časování nastupuje v 5.000 rpm, ne?