Stránka 5 z 330

Napsal: 21.02.2006 06:26
od zirafak
Masox....musim iba suhlasit.Osobne povazujem za neekonomicke a nebezpecne vyhadzovat rychlost do neutralu,hlavne v takom obdobi,ake je teraz.Ale je to kazdeho vlastny styl.Ak si myslia,ze sa tym setri benzin,je to OK!!!!!

Napsal: 21.02.2006 13:41
od mirass
Taky souhlasím s tím, že by se neměla vyřazovat rychlost. A nejenom v zimním období, ale i v létě, protože motor je chlazen vodou a tím, že se vyřadí, tak voda pomaleji koluje v okruhu a motor se přehřívá.

Napsal: 21.02.2006 21:30
od speedy
Tak jak si to napsal, tak to by se ti ten motor přehřál jen kdybys ho nechal běžet nastartovaný před barákem... :lol:
Ale je fakt, že když z kopce vyřadíš, tak na BC ti to ukáže malinkou spotřebu a když nevyřadíš a nemáš nohu na plynu, ukazuje to dokonce nulu...ale je to věc každého soudruha :wink: :lol:

Napsal: 21.02.2006 21:32
od Focusini
Někde se psalo, že při volnoběhu je spotřeba asi 0,6 litru - pokud brzdím motorem, neukazuje to opravdu spotřebu žádnou.

Napsal: 22.02.2006 08:46
od vilda
Nojo ale s kvaltem asi mnohem mín ujedeš asi každého věc. 100lidi sto názoru kdo ví co je lepší.

test spotreby

Napsal: 22.02.2006 23:26
od Agin
Byl jsem minuly tyden na horach (A) a tak jsem to testl Rozvadov - Rozvadov. Vysledek je solidni 747 km - 53 litru => spotreba 7,1. A to bylo fakt hnusny pocasi - kus dalnice 80tkou a trepal jsem se strachy. Pak na miste popojeti k vlekum a tak + s retezy k chate (chces-li setri za ubytovani doporucuji ubytovani na nejakem prodsim kopecku, tam se tem skopcakum nechce skrabat a tak je to tam levnejsi :D ). Po ceste zpet obvykla nedelni zacpa pred Mnichovem, takze 50 km popojizdecka.
Suma sumarum si myslim, ze to je pekny cislo.
Jinak po Praze to ma samo vetsi zizen.

Napsal: 23.02.2006 00:36
od Agin
Protoze mam sveho FF rad a snazim se pro nej delat co mu na ... parabolach svetel vidim jezdim pro benzin ke znackovym pumpam. Hlaven k Shellce. Mozna je to marketing ale na mne to plati.

Dotaz ale zni, jestli je nejaky vyraz rozdil mezi normalnim palivem a palivem Shell V Power. Stoji o necele 2 kacky na litr vic coz neni zas tolik (kdo by svemu autu uprel par haliru na kilometr). Otazka je jestli to auto vubec oceni. lepsi vykon? spotreba? vydrz? nevim. Ma nekdo tyhle zkusenosti???

Shell pise ze.. "Shell V-Power je vyvinut k tomu, aby čistil Váš motor během jízdy. Pomáhá odstraňovat nečistoty na ventilech a zajišťuje nejlepší formu vstřikovacích palivových trysek. To je jeden z důvodů, proč může Shell V-Power zlepšit okamžitou reakci již od prvního použití". Ale neni to zas jen ten marketing?! :evil: :evil: :evil:

Napsal: 23.02.2006 00:48
od driver
shell V-power je normálně 95oktanový benzín,stejný jako každý jiný,tam nebude lepší výkon,akorát je tam přidané nějaké to aditivum,které udržuje motor od nečistit,to co říkají že čistí motor asi pravda bude,určitě to mají odskoušené.
Já dávám do focuse taky kvalitní benzín,taky shell v-power

Zkoušel jsem i shell v-power racing,a můžu říct že auto jede hned jinak,jakoby ožije,jde to poznat hned po prvním natankování.

Napsal: 23.02.2006 07:18
od zirafak
Osobne moje auto rozmaznavam tiez iba Shell benzinom.Shell V POWER tankujem vacsinou ked zlacnie benzin :lol:,vacsinou jazdim na obycajnu 95 Shell a obcas,ked chcem,aby sa moje auticko vyblaznilo,tak dostane aj POWER RACING.Neviem,ci som tak ovplyvneny reklamou a marketingom spolocnosti Shell,ale moje auto/ale nielen moje.Tvrdia to aj iny/ jazdi s tymto benzinom ako vymenene.Reakcia po stlaceni plynoveho pedalu a akceleracia su vazne podstatne lepsie.Len ta cena :(

Napsal: 23.02.2006 21:53
od Focusini
No tak jste mě pěkně nalákali to zkusit. Asi bude lepší, když budu mít nádrž skoro vyjetou, abych to nemíchal s tím původním, co ?

Napsal: 24.02.2006 05:40
od masox
jj taky mě nahlodali to zkusit, ale asi bych měl strach do prázdné nádrže, myslím že když natankuju LEPSI tak tomu neublížím, protože nevím na jaký je seřízený motor, teda nevím jestli u FF se to musi taky ale na FAVO jsem si musel nechat seřídit předstih a odtrh než jsem vzalo lepší benzín. Ale to bylo z 91 na 95 oktanu, tady se piše že shell power je 95 ale lepší, jak by to bylo v případě natankování 98 nebo 100 oktanového, mužu normálně bez zásahu do motoru.

Napsal: 24.02.2006 06:40
od zirafak
Focusini,Masox.....nechceli sme Vas Driver-em pokusat,ale verte,ze za vyskusanie ten benzin aj za tu cenu naozaj stoji.Uvidim,ako to budete pocitovat vy.Postrehy dufam ze napisete.
Lepsie je ho natankovat,ked bude prazdna nadrz.Nieje problem ho vsak miesat z obycajnou 95-kou.
Masox....ziadna obava.Power racing 100 tam kludne nalej a nic neupravuj.Oktanove cislo pre benzinak Focus je minimalne 95.Takze benzin s vyssim oktanovym cislom tam naliat mozes bez obav.
Dost som o tom cital,ze to nema vyznam,ale ja som tu zmenu spravania mojho auta postrehol.

Napsal: 24.02.2006 09:12
od swm
masox píše:jj taky mě nahlodali to zkusit...
Te trosku odhlodam: s v-power zadny rozdil, racing jsem zatim nezkousel.

Napsal: 24.02.2006 09:23
od Honza
Zkoušel jsem W-Power,nevím,asi bez rozdílu,ale asi je to pro auto lepší.Racing asi vyzkouším.
A párkrát jsem vzal plnou Blue octan 99 a myslím,že to líp jelo a trochu klesla spotřeba

Napsal: 24.02.2006 23:49
od driver
For Masox-
V-power racing ti z motorem nic neudělá,to nemusíš mít strach,žádný předstih nemusíš upravovat,tam se upravuje sám automaticky.