Stránka 5 z 6

Re: Zaškubání motoru

Napsal: 15.04.2013 16:54
od lucky.jack
Přidřenej je myšleno zanesenej karbonem a nemůže se pořádně hýbat šoupě :wink:

Re: Zaškubání motoru

Napsal: 15.04.2013 16:59
od Klvys
No teď jsem to zadělal ale jak jsem psal přispěvek předtím ted to obcas jakoby uděla zvuk zajiskření a jemně motor změní chod na volnoběh to ale nevím jestli dělalo už před zadělaním nebo to dělalo i při otevřenem egr ventilu.

Re: Zaškubání motoru

Napsal: 15.04.2013 17:34
od Klvys
Tak jsem to dal zpátky do stejneho stavu a uz to jako by něděla ten jiskřiví zvuk ani nemění to chod motoru... ale cuka to furt:(

Re: Zaškubání motoru

Napsal: 15.04.2013 17:50
od foki
Klvys píše:Tak jsem to dal zpátky do stejneho stavu a uz to jako by něděla ten jiskřiví zvuk ani nemění to chod motoru... ale cuka to furt:(

smiř se s tím proste jsi si koupil patecni diesel . :totlsmile:

Re: Zaškubání motoru

Napsal: 15.04.2013 17:54
od Klvys
Foki: Děláš jako bych tu měl jediný diesla na foru a jediný problemy s autem než abys poradil tak jen narážíš a podobně

Re: Zaškubání motoru

Napsal: 15.04.2013 18:08
od Jardak
A zkusil si to aspoň projet s tou záslepkou?

Re: Zaškubání motoru

Napsal: 15.04.2013 18:11
od Klvys
jojo projel cukalo to dost

Re: Zaškubání motoru

Napsal: 15.04.2013 18:20
od Jardak
Tak to EGR ventilem nebude. Na tom fucusu co jsem ho měnil to sice házelo chybu,ale ja jízdy žádný cukání nebylo.
Ještě mě napadá,co zkontrolovat snímač otáček kliky jestli není obalenej železnými pilinami ze setrváku? Setrvák by sice měl po 30 tkm bejt OK,ale když si v těchto kilometrech dělal vstřiky.... :nixw: je to ještě jedna z mála věcí co je vhodný zkontrolovat a nic to nestojí...

Re: Zaškubání motoru

Napsal: 15.04.2013 18:20
od smoula
Není lepší to prostě dát do servisu at ti udělají diagnostiku? Takhle si to budeš dělat sám, zkoušet různé opravy a pod, a ve výsledku dopadneš hůř, než kdybys to rovnou hodil do servisu a vysolil ještě nějaký prachy za opravu :wink:

Re: Zaškubání motoru

Napsal: 15.04.2013 18:24
od phofy
Tak ono si kup auto cca za 180 000kč a ještě do toho vraž 20000kč a to už nebudeš mít peníze na servis :mrgreen:

Re: Zaškubání motoru

Napsal: 15.04.2013 18:25
od smoula
A ještě mě napadlo, co to vzít na pořádnou projíždku, dávat tomu 10min pořádně napít, furt plnej 4tis otáček. Třeba je to zlenivělé a tohle by pomohlo ;)

Re: Zaškubání motoru

Napsal: 15.04.2013 18:26
od smoula
phofy píše:Tak ono si kup auto cca za 180 000kč a ještě do toho vraž 20000kč a to už nebudeš mít peníze na servis :mrgreen:
Asi sem blbej, ale pokud mám na účtě 200tis, tak si prostě auto za 180tis nekoupím. Asi sem divnej, ale když už si chci koupit dražší věc, tak musím mít na účtě minimálně 2x tolik :nixw:

Re: Zaškubání motoru

Napsal: 15.04.2013 18:31
od Klvys
No zítra to zavezu opět do servisu minuly týden mi to dali jezdilo to v sobotu jsem jel do olomouce udělalo to za 100Km asi 3-4x a teď dneska to udělalo za 20km ujetych asi 20x.
Jardak: Nevím kde je snímač otáček?

Tak auto celkové nemá skoro zadne skrabance jen nějake bylo to z města auto. Vzhledově fakt jako by nic nemělo najeto brzdy interier všechno jak nové. Brzdy pokud byly měněné tak ale stějně všechno s fordu jsou tam original furt kotouče vyfuk není ani načnuty rezí takže ty kilometry to bude mít. Ale prostě nechapu proč to děla takový bordel :-(

Re: Zaškubání motoru

Napsal: 15.04.2013 18:36
od phofy
smoula píše:
phofy píše:Tak ono si kup auto cca za 180 000kč a ještě do toho vraž 20000kč a to už nebudeš mít peníze na servis :mrgreen:
Asi sem blbej, ale pokud mám na účtě 200tis, tak si prostě auto za 180tis nekoupím. Asi sem divnej, ale když už si chci koupit dražší věc, tak musím mít na účtě minimálně 2x tolik :nixw:
Tak oni všichni nemají tu možnost si našetřit tolik :mrgreen:
Jinak jsem taky zastánce, že musíš mít rezervy. Já mám taky rezervy a ty se pohybují 1 - 2 platy. Bohužel mi je vysál setrvák a teď co jsem našetřil půjde do brzd, ale mám pořád rezervu :)

Re: Zaškubání motoru

Napsal: 15.04.2013 18:38
od Jardak
Snímač je na zadní straně motoru,poblíž místa jak vychází pravá poloosa z převodovky.
Potřebuješ nutně jámu,nebo zvedák. Před demontáží je taky třeba si poznačit,nebo změřit jeho polohu abys ho namontoval do stejný pozice.