Stránka 5 z 8

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 09.06.2009 08:42
od foki
goodbuy píše:
Spousta Focusu 1 se prohani po silnicich a jejich majitele nemaji potuchy ze se jejich stroj muze zniceho nic vypnout. Opet zajdu du dusledku, policie by pri nehode mela poslat motor na expertizu, zjisit zda ma ucpany vstriky a pak podle okolnosti nehody vymahat nebo alespon pomerem vymahat skody na zivotech, majetku po tom kdo vozidlo dodava na trh. Ma to svoji logiku pri zjisteni ucpanych vstriku je velmi pravdepodobne ze byly pricinou nehody a to uz Ford na špatnou naftu neukecá.
nejak jsem nepochopil pointu , to jako kdyz ti treba praskne remen a zastavi se to tak pujdes zalovat vyrobce remenu ? kdyz ti vytece voda , motor uvaris a ten se zadre tak pujdes zalovat vyrobce chladicu ? a myslim si ze ma kazdy jet tak aby bych schopen v pripade prekazky nebo defektu bezpecne zastavit . to je to same jako kdyz píchnes a poletis treba 180km/h nebo 90km/h . kdy jsi schopen to bezpecneji ustát ?

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 09.06.2009 10:13
od goodbuy
to: Foki

pointa je v tom momentu překvapení, kdy to nečekáš a vypne se díky delphi motor, navíc je to potichu, to znamená že reakce řidiče je na danou situaci zákonitě o pár setin pomalejší (což může být zásadní pro ohrožení na životě), než např. při prasknutí řemene (okamžitý rachot). Navic jak už psal Vaculík, zvyšuje se pravděpodobnost, že se to vypne při předjíždnění, protože potřebujeme krátkodobě větší výkon. Ostatní závady co píšeš se samozřejmě můžou stát jakémukoliv autu, ale Focus 1(opel,renault s delphi asi také nevím jestli u těchto automobilek dokáže palubní deska diagnostikovat, že čerpadlo je kaput) má bohužel o jednu potencionální poruchu a to dost nebezpočnou oproti ostatní vozidlům víc.

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 09.06.2009 10:16
od SilverGhost
Znovu bych rád uvedl, že vstřiky nám odešly ve firmě u Mondea, které nemělo ani tři roky a které tankovalo výhradně OMV. Firemní karta, tak proč by tankoval jinde? Žádné JZD ani nic podobného.
Takže varianty jsou:
a) Opravdu natankoval u některé OMV cinknuté palivo.
b) Tohle vstřikování je extrémně zatížený a choulostivý systém, který je (zřejmě) kvůli požadované ceně navržen nedostatečně.

Můj názor je ... ano, modří již vědí ... b) :mrgreen:

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 09.06.2009 10:20
od SilverGhost
BTW - pár měsíců staré Mondeo letos kolegovi uprostřed dálnice náhle vyplo v plné rychlosti. Prostě něco jako modrá obrazovka 8O Ale na papíře ty parametry moderních aut fakt vypadají dobře :lol:

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 09.06.2009 10:41
od Anndy
a dokazal zastavit bez ujmy? :D

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 09.06.2009 10:45
od tomason
Je to CR první generace ,jak sem psal a zkušenosti uživatelů stěžovatelů hovoří jasně Delphi nemá dlouhou životnost a je velmi náchylné na přidření a jestli to nastane u auta s 50000km je to jak výrobní vada .Je logické že v zájmu Fordu i Delphi je nic neměnit ,proč taky dokažte ,že ste tankovali jen naftu s dostatečnou mazivostí nikdo to nedokáže není jak .100% jistota manipulace s naftou není ani u OMV ta je možná jen u Benziny a to píšu možná(vlastní doprava) .Jak psal Vaculík Ford s CR i Mondeo s CR Delphi je z bazaru časovaná bomba jestli se to stane i u čerstvého dovozu z Německa platí to stejně a koupě auta bez servisní historie je totální kauf ,toto auto bych koupil tak s 30-50 tisíci dodatečné slevy a uháněl na testy čerpadla a vstřiků .Naštěstí sem šťoural a proto sem Fofo1 nechtěl právě kuli těmto problémům .Zde se jeví prevence před překupníky jako velmi žádaná ,tak jako ,aditivace nafty Vifem, který dokáže vázat i vodu a může zachránit čerpadlo ,když natankujete pajc nebo pumpa nebude odkalovaná .Porodní bolesti se zdá sou už vyřešeny a dokonce Delphi vyvynulo nové vstřiky co vydrží po celou životnost motoru už sou v Mercedesu Benz hlavu vzhůru :wink:

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 09.06.2009 11:16
od berkym
Keďže som zakladateľom tohoto vlákna, patrilo by sa zreferovať, ako som dopadol.Tak nakoniec to bola závada dvojhmotového zotr. + komplet nová spojka. diagnostzika nevyhlásila žiadne problémy, dúfam, že to platí aj pre vstriky a čerpadlo. (auto bolo napojjené takmer hodinu). pri tej príležitosti mi bolo nyvrhnuté vymenit komplet brzdy, takže už brzdím novým obloženim na nových kotúčoch.posledna drobnosť, výmena akéhosi remena (rozvodový to nebol)
cena za komplet 770€.
Teraz dúfam, že najbližší rok auto nič nezapýta.ale ako tak čítam Vaše dotazy, pomaly šetrím na vstreky a čerpadlo... a aditivujem naftu.

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 09.06.2009 11:21
od tomason
Tak to nebylo tak zlé ne :wink: Setrvák je další velký problém Fofo 1 těch co to už potkalo je mraky :wink:

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 09.06.2009 11:56
od doncamillo
Podla toho, co tu ludia pisu, by som povedal, ze zotrvak je najvacsou slabinou FoFo 1 TDCi.

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 09.06.2009 12:06
od SilverGhost
Anndy píše:a dokazal zastavit bez ujmy? :D
Naštěstí ano.

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 09.06.2009 12:14
od SilverGhost
tomason píše:.....Porodní bolesti se zdá sou už vyřešeny a dokonce Delphi vyvynulo nové vstřiky co vydrží po celou životnost motoru už sou v Mercedesu Benz hlavu vzhůru :wink:
...přesně tak....

Ad "Delphi 5.0 SP2": Jen doufám, že to nebude jak s Windowsama, kde MS taky už asi u dvacáté verze tvrdí, že teď už to bude perfektně vyladěné, bezpečené, kompatibilní, spolehlivé a úsporné :mrgreen: :mrgreen:

BTW a nepůjde Delphi taky do kytek s GM ? Bývali prý dost provázaní?

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 09.06.2009 12:21
od SilverGhost
berkym píše:....Tak nakoniec to bola závada dvojhmotového zotr. + komplet nová spojka.
Těmi zvýrazněnými dojmy viz níže sis další problémy tak trochu asi sugeroval, zmátl jsi asi i toho mechanika :mrgreen:

Zdravím . mám focus tdci/74kw, 2003, naj. 172000km dovoz z D (145 000km).
doteraz všetko ok, v zime začal studený štartovať sem.tam na druhý krát. postupne sa mi to začalo stávať častejšie ale inak všetko ok, výkon, dymivosť, všetko v norme.
asi pred týždňom začalo auto občas pri naštartovaní vydávať divné kovové zvuky a nenaskočilo a už sa stalo, že teplé po jazde naskočilo iba na2 al. 3 valce(rachotivý zvuk). keď som sa zdôveril mechanikovi, len tak medzi rečou prehodil aby som rozbil prasiatko, že to vyzerá na vstrekovače a čerpadlo. teraz ma už druhý deň oblieva studený pot, len čo sa k autu priblížim a vo sne vidím svoju rodinu, ako sa najbližšie dva roky namiesto obeda chodí pásť na blízke pole..

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 09.06.2009 13:34
od berkym
s tými studenými štartami asi ano, a ten chod "na dva valce" , tak si úplný laik (ja) vysvetlil ten úžasný rachot, ked sa zotrvák pokúsil vystúpiť z auta :D

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 09.06.2009 20:57
od Gold
při pročítání tohoto vlákna mě docela mrazí v zádech a doufám, že to vše nebude snad až tak jak se píše. Na rovinu přiznávám, že nemám znalosti jako většina z Vás, takže můj názor berte s rezervou. :) Ale pokud se podívám na německé bazary, tak většina FF I má najeto více jak 220 tis.km i daleko více. A pokud by tomu bylo jak píše p. Vaculík, tak všechny tyto auta musí mít měněné vstřiky a možná i čerpadla. Potom by se podle mě měly stávat daleko prodejnější, než auta s doloženým stavem např. 120 tis.km.

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 09.06.2009 21:34
od Vewehr
Jj, v zádech z toho mrazí, ale snad nebude tak zle. Vždycky se uklidňuju, že tahle fóra jsou zatížená velkým výběrovým bias - ti spokojení mlčí. Alespoň se tím uklidňuju :|. BTW, aby se nakonec nezačala počítadla km místo stáčení přetáčet, aby auto vypadalo, že má vyměněný díly :lol:.