Příspěvek
od j.hung » 20.04.2017 18:05
Tak jsem též jakožto jeden z uživatelů FF MKI 1.8 povyměňoval a udělal co se dalo (volnoběžný ventil, podtlaková hadice, podtlaková hadička za klapkou k regulátoru, čištění klapky a váhy)...no bylo by to dobré, až na to, že mi občas otáčky při vyřazení na neutrál začnou stoupat do aleluja než zcela zastavím...no proč to sem píši, chci se zeptat, je možny aby byl KO případně i potenciometr na klapce? Protože zkusil jsem, zde zmíněný reset, že mám na prázdno v II. poloze stlačit pedál na podlahu a zpět a ono ehjle otáčky jsou v klidu. Jenže ujel jsem asi tak 1250km a problém byl před týdnem zpět. Po opětovném sešlápnutí do plna, zase otáčky jsou v pohodě (nyní najeto 400km). Ale míji mě, proč to funguje jen cca 1000km od resetu potenciometru, to by snad udělal po chvilce, kdyby byl KO ne? Díky předem za odpověď.