ballu píše:DjFresh666: důležité je to A3 , zbytek dle použití, nížiny nebo hory, ale jestli tam dáš 5W-40 A3, tak již není celou životnost motoru třeba přecházet na 10W-40. To je pak jen výkřik do tmy a maximálně 10 tis. km a motor vydechne naposledy. 

 
dakujem,,este jedna hlupa otazka (sorry)nemoze sa mi ani nic stat ked prejdem z a1 na a3?
Ma.rt:
Nie je to nic zloziteho,kupis si olej a filter 
 
 
auto si dvihnes:bud zdvihakom,nabehnutim na nadjazdy alebo na montaznej jamy...zaklad je dostat sa pod auto 
 
 
ak lahnes pod auto uvidis tam taky cierny kus vyzera ako spodna polovica pet flase..a v jeho okoli je vypustaci srub..na duratec bol 12" a 14" povolis srub a nechas vytiect olej...ak vytecie povolis tu "flasku"bud orechom tusim 36"alebo klucom na filter..odsrubujes to..vymenis papierovy filter za novy + tesnenie vlozis spat a zasrubujes..zasrubujes aj srob a nalejes olej...
ale pozor
olej pred vypustenim musi byt zohraty
a ak vsetko nasadis ked budes liat novy olej tak musi byt motor studeny...takze pockat kym vychladne a naliat 
 
 
nic tazkeho ak to zvladnem ja tak uy asi kazdy