Ď za odpověď, dokonce jsi tu popisoval umístění toho šroubku ty, nemílím-li se...petulak píše:pomůže.
Problém s otáčkami
- Permabond
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 03.04.2016 18:43
Re: Problém s otáčkami
Ex: Escort 1.6 16V r.v.98
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
- Johny181
- Junior
- Příspěvky: 418
- Registrován: 07.12.2013 22:13
- Bydliště: Klobouky u Brna
Re: Problém s otáčkami
Jako jak říká pomůže ale takové otáčky jsou při ohřátém motoru normální.Nemas třeba špatné uložení motoru? Protože mě zahřátý motor při těchto otáčkách běží normálně plynule že o něm není ve vnitř skoro vědět.
FOFO 1.5 110kw
134kw Ecoboost - 2017 KOMBI TIANIUM - Modrá Deep Impact

FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold
-byl
9let sloužil bez zaváhání


FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold

9let sloužil bez zaváhání

- Permabond
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 03.04.2016 18:43
Re: Problém s otáčkami
to nevím, ale myslím si, že 750ot/min je prostě málo, zvednu to na 850 aspoň, když je tak nízký tak kdejaký spotřebič ho ještě dost sníží i když pak se hned vrátí na těch 750. Dneska se mi stala komická příhoda i když to je jiná rubrika, dám to sem. Ve dveřích je špatný mikrospínač jasná věc, byl jsem venčit psy na louce a nechal jsem klíče v zapalování no a jak tak chodím po louce slyším cvak, dojdu k autu a auto zamkle
Co teď, druhý klíč nemám ještě doma a domů jsem to měl 2km s psama bez vodítka přes město. Věděl jsem že mám doma ještě nějaké klíče od forda (měl jsem esco a monde) Mám ještě omegu 2.6 v6 tak jsem vzal kliče a jel jsem k autu, po delším mordování zámku u spolujezdce se mi to podařilo odemknout... to byla úleva, ale zámek to odnesl a už ho origo klíčem neodemknu zato tím druhým v poho. Neřeším to, mám obědnaný dalkový centrál z ebay za 250,-

Co teď, druhý klíč nemám ještě doma a domů jsem to měl 2km s psama bez vodítka přes město. Věděl jsem že mám doma ještě nějaké klíče od forda (měl jsem esco a monde) Mám ještě omegu 2.6 v6 tak jsem vzal kliče a jel jsem k autu, po delším mordování zámku u spolujezdce se mi to podařilo odemknout... to byla úleva, ale zámek to odnesl a už ho origo klíčem neodemknu zato tím druhým v poho. Neřeším to, mám obědnaný dalkový centrál z ebay za 250,-

Ex: Escort 1.6 16V r.v.98
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 652
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: Problém s otáčkami
Hehe, zásadně ve Fordu nenechávat klíčky 
Bych šutrem vysklil nejlevnější okno. Už kvůli riziku že než dojdu pro klíče tak to udělá obejda co s tim vesele ujede...

Bych šutrem vysklil nejlevnější okno. Už kvůli riziku že než dojdu pro klíče tak to udělá obejda co s tim vesele ujede...
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Problém s otáčkami
jednou, cca před 5ti lety mě v práci kolem nastartovaného auta projel buldozer, a, fik samo se zamklo. tak s kolegou domů pro druhej klíč.
od té doby, klíček v zapalování jen při otevřených dveří. + mám PVC krabičku s druhým klíčkem schovanou na autě, kde, to vím jen já a manželka.

od té doby, klíček v zapalování jen při otevřených dveří. + mám PVC krabičku s druhým klíčkem schovanou na autě, kde, to vím jen já a manželka.


FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s otáčkami
jj ..od te doby co mne tohle auto vypeklo v zime v mrazu tak mam taky jeden klic schovanej na aute(bacha bez chipu takze s nim nejde nastartovat
) ...rano auto zamrzle tak nastartuju,zapnu vyhrejvani celniho okna a jdu oskrabat bocni at muzu hned jed a aby se v aute udelalo teplo tak jsem zabouchl dvere...a hle... sam se zamknul
to se mi stalo 2x a od tech dob bych si nedovolil nechat klice v zapalovani kdyz v tom aute nesedim!!!! a jednou se stalo ze klic v zapalovani a pripojoval jsem jinou baterku...a taky se zamknul...ale to jsem mel mazane otevreny okno na plno....na heveru v dilne to delam vzdy taky tak...budto otevreny 5 dvere nebo aspon okno dolu...kdyz je potreba klice v zapalcu....


Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13477
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Problém s otáčkami
Samozamykání se řeší jinde.
Děkuji.
Děkuji.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s otáčkami


Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Permabond
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 03.04.2016 18:43
Re: Problém s otáčkami

Ex: Escort 1.6 16V r.v.98
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
- thunderace
- .
- Příspěvky: 229
- Registrován: 23.11.2009 18:43
- Bydliště: Český Krumlov
Re: Problém s otáčkami
Koukni jestli ti nefouká vlnovec, prý vibrující volnoběh způsobuje. Teď řeším to samý, dneska mi přišel nový, příští týden vyměním.Permabond píše:to nevím, ale myslím si, že 750ot/min je prostě málo, zvednu to na 850 aspoň, když je tak nízký tak kdejaký spotřebič ho ještě dost sníží i když pak se hned vrátí na těch 750. Dneska se mi stala komická příhoda i když to je jiná rubrika, dám to sem. Ve dveřích je špatný mikrospínač jasná věc, byl jsem venčit psy na louce a nechal jsem klíče v zapalování no a jak tak chodím po louce slyším cvak, dojdu k autu a auto zamkle![]()
Co teď, druhý klíč nemám ještě doma a domů jsem to měl 2km s psama bez vodítka přes město. Věděl jsem že mám doma ještě nějaké klíče od forda (měl jsem esco a monde) Mám ještě omegu 2.6 v6 tak jsem vzal kliče a jel jsem k autu, po delším mordování zámku u spolujezdce se mi to podařilo odemknout... to byla úleva, ale zámek to odnesl a už ho origo klíčem neodemknu zato tím druhým v poho. Neřeším to, mám obědnaný dalkový centrál z ebay za 250,-
focus 2.0 16v st170 127kw 02
focus 1.8 16V combi 85 kw 99
ex: focus 1.8 16V hatch 85 kw 99
ex: mondeo 2.5 V6 ST 200, 151 kw 2000
ex: escort 1.6 16V, 66 kw 97
focus 1.8 16V combi 85 kw 99
ex: focus 1.8 16V hatch 85 kw 99
ex: mondeo 2.5 V6 ST 200, 151 kw 2000
ex: escort 1.6 16V, 66 kw 97
- Permabond
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 03.04.2016 18:43
Re: Problém s otáčkami
Jo dík, mrknu na to, možná že to z pod auta trošku zní jako by byla dírka ve výfuku, ale jen malinká. Když zacpu výfuk, tak je tam tlak slušný.
Ex: Escort 1.6 16V r.v.98
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
- thunderace
- .
- Příspěvky: 229
- Registrován: 23.11.2009 18:43
- Bydliště: Český Krumlov
Re: Problém s otáčkami
já vlnovec dneska vyměnil a moc změna mi to nepřijde. Ale jel jsem jen kousek a do práce. Zítra to testnu víc...
focus 2.0 16v st170 127kw 02
focus 1.8 16V combi 85 kw 99
ex: focus 1.8 16V hatch 85 kw 99
ex: mondeo 2.5 V6 ST 200, 151 kw 2000
ex: escort 1.6 16V, 66 kw 97
focus 1.8 16V combi 85 kw 99
ex: focus 1.8 16V hatch 85 kw 99
ex: mondeo 2.5 V6 ST 200, 151 kw 2000
ex: escort 1.6 16V, 66 kw 97
- Johny181
- Junior
- Příspěvky: 418
- Registrován: 07.12.2013 22:13
- Bydliště: Klobouky u Brna
Re: Problém s otáčkami
Mě jediný na co pomohl novy vlnovec, bylo že nebylo cítit výfukové splodiny v kabině a přestalo to řvát, protože ten starý byl už úplně utržený.Jinak nwm jak by mohl vlnovec něco podobného způsobovat.Možná u po Fl kde je lamda i za vlnovce a za katem že by byla špatná směs nwm.Ja být vama tak se zaměřím na silentbloky motoru a převodovky já vyměnil všechny 3 a jak už sem psal, na volnoběh při dobře zahřátém motoru 750ot. A motor není v kabině téměř znát.Parkrát už jsem chtěl startovat když motor běžel 

FOFO 1.5 110kw
134kw Ecoboost - 2017 KOMBI TIANIUM - Modrá Deep Impact

FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold
-byl
9let sloužil bez zaváhání


FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold

9let sloužil bez zaváhání

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host