Sentik: Já teda ještě nepotkal žádnej diesel co ve velkym mrázu po nahození nesmrdí

Zatím asi největší smrad jsem zažil v práci na firemní Yetine - to byl strašnej smrad, ale i za tepla, tam se snad pálili cigáni, a pak na Golfu Blue TDi - to je úplně odpornost a to má jen 89K km...

Ani moje stará TDDi s průchozím výfukem nesmrdělo takhle a to mělo lehce přes 300K km...
Jinak k tomu autobusu, ještě když jsem jezdil do školy, tak jsem zažil starý karosy 734ky a pamatuju, jak jsme ve vedlejší vesnici sundávali ze starýho rapidu řetězy a autobusákovi se to v zatáčce svezlo a vybral jí v rychlosti smykem a zadkem napřed. Bylo zajímavý sledovat výrazy těch lidí v tom autobusu, ale zvládl to totálně v klidu a s grácií!

Jen my tam pak stáli asi ještě 5 minut s otevřenou hubou
Ale ať se vrátím k tématu - mohl by mi někdo vysvětlit, na co vozí silničáíři před autem ten pluh? Mají to jako protizávaží jako zemědělci na traktoru, nebo na co?

Aspoň teda tady na prostějovsku...venku na silnici mezi obcemi 10cm+ a ani sůl nic...ale loni to když byl poprašek tak se mohli na silnici pomlátit...
