Problém s otáčkami
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Problém s otáčkami
Poprosim presnejsiu identifikaciu hadiciek, o ktorych pises.
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s otáčkami
..to bude podtlak do regulatoru tlaku paliva...si myslim
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Problém s otáčkami
jedna slabá, je taky od selenoidu výparů. 

FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s otáčkami
jj..ale to v aute nemam ze?





Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 22.11.2015 09:14
Re: Problém s otáčkami
viem iba to ako som napisal tenka kratka hadicka dlzky priblizne 10cm a hruba ako ceruzka.
skusim este zistit
skusim este zistit
Ford Focus 1.6 / 74kw / 3/2002
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Problém s otáčkami
Rozmyslam, kde na 1.6 je 10cm hadica tenka ako ceruzka. Neviem. Bud hrubsie, alebo tensie, alebo kratsie.
Zisti, zvedavy som, ktora to moze robit.
Zisti, zvedavy som, ktora to moze robit.
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Problém s otáčkami
Tipuji odvětrání motoru.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Problém s otáčkami
Ta hadica je podstatne hrubsia.
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 28.01.2015 23:19
Re: Problém s otáčkami
Zdravim, mam FF 1,8 16V, r.v. 99 a mam taky mensi problem.
Auto som kupil v decembri 2014. Auto nestartovalo tak som hned vymenil volnobezny ventil a vsetko bolo ok. Otacky sa po vyradeni drzali na tretej ciarke na otackomeri (stvrta je hodnota 1 - 1000 otacok). A to vzdy. Bolo jedno ci som isiel alebo stal, prip. spomaloval. Vzdy pekne drzali na tejto hodnote a nekolisali. Niekedy na jesen som si vsimol, ze otacky po vyradeni spadnu na tu hodnotu ako vzdy, ale hned sa zvysia medzi 3 a 4 ciarku. A tam sa to aj trosku hybalo + pridal sa hrubsi chod motora a nejaky slabsi tah. Myslel som si, ze je to volnobeznym ventilom - nebol to original, tak som ho nedavno vymenil. Po vymene otacky padali tesne nad 3 ciarku. Chvilu sa drzali aj na 3 ciarke tak ako to bolo na zaciatku ked som povodny ventil do auta namontoval a ked vsetko bolo ok. Teraz som odpojil baterku a znova to ostava medzi 3 a 4 ciarkou a pulzuje medzi nimi. Hrubsi chod ostal tiez. Otacky padnu na tu tretiu ciarku az po uplnom zastaveni. Nie pri hodnote pod nejakych 7km/hod. ako som kdesi cital. Neviete mi niekto poradit cim to moze byt, prip. co moze zvysovat otacky na volnobehu? ony po vyradeni niekedy spadnu na tretiu ciarku, ale hned sa o pol dielika zvysia a tam uz ostanu az pokial auto uplne nezastavi. Po uplnom zastaveni znova klesnu a uz ostanu na tretej ciarke. No niekedy sa po vyradeni zastavia medzi 3 a 4 ciarkou. Cim by to mohlo byt sposobene? Este dodam, ze volnobez. ventil je novy, PCV ventil bol nedavno meneny aj hadicka k nemu. filter vzduchovy je tiez novy. TPS som meral nemal ziadne hluche miesta. Maf som cistil asi pred pol rokom tak neviem ci by sa znova tak rychlo zaspinil. Ale pozriem nanho este. Skuste mi prosim poradit. A s tymi ciarkami som to napisal ako debil. Len pre to, aby sa to dalo nejako aspon priblizne vysvetlit. Snad sa mi to podarilo. Dakujem.
Auto som kupil v decembri 2014. Auto nestartovalo tak som hned vymenil volnobezny ventil a vsetko bolo ok. Otacky sa po vyradeni drzali na tretej ciarke na otackomeri (stvrta je hodnota 1 - 1000 otacok). A to vzdy. Bolo jedno ci som isiel alebo stal, prip. spomaloval. Vzdy pekne drzali na tejto hodnote a nekolisali. Niekedy na jesen som si vsimol, ze otacky po vyradeni spadnu na tu hodnotu ako vzdy, ale hned sa zvysia medzi 3 a 4 ciarku. A tam sa to aj trosku hybalo + pridal sa hrubsi chod motora a nejaky slabsi tah. Myslel som si, ze je to volnobeznym ventilom - nebol to original, tak som ho nedavno vymenil. Po vymene otacky padali tesne nad 3 ciarku. Chvilu sa drzali aj na 3 ciarke tak ako to bolo na zaciatku ked som povodny ventil do auta namontoval a ked vsetko bolo ok. Teraz som odpojil baterku a znova to ostava medzi 3 a 4 ciarkou a pulzuje medzi nimi. Hrubsi chod ostal tiez. Otacky padnu na tu tretiu ciarku az po uplnom zastaveni. Nie pri hodnote pod nejakych 7km/hod. ako som kdesi cital. Neviete mi niekto poradit cim to moze byt, prip. co moze zvysovat otacky na volnobehu? ony po vyradeni niekedy spadnu na tretiu ciarku, ale hned sa o pol dielika zvysia a tam uz ostanu az pokial auto uplne nezastavi. Po uplnom zastaveni znova klesnu a uz ostanu na tretej ciarke. No niekedy sa po vyradeni zastavia medzi 3 a 4 ciarkou. Cim by to mohlo byt sposobene? Este dodam, ze volnobez. ventil je novy, PCV ventil bol nedavno meneny aj hadicka k nemu. filter vzduchovy je tiez novy. TPS som meral nemal ziadne hluche miesta. Maf som cistil asi pred pol rokom tak neviem ci by sa znova tak rychlo zaspinil. Ale pozriem nanho este. Skuste mi prosim poradit. A s tymi ciarkami som to napisal ako debil. Len pre to, aby sa to dalo nejako aspon priblizne vysvetlit. Snad sa mi to podarilo. Dakujem.
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Problém s otáčkami
nevím, co teda řešíš.
ony po vyradeni niekedy spadnu na tretiu ciarku, ale hned sa o pol dielika zvysia a tam uz ostanu az pokial auto uplne nezastavi. Po uplnom zastaveni znova klesnu :
máš, to, jak to má bejt.


máš, to, jak to má bejt.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
- Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 05.10.2015 14:09
- Bydliště: Praha
Re: Problém s otáčkami
Taky bych to tvoje neřešil, když ti to hapruje o tak málo...nedávno jsem to zkoušel u sebe na dálničních klesáních (i když teda vyřazování a jízdě na neutrál nefandím) a tak 4 z 5ti pokusů otáčky spadly na 800 a poté začaly stoupat až na 1500, kde se tak nějak držely...a 1 z 5 ti otáčky spadly na 800 a zůstaly tam...obojí při cca 140km/h. Když auto stojí, tak drží 800 ukázkově, tak nevím...
FoFo Turnier 2004 Mk1 1,8i full Ghia+


- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s otáčkami
to je vlastnost tohohle rizeni otacek pri zavrene klapce....kdyz tak nejak zapomeli dat zpetnou odezvu řj ze kdyz da povel otevrit volnobezny ventil tak aby to podle pevne mapy mnelo 900 otacek jestli je to potom opravdu ma...a ne 1500 ot a i klidne vice....to řj prokazatelne nijak neresi jestli doslo k tomu co provedla... 

Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Permabond
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 03.04.2016 18:43
Re: Problém s otáčkami
Nechci zakládat nové téma, tak to dám sem, mam focuse z roku 99 1.6 16V zmetec-s, najeto nevím kolik, protože nějakou dobu nefungoval tachoš, ale teď je tam 170tis takže to má tak 200...
Koupil jsem ho před týdnem za pár kaček, všechno hraje, jen se mi zdá, že to má velmi nizký volnoběh, podle diag i hide menu to točí jen nějakých 750ot/min a motor je celý utřepaný, děje se to jen po zahřátí pochopitelně. Jinak startuje na drc a jede taky celkem slušně, jen trošku pocukával při přechodu z volnoběhu do vyšších otáček a jenom v záběru, pomohla výměna svíček, zatím jen oblíbenými briskami, časem koupím zase fomoco, teď je běh motoru plynulý v celém otáčkovém spektru. Dočetl jsem se tu, že na volnoběžáku je pod ucpávkou štelovací šroubek právě k něčemu takovému určen, pomůže to?
Koupil jsem ho před týdnem za pár kaček, všechno hraje, jen se mi zdá, že to má velmi nizký volnoběh, podle diag i hide menu to točí jen nějakých 750ot/min a motor je celý utřepaný, děje se to jen po zahřátí pochopitelně. Jinak startuje na drc a jede taky celkem slušně, jen trošku pocukával při přechodu z volnoběhu do vyšších otáček a jenom v záběru, pomohla výměna svíček, zatím jen oblíbenými briskami, časem koupím zase fomoco, teď je běh motoru plynulý v celém otáčkovém spektru. Dočetl jsem se tu, že na volnoběžáku je pod ucpávkou štelovací šroubek právě k něčemu takovému určen, pomůže to?
Ex: Escort 1.6 16V r.v.98
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů