Stránka 32 z 48
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 30.01.2015 23:05
od jarous350
U FF1 cukani zpusobovaly spatne kabely. Po jejich vymene (500Kc cela sada v Elitu) pohoda. Ve tme, kdyz se nastartovalo a rozprasovacem nastrikala voda na kabely, tak bylo videt probijeni. Je to rok 99, takze uz ta izolace mela nejlepsi roky za sebou.
U FF2 mi prolinala chladici kapalina pres mrazovou zatku, takze svicky utopene. Opet stejny efekt, zapalovaci impuls projde na kostru (motor) a svicka nezapali. Tzn. mrazove zatky vymeneny (100Kc) a je klid.
Vymenou svicek se nic nezkazi, ale za sebe musim rict, ze se mi krome Brisku na Jawe 350 nikdy nestalo, ze by svicka nepalila tak, aby se to projevilo vyrazne na chodu motoru. Samozrejme menim preventivne cca v danych intervalech.
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 31.01.2015 19:29
od miki21
Z(M)ETEC je na svíčky háklivý už od dob escortu.

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 31.01.2015 19:38
od vitr73
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 31.01.2015 19:58
od miki21
Jo a pak blbá svíčka s ušetřenýma pár korunama odjebe cívku za několik stovek... i to už jsem zažil.

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 31.01.2015 22:02
od Cimi
co se svíček týče tak mám pocit že alternativní NGK PTR5A-13 jsou lepší než original FOMOCO, vnitřní elektroda u NGK je do hrotu kdežto FOMOCO ma plochu. řešil to někdo?
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 31.01.2015 22:42
od jarous350
V cem by mel byt tvar do hrotu lepsi nez plocha? Leda tak horsi, hrot se bude rychleji opalovat nez plocha. Kdyz jsem vyse psal, ze se svickama standardne problem nebyva, tak jsem predpokladal, ze se tam ale davaji svicky, ktere tam maji byt.
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 31.01.2015 23:27
od stano.
NGK PTR5A-13 je to iste ako Fomoco AYFS-22PP - platinovky. Tie sa davali do 1.8 a 2.0 od vyroby. Tie maju hrot.
Ploche su AYFS-22CB, ktore isli do 1.4 a 1.6. A pred nedavnom ich Ford zacal katagolizovat aj pre 1.8 a 2.0.
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 01.02.2015 00:44
od Cimi
a ja ty NGK mam v 1.6 a přijde mi že to stím líp jede
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 01.02.2015 11:45
od mouse
tak já mám taky NGK PTR5A-13, ale musel jsem je dát ven, protože mi to s nima škubalo a odtrh mám správnej , dal jsem zpět motorcrafty ( mám ještě platinky )
a mám klid
s těma NGK to nechápu, že to tak škube

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 01.02.2015 11:48
od enjoy
Už u Escorta byla známá věc, že tam nefunguje nic než Motorcraft.
Jinak beru NGK jako top svíčky vůbec, ale ve Fordu prostě nefunguje nic jiného

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 01.02.2015 13:51
od stano.
mouse: NGK sviecky su oblubenym artiklom na cinske kopie. Tak ze ci si tam nemal take. NGK som este nepocul, ze by nefungovali...
http://www.tdipower.sk/2013/06/28/vyrob ... h-sviecok/
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 01.02.2015 14:09
od vitr73
ale funguje...sam jsem ti zazracny iridiovky kvuli skubani vyhodil a jsou tam obyc NGK...uplne obyc....a uz hromadu tisic km a jdou bez skubnuti....za 90 korun svicka....a ty iridiovky jsem koupil tenkrat naposled....drahe jako prase a funkcnost minimalni...
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 01.02.2015 14:12
od Cimi
nědělaj NGK už taky nějaké platinové? PTR5A-13? Jinak trošku odbočím od tématu ale nevíte v čem jsou lepší svíčky s elektrodou V-line?
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 01.02.2015 17:27
od mouse
stano.: tak to vypadá, že to bude můj případ

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 01.02.2015 20:00
od miki21
Tak ta druhá sada, co jsi mi sehnal není čína, protože funguje
