Stránka 31 z 32

Re: Focus ST 2011'

Napsal: 27.04.2015 11:57
od petrpetrpetr
Tesna píše:
Mikulda píše:Tak chceme fotky!! :-))
http://moje.auto.cz/tesnav/rudy-baron.html

Zde to je. To be continued ...
Ty fotky jsou hodně přepálené, chtělo by to polarizák? Ale jinak auto paráda a chce to videjka! :beer: :palec_nahoru:

Re: Focus ST 2011'

Napsal: 27.04.2015 13:36
od Miri
Mikulda: velmi pěkně a čtivě napsané, zhltnul jsem to jedním dechem. Chtělo by to založit galerku i tady, abychom Ti mohli chválit a přispívat - http://www.ford-focus.cz/forum/viewforum.php?f=246

S tou kapacitou nádrže to je zajímavý poznatek - všechny ostatní motorizace i poFL mají pouze 55l.

Re: Focus ST 2011'

Napsal: 27.04.2015 13:43
od Anduril
Ne tak docela, 55l maji vsechny benziny krom ST. Treba 2.0 TDCI ma 60l, 1.6TDCI dokonce jen 53l.

Re: Focus ST 2011'

Napsal: 27.04.2015 14:05
od Miri
pardon, zapomenl jsem dodat benzínové motorizace.

Re: Focus ST 2011'

Napsal: 07.05.2015 08:24
od Miri

Re: Focus ST 2011'

Napsal: 03.06.2015 11:26
od tPiko

Re: Focus ST 2011'

Napsal: 03.06.2015 11:41
od Nonid
Tenhle dil se mi hrozne libil :cooler:

Re: Focus ST 2011'

Napsal: 25.07.2015 00:39
od Tesna
Dnes provedena na červené stíhačce další úprava. Po pár krátkých emailech se Superchips (Bluefin) ohledně toho, co lze z motoru bezpečně (a také za ještě normální peníz dostat), ve chvíli, kdy žádně vyšší SW úpravy než Stage1 tato firma zatím nenabízí, jsem vyměnil sériový kat za průchodnější sportovní od Cobry. Dle maníků z Bluefinu má tato výměna vyhladit/vytáhnout točivý moment na úrovni okolo 500Nm v rozsahu okolo 2.200 - 3.500 ot. (bez sportkatu pouze bodově) a ve vyšších otáčkách přidat zhruba dalších 10 PS.

A po pár desítkách kilometrů a prvních dojmech můžu jen deklarovat maximální spokojenost, protože instalace sportovního katu posunula už tak brutální zátah po prvotní SW úpravě o dalších zhruba 200 ot. níže (pod 2.000), výrazně zrychlila reakci na přidání plynu hlavně v nízkých otáčkách a zase o něco více přiostřila zvuk motoru při přidání plynu, přičemž je tento i o něco hlasitejší. A díky lepší průchodnosti výfukové soustavy se opět o něco snížila již tak bídná brzdná síla motoru při sundání nohy z plynu.

Re: Focus ST 2011'

Napsal: 25.07.2015 10:18
od petrpetrpetr
Pěkný i ta spotřeba 8) , jsem zvědavý kolik se dostanu já na spotřebu taky s dvoulitrem. Koupil jsem teď Cupru v kombiku a zatím nejmíň 6.4, pravda rezerva tam ještě byla.

Re: Focus ST 2011'

Napsal: 19.08.2015 19:57
od MK2

Re: Focus ST 2011'

Napsal: 06.10.2015 16:08
od MK2
Hmmm :perfect: :cooler:

Re: Focus ST 2011'

Napsal: 29.10.2015 18:57
od Karel2
http://www.autanet.cz/autonews-test-oje ... ezeni-2635
Tenhle testl jsem mel nutkani dat ho skodovkarum na forum. :lol:

Re: Focus ST 2011'

Napsal: 24.04.2016 22:27
od jack-3d
V pátek zkušební jízda MK3FL ST Kombi... Zkoušel jsem klidnou ("ekonomickou") jízdu, jako když jedu s rodinou, ale i neekonomickou. Je to jako dvě odlišná auta, záleží jen jak člověk šlape na plyn a řadí. Osádku tvořili 4 dospělí chlapi a jel jsem trasu, co mám najetou se svým EB1.6. Vyzkoušel si například i rozjezd z 50 na 160 na dálnici, jak to seká serpentýny a i jak to brzdí (to předemnou zaflekovala škodovka).

Kromě parádního zátahu, jsem čekal i velmi tvrdý podvozek, ale k mému překvapení to bylo celkem tolerantní k našim silnicím (jel jsem schválně i místem, kde to není vůbec hezké), sedačky parádně obepnuly záda, zadek byl naopak hezky vpohodlí. Už při výjezdu ze showroomu a při stání na světlech se spousta řidičů otáčela, STéčko budí respekt a i toto jsem si jako řidič užíval.

Stejně jako většina recenzentů na netu, tak i já si dovedu představit tohle auto jako "daily káru".

Re: Focus ST 2011'

Napsal: 27.07.2017 17:41
od IvanSt
Ahoj. Rád bych oživil téma o FF ST 3, jelikož je zde téměř 30 stran o jeho vzhledu z fotek a názorů z videí o tom, jaký asi bude. Čas plyne a v roce 2017 se dá tento Focus sehnat za téměř polovinu jeho původní ceny. Čili je dostupnější a mohlo by být mezi řidiči více zkušeností.

Sám jsem řešil volbu dalšího auta a po mnohaletém bezproblémovém používání jiného Forda, jsem zůstal u téhle značky. Další adepti byli Audi A3 8p FL a BMW 3 e90 FL a ještě snad Mazda 3. Moje požadavky 5 dveří, benzín, výkonný a přitom ekonomický motor, vhodné na každodenní ježdění i velmi dlouhé trasy a neokoukanost. Audi je fajn, ale má špatnou pověst TSI motorů z té doby. BMW mě nepřesvědčilo výkonem svého šestiválce. Navíc obě prémiové značky jsou za cenu STčka starší a mají mnohem více najeto. Mazda 3 je krásná, škoda absence MPS verze.

Tak konečně k mému Focusu 2014. Jedna z posledních verzí předfacelift. Na fotkách mě moc neupoutal, ale myslím, že na živo je vzhled opravdu dobrý. Vůz není nijak přehnaně nápadný a určitě už nebudí tolik kontroverze, jako při uvedení. Nedávno vedle mě zaparkoval Focus stejné barvy, podobná kola, lehká úprava ala ST, ovšem facelift. Nevybral bych si ho, ale uznávám, že kdyby to bylo ST, možná bych hodnotil jinak.

Interiér mi vyhovuje. Čudlíků je víc, než třeba u Audi a i když jsem zastáncem decentní palubovky, nemám s Focusem problém. Mohlo by být více místa na zadních sedačkách, bohužel osazená přední Recara jsou rozměrově větší. Ohledně zmíněných Recar, mají výborné držení zad a sedací část je prostorná, jsou skvělá na krátké i dlouhé trasy. Každý, kdo v nich seděl, si je maximálně pochvaloval, ovšem s dodatkem, že být silnější, už by se nevešel. A seděli v nich lidé od 75kg do 115kg... :)

Podvozek je přes svou tuhost a kopírování vozovky relativně komfortní i na špatných cestách. Zde bych viděl problém hlavně v rozměru pneumatik 235/40 r18. Na dobrých cestách nemá chybu.
Brzdy jsou v normálním provozu perfektní, i při prudkém brždění z rychlostí okolo 200km/h. Ovšem nemůžete tak brzdit každou chvíli, přeci jen auto není nejlehčí a teplo narůstá.

Převodovka. Hondu Integru znám velmi dobře z dřívějších časů. Řazení patřilo k tomu nejlepšímu, co se tehdy dalo za podobné peníze koupit. ST III je dál. Někdo vytýká malinko delší dráhy, pro mě je její mechanika a řazení velká radost.

Motor, hlavní tahoun nového ST, kde označení EcoBoost je na místě. Starší ST jsem neřídil, zvuk pětiválce znám dobře například i z Fiata Coupe 2.0 20v turbo. Stejně tak se mi líbí zvuk 3.2V6 nebo VR6. Čtyřválec je oproti nim velice potichý a sportovní zvuk začíná někde v polovině otáčkoměru, kde i lehce odfukuje turbo. Jsem unavený z hluku vykuchaných tuningových výfuků starých Hond a Golfů, přesto by nemusel být zvuk nového ST tak decentní. Co se týká výkonu, použitelných otáček, charakteru motoru a spotřeby, nemám, co bych vytknul. Snad jen nové TSI motory, jaké jsou například v Seatu Cupra, mají lepší poměr výkon/spotřeba. Na druhou stranu takový Leon FR charakteru moc nepobral, ale omlouvá ho nižší motorizace.

Ford Focus ST Mk3 je radost řídit. Rád bych se pobavil s dalšími majiteli. Zde jsem zaregistroval snad jen jednoho pána s kombíkem. Jsou tu i další? Hrál si někdo z vás se sound symposerem? Měníte olej pouze 5w20?

Re: Focus ST 2011'

Napsal: 28.07.2017 21:23
od majklgo
Ahoj,
mám FF3 ST po FL (hatch). A taky bych uvítal, kdyby se tu ozvali další majitelé tohoto auta :). Vyměňovat zkušenosti se hodí :)

M.