
1,6 16V najeto 170.000
- marek78
- Nováček
- Příspěvky: 99
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: stedne Slovensko
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Marek78:
Co taky jinýho k tomu dodat.



Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
No mi tukaji takove jemne cinkani, ale nejsem si jist jestli to sou ventily nebo jestli to nahodou nedelaj vstriky, ale spise si myslim ze sou to ty ventily... Az budu zdvihatka menit tak to cele nafotim at je jasno
Ale podle toho co sem nasel na netu o techhle motorech tak pisou ze do modely do 2000 vcetne vzdy byly zetec-s s mechanikou pak byl nejaky prechodny rok kdy byly zetec-se s mechanikou i s hydrama a od roku 2002 sou zetec-se vsecky s hydrama tak nevim... Ono u forda clovek nikdy nevi co ma vlastne pod kapotou dokud to cele nerozebere a nebodiva se 


-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Třebíč
Když už se tu mluví o motorech:
Přehled motorů Zetec:
http://en.wikipedia.org/wiki/Zetec
Historie Ford Focus:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Focus ... ational%29
Bohužel, žádný Zetec-S neexistuje - mám ve FoFo ten "stříbrný" a ve velkém TP mám označení SE. Ani ve Fordím T*I*Su není ani zmínka o Zetec-S.
Jen pro zajímavost:
(čerpáno z T*I*Su, motory 1.4/1.6 Zetec-SE)
...The cylinder head cover is made of magnesium...
...The cylinder head is made of aluminium...
...The cylinder block is of die-cast aluminium...
Přehled motorů Zetec:
http://en.wikipedia.org/wiki/Zetec
Historie Ford Focus:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Focus ... ational%29
Bohužel, žádný Zetec-S neexistuje - mám ve FoFo ten "stříbrný" a ve velkém TP mám označení SE. Ani ve Fordím T*I*Su není ani zmínka o Zetec-S.
Jen pro zajímavost:
(čerpáno z T*I*Su, motory 1.4/1.6 Zetec-SE)
...The cylinder head cover is made of magnesium...
...The cylinder head is made of aluminium...
...The cylinder block is of die-cast aluminium...
Ford Focus Combi 1.6, r.v. 2000


- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Hlavne ze primo na tom krytu je napis jako krava Zetec-s...
Tak fakt nevim
chtel sem to hlinikove viko na ventily ze bych to rozlestil, ale nepasujou diry... Proc kdyz sou to stejne motory jen jiny napis??? Kdyby to pasovalo tak verim, ale takhle se mi tomu nechce moc verit...
Edit: navic vaha vzduchu je jinac!!! Na Tvem motoru je za filtrem a na Zetec-se je az v parozi sani... Takze to sou nejspise jine motory...


Edit: navic vaha vzduchu je jinac!!! Na Tvem motoru je za filtrem a na Zetec-se je az v parozi sani... Takze to sou nejspise jine motory...
- tommysek
- Nováček
- Příspěvky: 102
- Registrován: 16.08.2008 13:50
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,6 16V najeto 170.000
to: pbjun:
Musím se tě zastat. Já mám fofo 1,6 16V rv. 11/99 a na motoru mám nápis jako kráva ZETEC-S, ještě sem se byl schválně kouknout
Musím se tě zastat. Já mám fofo 1,6 16V rv. 11/99 a na motoru mám nápis jako kráva ZETEC-S, ještě sem se byl schválně kouknout

Ford Mondeo MK IV 2007
Ford Focus 1.6 16V,74kW GHIA, r.v. 11/99 aquamarine perleť

Fiat Scudo Combinatoi rv.199 (najeto 280 000 km)
Ford Focus 1.6 16V,74kW GHIA, r.v. 11/99 aquamarine perleť

Fiat Scudo Combinatoi rv.199 (najeto 280 000 km)
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,6 16V najeto 170.000
tak to uvedu na pravou miru
motor Zetec S - byl montovan do focusu od 98 do 01 mel hlinikove viko ventilů a mel hrnecky na ventily s vybranim do ktereho se dala vymezovaci podlozka - pri serizovani vule ventilu stacilo stlacit ventil a podlozku vymenit , objednava se jen podlozka , hrnecek zustava .
motor Zetec SE - byl montovan do focusu od 01 a v podstate do ted , ma plastove viko ventilu (pozor nejdou zamenit - ma jine uchyceni ) a ma hrnecky v podlozkou uvnitr (neco jako ma pbjun na obrazku ale jsou to 0,00 mm ) takze kdyz se serizujou ventily tak sezmeri vule , pak se vyndaji vacky a kazdy hrnecek ma uvnitr napsanou hodnotu , ta se dopočítá a musi se objednavat cely hrnecek s danou hodnotou .
dále se nedaji zamenit ventily protoze v SE je ventil kratsi .
dale vaha vzduchu je u S umistena na filtru a je tam jedna lambda sonda , u motoru SE je vaha vzduchu umistena na plastovem sani vedle alternatoru a jsou tam 2 lambdy (druha je zespoda v miste rucni brzdy ) je to kvuli snizeni emisi .
vycerpávající ?
a podivej se do katalogu , do 2001 je tam jen zdvihatko - hrnecek a k nemu od 95do 01 podlozky (zacinaji od 2mm ) a od 2001 jsou cela zdvihatka -hrnecky a zacinaji od 2,7mm
motor Zetec S - byl montovan do focusu od 98 do 01 mel hlinikove viko ventilů a mel hrnecky na ventily s vybranim do ktereho se dala vymezovaci podlozka - pri serizovani vule ventilu stacilo stlacit ventil a podlozku vymenit , objednava se jen podlozka , hrnecek zustava .
motor Zetec SE - byl montovan do focusu od 01 a v podstate do ted , ma plastove viko ventilu (pozor nejdou zamenit - ma jine uchyceni ) a ma hrnecky v podlozkou uvnitr (neco jako ma pbjun na obrazku ale jsou to 0,00 mm ) takze kdyz se serizujou ventily tak sezmeri vule , pak se vyndaji vacky a kazdy hrnecek ma uvnitr napsanou hodnotu , ta se dopočítá a musi se objednavat cely hrnecek s danou hodnotou .
dále se nedaji zamenit ventily protoze v SE je ventil kratsi .
dale vaha vzduchu je u S umistena na filtru a je tam jedna lambda sonda , u motoru SE je vaha vzduchu umistena na plastovem sani vedle alternatoru a jsou tam 2 lambdy (druha je zespoda v miste rucni brzdy ) je to kvuli snizeni emisi .
vycerpávající ?
a podivej se do katalogu , do 2001 je tam jen zdvihatko - hrnecek a k nemu od 95do 01 podlozky (zacinaji od 2mm ) a od 2001 jsou cela zdvihatka -hrnecky a zacinaji od 2,7mm
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1074
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
Re: 1,6 16V najeto 170.000
Myslim, ze hodne vycerpavajici.
Jestli to tazateli pomuze.
Mel jsem auto s motorem ZETEC-S a najeto poctivych 235tis. tam uz si to ale nejakou kapku oleje v probehu vzalo (po svizne jizde).
Jestli to tazateli pomuze.
Mel jsem auto s motorem ZETEC-S a najeto poctivych 235tis. tam uz si to ale nejakou kapku oleje v probehu vzalo (po svizne jizde).
- canndale
- Zkušený
- Příspěvky: 1573
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: BA
Re: 1,6 16V najeto 170.000
hm.. kolko odhadom moze stat taka sranda ako "serizeni" ventilov?
Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: 1,6 16V najeto 170.000
Tedka kdyz sem daval seridit motor od romika (zetec-s) tak si rekli 300kc v garaz servise 

- canndale
- Zkušený
- Příspěvky: 1573
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: BA
Re: 1,6 16V najeto 170.000
hm.. zeby som to spojil s rekonstrukciou podvozku



Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 652
- Registrován: 18.09.2008 22:13
- Bydliště: Plzeň
Re: 1,6 16V najeto 170.000
Když už se o tom diskutuje, tak se zeptám, ale k motoru 2.0/16V - určitě nemá hydr.zdvihátka? V dokumentaci píšou nastavení vůle podložkami(kontrola po 150t km/10 letech). Zajímá mě to, protože se mi zdá motor hlučnější nad 2500-3000ot.(ale nemám srovnání), ale na volnoběh je tichý, najeto 135t km(tacho, reál=?). Zkontrolovat vůli jde asi poměrně snadno, ale pokud by to chtělo vůli seřídit, je nutné sundat vačky a tedy rozvoďák, jenže rozvody mám nedávno měněné - jde to namontovat zpět bez výměny? Má s tím někdo zkušenost - kde to případně nechat zkontrolovat(seřídit), ve Fordu?
Ford Focus Mk4 HB, 1.0EB/92kW, 2021
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: 1,6 16V najeto 170.000
cannandale: zalezi kam to das no... mi rekli ze podlozky neni treba kupovat jelikoz sem mel jen ctyri ventily mimo a to tak ze dva byly min nez maj byt a dva vic
kdyz se prehodily mezi sebou tak sem byly vule jak maj byt takze defakto zadny matros...

- Petersonn
- Nováček
- Příspěvky: 159
- Registrován: 19.03.2008 23:08
- Bydliště: Chrudim
Re: 1,6 16V najeto 170.000
Panove, trosku jste mi udelali v hlave (v motoru) zmatek, jelikoz se blizim ke 150 tis. km tak se chystam spojit vymenu oleje a "serizeni ventilu".
Celou dobu jsem zil v sladke nevedomosti:), ze auto hydrostely nema, a ze serizeni probiha klasicky pomoci podlozek. Prosel jsem si vlakno a dospel k zaveru, ze můj Focus (1.6 ZETEC SE, vyroben 2002) naopak hydrostely ma. Znamena to tedy, ze se serizovat nemusi? Pripadne, ze se maji vymenit? Diky
Celou dobu jsem zil v sladke nevedomosti:), ze auto hydrostely nema, a ze serizeni probiha klasicky pomoci podlozek. Prosel jsem si vlakno a dospel k zaveru, ze můj Focus (1.6 ZETEC SE, vyroben 2002) naopak hydrostely ma. Znamena to tedy, ze se serizovat nemusi? Pripadne, ze se maji vymenit? Diky
Ford Focus Turnier 1.6 16V ZETEC SE, 2002/7, Trend + BC, Silver
Ford Escort CL Fine, 1.4i 55KW, 1995/1, Dark Blue
Ford Escort CL Fine, 1.4i 55KW, 1995/1, Dark Blue
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host