Zdarec kyblicku!
Mrzi me tve nedobre zkusenosti

Snad se jim to vsechno podari vyladit...
Ja jsem byl na prestavbe v pondeli, v Prostejovskem Fedor Auto, nechal jsem si tam dat italske Landi Renzo, sice drazsi (33850), ale pry by to melo byt bezproblemove. Na firmu jsem mel dobre reference, s prestavbami maji zkusenosti vic jak 13let.
Dobre reference mohu jen potvrdit. Opravdu perfektni jednani, dobre odvedena prace. Uz pri predani se mnou mechanik prosel cele auto, v motoru mi ukazal vse co se s nim bude dit, kam prijde ktera soucastka(reduktor, filtry, vstrikovace, etc.) a proc (teplo, snizeni rizika pri havarii, etc), zeptal se me kam chci umistit ukazatel s prepinacem + sam mi nekolik umisteni navrhl - fordu pry uz delal mraky. Stejne tak nadrz, uchyceni rezervy, vyvod pro tankovani, vse zalezelo na me jak si reknu...
Auto jsem predal v devet rano, v pet vecer hotovo, serizeno, v nadrzi 10l LPG...
Opet se mnou vse prosel, rekl mi jak je system nastaveny (kdy dochazi k prepnuti na plyn a zpet na benzin), ukazal mi jak pracovat s prepinacem - Landi Renzo jako jedinny umoznuje specialitku nouzoveho startovani na plyn - pro pripad, ze se podela benzinove cerpadlo...
Rezervu mam prichycenou k podlaze, je tam takova pasovina na dvou sroubech, cele zatrene barvou proti korozi. Jako bonus jsem dostal obal na rezervu, coz mile prekvapilo... Moje viko bohuzel nema zadny prolis, nebude tak snadne ho upravit, takze bylo pouze vysroubovano ven...
Ad FlashLube. Mel jsem vlastni, za montaz a serizeni nechteli ani korunu! Umistene to mam podobne jako Vankart - tedy vepredu za ventilatorem chlazeni. Duvodu tam je nekolik. FlashLube je opravdu docela dobre horlave (ostatne jako spousta dalsich kapalin v aute - brzdovka, olej posilovace, etc), proto by primarne nemel byt davkovac nikde, kde by v pripade prasknuti/utrhnuti hadicky mohl kapat na neco horkeho. Dalsi duvod je ten, ze davkovac by mel byt nize, nez-li je vstup do sani z duvodu mozneho sifon-efektu. O sifon-efektu ostatne psali i v prirucce, kterou jsem dostal k FlashLube Kitu. Co se serizeni tyce: na 1.6 benzin, max 5kapek za minutu, jinac muze dochazet k zalepeni ventilu. Aditivum je to pry super, ale vseho moc skodi... Na prvnich par kilaku muze byt davka vyssi, motor se procisti, na delsi jezdeni ale max 5 kapek jak rikal...
Po nastartovani na benzin dochazi k prepnuti na plyn po cca 20vterinach, kupodivu i s uplne studenym motorem, coz znamena, ze tam je predehrev nebo ze je to spatne nastavene

. Prepnuti je naprosto nepostrehnutelne. V pripade kdyz clovek cuci do motoru, tak si toho ale vsimne - zacnou cvakat vstrikovace - takove jemne cvakani, jako napr. common rail u dieslu. Na benzin se da prepnout zpet rucne, pripadne dojde k prepnuti automaticky, da-li k tomu pokyn cidlo tlaku v nadrzi.
Co se spotreby tyce zatim moc hodnotit nemuzu, kazdopadne myslim, ze 8 je docela optimisticke. Myslim ze se to bude pohybovat spise 8,5-9,5, mesto mozna i 10. Ale to se vsechno uvidi...
Fotky muzu hodit, momentalne ale trosku nestiham, tak spis tak koncem tydne...
Drzim palce! Ekologickemu pohonu zdar!